Stránka 1 z 2

xj600 92 mikuni BDST28

PříspěvekNapsal: 18.03.2017-21:27
od djangi
Zdarec, hoši mám velikou prosbu na člověka, kdo někdy dělal karbecy na XJ600 se starýma BDST28. Mám 2sady karburátoru na jedné sadě jsou "o kroužky" na směsových šroubech a na druhé sadě ne. Otázka zní: patří tam či nee? Hleděl jsem do několika manuálu, katalogu dílů atd. ale nikde to není rozepsané. Všude je na 3díly napsané pouze "Pilot screw"... Díky moc!

Re: xj600 92 mikuni BDST28

PříspěvekNapsal: 18.03.2017-22:58
od Koudy01
No, jeste sme nevidel karbece, kde by ten krouzek nebyl.

Re: xj600 92 mikuni BDST28

PříspěvekNapsal: 19.03.2017-20:41
od djangi
Supr, díky moc... a ještě jedna otázečka... na jakém zářezu mají být origo jehly? A jak přesně tam patří ty plastové podložky či co to je...? Už si to moc nevybavuju..

Re: xj600 92 mikuni BDST28

PříspěvekNapsal: 20.03.2017-00:15
od marfyVFR
Měly by být na třetím zářezu.
7316

Re: xj600 92 mikuni BDST28

PříspěvekNapsal: 20.03.2017-08:52
od djangi
Supr! předpokládám, že všechny válce na 3zářez, zbytek se ovlivní dle velikosti trysek (1-4 105; 2-3 102,5)... :)

Re: xj600 92 mikuni BDST28

PříspěvekNapsal: 20.03.2017-10:19
od PIG
ty tvoje karbenátky jsou pro XJ 1992-95 CANADA, otryskování co píšeš každé jinak to je tak správně a poloha jehly je v manuálu 3,5tý (třiapůltý) zářez, to moc nechápu, ale je to tam.
jinak PilotScrew je výchozí pozice 2točky ven,
pak jsou ještě US verze (BDS26) který do roku 96 měli pilota "factory preset" takže žádný šroubek najít nelze...

Re: xj600 92 mikuni BDST28

PříspěvekNapsal: 20.03.2017-12:47
od djangi
Pilot screw je mi jasne :) jen jsem nevycetl ty jehly prave a dost by to odpovidalo moji vykonostni dire v nizsich otackach (za studena katastroficka, za tepla lepsi - chuda smes... mam je tusim na druhem...)

Re: xj600 92 mikuni BDST28

PříspěvekNapsal: 20.03.2017-13:21
od marfyVFR
To nebude jehlama. Mám Rakouskou verzi a tam byly jehly původně na prvním zářezu a jezdila normálně. Normálně teda, až když jsem přidal na bohatosti. Byla extrémně citlivá na teplotu motoru. Stačilo někde na půl hoďky zastavit a už se jí nechtělo. Přidal jsem z 2,5 ot. na 3 a je jak vyměněná.

Re: xj600 92 mikuni BDST28

PříspěvekNapsal: 20.03.2017-13:39
od djangi
no to já už mám na 1-4 tuším 3 a na 2-3 3,5... a furt nic moc... jinak jak říkáš... na chvíli zastavím a zas sytič..

Re: xj600 92 mikuni BDST28

PříspěvekNapsal: 20.03.2017-15:36
od marfyVFR
To vypadá na problém někde jinde. Možná nějaký úsady z benzínu. Šroubky by měly být ± stejně, teda pokud je motor tak nějak ok. Pozice jehly se projevuje až někde od 1/2 nebo 3/4 plynu a hlavní trysky taky kolem plnýho. Stálo by za to je rozhodit a komplet vyčistit jo a udělat hladiny. Pak synchro a doseřídit. Ty dvě otáčky, co jsou v manuálu, ber jako odrazový můstek. Přece jen ten motor není novej.

Re: xj600 92 mikuni BDST28

PříspěvekNapsal: 20.03.2017-18:34
od djangi
to je mi jasné... je pravda, že tohle se nejvíc projevilo až po cca 10tis. km po právě čištění, synchru apod... no teď mě to čeká celé znova, takže je to fuk... proto jsem se ptal na ty OKRoužky (které tam mimochodem nemám) a pozici jehel...

Re: xj600 92 mikuni BDST28

PříspěvekNapsal: 21.03.2017-07:43
od marfyVFR
O kroužky nevím, tolik jsem to rozdělané neměl, ale Koudy psal, že tam jsou, tak mu věřím.
10.000 není moc. Zkus vyměnit palivový filtr. Mohlo se tam něco uvolnit.

Re: xj600 92 mikuni BDST28

PříspěvekNapsal: 21.03.2017-10:11
od Koudy01
Ja nepsal, ze tam je. Psal sem, ze sem jeste nevidel karbutator s netesnenym pilotscrew.
V manualu je to nakresleny v poradi - o-krouzek, podlozka, pruzinka, sroubek.

Obrazek 7.19b - then remove the screw together with the spring, washer and o-ring.

Je to stejny pro ty stary karbece bez TPS i novy s TPS, akorat umisteni pilotscrew se lisi. Reseni tesneni je stejny.

Takze vezmes sroubek, navleces na neho pruzinku, pak podlozku a nakonec odpovidajici o-krouzek. A je to.

Re: xj600 92 mikuni BDST28

PříspěvekNapsal: 21.03.2017-11:59
od marfyVFR
Koudy01 píše:Ja nepsal, ze tam je. Psal sem, ze sem jeste nevidel karbutator s netesnenym pilotscrew...


