MAGNETICKÝ VYPOUŠTĚCÍ ŠROUB OLEJE

Pravidla fóra
Zkuste využít funkci hledat před přidáním nového dotazu. V případě nového dotazu/příspěvku vždy na začátek uveďte přesný typ a ročník XJ, ke kterému se dotaz vztahuje!!!

MAGNETICKÝ VYPOUŠTĚCÍ ŠROUB OLEJE

Příspěvekod OTIS » 15.08.2006-17:44

Máte to někdo? Ja na tom něco chycené při vypouštění oleje?

http://www.louis.de/?partner=katpdf&top ... r=10002914
Obrázek
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod Anonymous » 15.08.2006-18:03

To by jako mělo přitáhnout nečistoty kovového původu? Myslím, že to nebude moc funkční, protože je ten magnet dost malej. :roll:
Anonymous
 

Příspěvekod OTIS » 15.08.2006-18:06

Raději bych praktické názory :idea:
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod Anonymous » 15.08.2006-20:59

mam ho vala sa mi doma v skatulke

magnet je silny tak akurat ide o to ze ma pritiahnut kovove piliny a na to funkcny je az az ...

problem preco som si ho nedal je ze ked som v strese menil olej tak som ho tam sprosto utiahol a olej mi cezen pomalicky vytekal pretoze som pretlacil medenu podlozku takze som ho vybral vypustil novy olej a dal stary srob ktory mam overeny nemal som cas experimentovat. Najblizsia vymena oleja to isti :)
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 15.08.2006-22:22

Neni origoš taky magnetickej?Já tam mám origoš šroub a magnetickej je.
Anonymous
 

Příspěvekod OTIS » 16.08.2006-05:27

peno píše: tak som ho tam sprosto utiahol a olej mi cezen pomalicky vytekal pretoze som pretlacil medenu podlozku takze som ho vybral vypustil novy olej a dal stary srob ktory mam overeny nemal som cas experimentovat. Najblizsia vymena oleja to isti :)


Pořiď si momentový klíč. Mě kdysi stál kolem 500 a využiju i jinde než na moto.
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod OTIS » 19.08.2006-17:14

Jarda píše:Neni origoš taky magnetickej?Já tam mám origoš šroub a magnetickej je.


Ne, není origoš. Ty si první majitel, když tvrdíš, že ten tvůj je origoš?

Magnetický sem si koupil a stojí u něj Achtung- mohl by to někdo orientačně přeložit?


Obrázek
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod Anonymous » 19.08.2006-17:53

prosim porovnajte pred montazou magneticky srob s originalom .
otacajte novy srob rukov na doraz. dotiahnite vypustny srob uz momentovym klucom. spravny dotahovaci moment nastavte prosim podla odporucaniu k vasmu motocyklu. :wink:


tak asi nic co by si nevedel
Anonymous
 

Příspěvekod OTIS » 19.08.2006-19:09

Tak to sem přesně udělal i bez jejich manuálu.
Docela se mi hodí, že k tomu dávají tu podložku.
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod Anonymous » 19.08.2006-20:06

Tak už vím že tam nemám origoš šroub :oops:
Anonymous
 

Příspěvekod OTIS » 20.08.2006-15:24

Tak asi stejným momentem jako origo se to utahovat nemá!
Origo sem utahoval 43Nm v pohodě, tento mě serval vetšinu závitu... :smt009
Nevím proč, snad že tento má o cca 5mm kratší závit (kvůli magnetu)???

Každopádně kousek dobrého závitu tam zbyl, takže sem vrátil origo šroub a zalepil to. Doufám, že to do zimy vydrží a pak bych sundal vanu a dal to opravit.
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod Anonymous » 09.03.2007-12:31

ja ho tam mam, vypada trochu jinak - magnet je zapustenej (konci zaroven se zavitem) a je sirsi. Kdyz sem menil, tak na nem pilin bylo dost, takze to asi funguje dobre...
Anonymous
 

Příspěvekod DOS » 09.03.2007-13:05

Něco podobného jsem měl kdysi na Š 1000MB a vždycky se na to pilinky nachytaly. Jaké je to ale porcento z vyprodukovaného kovového znečištění oleje si netroufnu odhadovat.
DOS
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 113
Images: 13
Registrován: 22.01.2007-12:18
Bydliště: Hradec Králové
Kraj: Královehradecký
Typ XJ: XJ 550 XL700V
Rok výroby XJ: 1981

Příspěvekod Anonymous » 16.07.2007-05:19

Ahoj chlapi, potřebuji poradit. Poprvé jsem měnil olej na svém xj. Jenže předchozí majitel tam natočil ten šroub tak šikovně, že je závit na vaně v háji... Nevíte prosím co s tím dělat? Přeříznout na větší, nebo nechat vyspravit a kde...? Díky
Anonymous
 

Příspěvekod OTIS » 16.07.2007-05:30

viewtopic.php?t=693
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod Anonymous » 16.07.2007-17:23

Díky, tohle jsem potřeboval vědět...teď ještě nějakou nástrojárnu...
Anonymous
 


Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník