presne takyto problem mam aj ja, v nedelu islo XJ600N('01/'04) uplne krasne, po priblizne 350km strata vykonu, 3 krat strelila do vyfuku, ale potom uz bola v klude, do 4tis ide stale v poriadku, ale potom zacne vibrovat, do otaciek ju vyzeniem, ale vykon nema, na plny plyn na 2 mozem pustit lavu ruku z riaditiek, jednoducho stratila tah.
Masina je doma cca 2,5 mesiaca, ako som si vsimol, nepoznala udrzbu, ale mala iba 17tis. povodna retazovka, filter olej... olej+ olejovy filter sa menil hned, vzduchovy filter je tiez v pohode, dovolil by som si povedat, ze je o nu postarane dobre. Akurat som si nie isty, ako je to s karburatormi, resp s podtlakmi, ale behom 100km sa hadam nemozu naraz rozstelovat. Bolo pri rozjazdoch pocut divne razy oz zadneho kolesa, myslel som si, ze to robi lozisko o ktorom som cital, ze byva poruchove, po dojazde domov som dal dole zadne kolo, skontroloval loziska v rozete aj v kolese, vsetko ocistil a namazal litiovovym plastickym mazadlom. ocistil retaz a takisto namazal sprejom na to urcenym, razy od kolesa prestali, ale stale nema tah. Po zahriati nasledujuci den som skusil ist na dialnicu, a viac ako 130 som z nej nedal, nejazdim tak, ale vklude som mal lavu ruku iba polozenu na riaditkach, tah stale chyba.




Pri kupe sa dbalo na origo stav. Momentalne ma 20300, asi na povodnych svieckach, s menenym olejom a dozivajucou retazovou sadou podla zubov na vyvodovom kole. Co by som mal skusit? Nastavit podtlaky?
tie foto budu asi velke, prepacte...