Alespoň vidíš, jak moc Ti věřím. :lol:

Re: xj600 92 mikuni BDST28

PříspěvekNapsal: 21.03.2017-15:39
od Koudy01
Duveruj, ale proveruj ;-) Clovek je tvor, ktery se casto myli :D

Re: xj600 92 mikuni BDST28

PříspěvekNapsal: 30.03.2017-09:44
od marfyVFR
Ahoj, vracím se k tomuto tématu, konkrétně k poloze jehel. Už jsou zase zpátky na prvním zářezu. Bylo to moc bohatý, svíčky jako semiš a překvapivě to mělo i negativní vliv na průběh mezi 2-3 tisíci ot.
Třeba to někomu pomůže.

Re: xj600 92 mikuni BDST28

PříspěvekNapsal: 08.04.2017-18:45
od djangi
http://www.imagehosting.cz/?v=img201heh.jpg
Objednal jsem si repas sadu a potkalo me dalsi prekvapeni... Neresil to uz nekdo?

Re: xj600 92 mikuni BDST28

PříspěvekNapsal: 08.04.2017-21:37
od Koudy01
Nekde se stala chyba. To nastve...

Re: xj600 92 mikuni BDST28

PříspěvekNapsal: 08.04.2017-21:38
od djangi
To dost prave... Aaachjo... Jinak okrouzky pod polit screw fakt chybely, blby je to, ze tam nemam ani ty podlozky... Snad budou v druhe sade, blbe je, ze ji mam momentalne 180km daleko...

Re: xj600 92 mikuni BDST28

PříspěvekNapsal: 10.05.2017-22:03
od djangi
[youtube]https://youtu.be/iWrdJRH6oG8[/youtube]
No nevím... Lepší už to nebude...

Re: xj600 92 mikuni BDST28

PříspěvekNapsal: 11.05.2017-13:28
od Koudy01
To vypada dobre. Ma byt stejne jen na volnobeh nebo trochu zvysene volnobeh ne? A proc to stelujes bez airboxu?

Re: xj600 92 mikuni BDST28

PříspěvekNapsal: 11.05.2017-13:30
od djangi
No nekdo rika volnobeh, nekdo zvysene... Tak se mi povedlo tohle a lip uz nic... Jsou tam ty nové priruby, ale směsové srouby furt tusim 4.5 nebo 5 ot. Jinak jsem zvedavy jak dlouho ty podtlaky vydrzi... Ted to vydrzelo cca 1-2tis km... A uz to bylo zas kasa blato...

Re: xj600 92 mikuni BDST28

PříspěvekNapsal: 11.05.2017-19:19
od Koudy01
Kolik ti to zere? A jak mas hladiny? Podle manualu bys mel mit hladinu 3-5mm POD ryskou. Schvalne pisu POD velkym pismem, protoze obrazek je v manualu naopak. Tam je to namalovany NAD. Ale spravne je POD - podle textu v manualu a podle motorek, co funguji.

Re: xj600 92 mikuni BDST28

PříspěvekNapsal: 11.05.2017-19:30
od djangi
Hele po slozeni me to zralo cca 5-6l takovym tim mojim sviznejsim tempem, ted netusim.. vcera jsem s tim laboroval a najel s tim vsehovsudy asi 30km... Uvidime po vikendu... Jinak hladiny mam teda 3-5mm NAD...

Re: xj600 92 mikuni BDST28

PříspěvekNapsal: 11.05.2017-19:32
od djangi
Ale kdybych mel vysoke hkadiny, tak bych to musel mit bohaté a ne chude...

Re: xj600 92 mikuni BDST28

PříspěvekNapsal: 11.05.2017-19:57
od Koudy01
No, bohate - chude. Oboje spatne. Taky nevim, jak funguje ten pilot screw - jestli zavira benzin nebo vzduch. Kazdopadne ty hladiny sou to, co muzes jeste poladit. A pak znova smes, synchro,...oujee :-)

Re: xj600 92 mikuni BDST28

PříspěvekNapsal: 11.05.2017-20:01
od djangi
No pilot screw funguje presne opacne nez na jawe, tskze dotahnuty chudy, povoleny bohaty cili ridi benal, kdezto jawa je dotazena bohata a povolena chuda :D kazdopadne na hladiny synchro nepotrebuju, vzdyt to nema duvod se rozhazet :) (samo pokud je nebudu vyrvavat z motorky atd... :)

Re: xj600 92 mikuni BDST28

PříspěvekNapsal: 11.05.2017-20:38
od Koudy01
djangi píše:kazdopadne na hladiny synchro nepotrebuju, vzdyt to nema duvod se rozhazet :) (samo pokud je nebudu vyrvavat z motorky atd... :)

No ja nevim, jestli kdyz zmenis hladiny/smes, jestli to pak nejak jinak nevybuchuje a tim i nepodtlakuje. To je na me moc teoreticke a tak ja bych to pro klid duse opet urobil (kdybych to delal ja).

Re: xj600 92 mikuni BDST28

PříspěvekNapsal: 11.05.2017-21:48
od djangi
To bych si zase musel pujcovat budiky... :-D no... Asi to otestuje par tisicema km jak se to bude chovat a uvidime no :)

Re: xj600 92 mikuni BDST28

PříspěvekNapsal: 15.05.2017-11:53
od djangi
Tak jsem právě koukal na svíčky a jsem z toho fakt mimo... 1. Valec nejbohatsi (svicka vicemene cerna), 2. Taky spíše černá, 3. Valec je nejchudší - šedá, 4. Tmavě šedá.... Všechny válce jsou nastaveny stejně...