do nekonečna karburátory...
Napsal: 05.10.2016-07:58
Řada z Vás (nás ) tohle už slyšelo na posledním XJ srazu, bojuju s tím však do teď...
Mám XJ600S Diveresion r.v.92 s prvním typem karbeců, papírově 40kW, ale dle trysek (105;102,5;102,5;105) by měla být otevřená... Najeto 91tis km
Servis 1. No jde o to, že než jsem motorku kupoval byla na seřízení, motorka sice jela, ale na volnoběh se zalívala, střílela do výfuku (někdy i do sání), žrala 6-10l/100km a měla šílenou výkonostní díru mezi 3-4tis/ot. Volnoběh držela třeba nějakých 1200-1500ot., ale když jsem jí prohnal po dálnici, tak z ničeho nic pak držela 2000ot. a až po chvíli to spadlo. Jooo a koncovky výfuku byly černé jak uhel...
Servis 2. Na jaře jsem se tedy nasral a dal motorku zase do servisu, dodal jsem druhou sadu karbecu s tím, ať mi složí konečně něco funkčního. Dopadlo to tak, že karbecy snad jen vyčistil a seřídil podtlak (nepodíval se ani jaké tam jsou trysky..). Čili motorka jezdila úplně stejně jako předtím..
Servis 3.Po 2měsících jsem se teda nas*al a šel si to udělat sám, vytáhl jsem druhou sadu karbecu, rozdělal to na prvočinitele, hodil do ultrazvuku, vyměnil veškéré Okroužky (i na přírubách), jediné co zůstalo staré je těsnění plovákovek a těsnění "unašeče trysek" (trochu se bojím jestli není problém tady...). No karbecy jsem složil seřídil hladiny tuším na nějakých 13mm, seřídil podtlaky a směsové šrouby jsem nastavil na 2ot. dle příručky. Chod nebyl pro mě pořád uspokojivý, jenže už jsem neměl čas to dál řešit, tak jsem jezdil... motorka při běžné jízdě žrala najednou 4-5l (při full gasu, ale stejně žrala 10/100 ) jenže volnoběh (cca 1100ot) začala držet až po cca 30km jízdy, jinak se motor buďto převaloval na cca 500-800ot. nebo chcípl...
Po XJ srazu jsem se teda zase na*ral, motorku zahřál a snažil se nastavit směsové šrouby, dle ucha dokud stoupaly otáčky jsem se dostal na 1 a 4 válci na 3ot.; na 2 a 3 na cca 3,5ot. Motorka chytla pravidelný chod na volnoběh atd, stačí ji zahřát cca 3-5km a drží celkem pěkně volnoběh jééénže... zase mlsá 6l+/100km a má výkonovou díru zase od těch cca 3,5-4,5tis ot. Koncovky osmahlé teď nejsou... tak já už fakt nevím...
Mám XJ600S Diveresion r.v.92 s prvním typem karbeců, papírově 40kW, ale dle trysek (105;102,5;102,5;105) by měla být otevřená... Najeto 91tis km
Servis 1. No jde o to, že než jsem motorku kupoval byla na seřízení, motorka sice jela, ale na volnoběh se zalívala, střílela do výfuku (někdy i do sání), žrala 6-10l/100km a měla šílenou výkonostní díru mezi 3-4tis/ot. Volnoběh držela třeba nějakých 1200-1500ot., ale když jsem jí prohnal po dálnici, tak z ničeho nic pak držela 2000ot. a až po chvíli to spadlo. Jooo a koncovky výfuku byly černé jak uhel...
Servis 2. Na jaře jsem se tedy nasral a dal motorku zase do servisu, dodal jsem druhou sadu karbecu s tím, ať mi složí konečně něco funkčního. Dopadlo to tak, že karbecy snad jen vyčistil a seřídil podtlak (nepodíval se ani jaké tam jsou trysky..). Čili motorka jezdila úplně stejně jako předtím..
Servis 3.Po 2měsících jsem se teda nas*al a šel si to udělat sám, vytáhl jsem druhou sadu karbecu, rozdělal to na prvočinitele, hodil do ultrazvuku, vyměnil veškéré Okroužky (i na přírubách), jediné co zůstalo staré je těsnění plovákovek a těsnění "unašeče trysek" (trochu se bojím jestli není problém tady...). No karbecy jsem složil seřídil hladiny tuším na nějakých 13mm, seřídil podtlaky a směsové šrouby jsem nastavil na 2ot. dle příručky. Chod nebyl pro mě pořád uspokojivý, jenže už jsem neměl čas to dál řešit, tak jsem jezdil... motorka při běžné jízdě žrala najednou 4-5l (při full gasu, ale stejně žrala 10/100 ) jenže volnoběh (cca 1100ot) začala držet až po cca 30km jízdy, jinak se motor buďto převaloval na cca 500-800ot. nebo chcípl...
Po XJ srazu jsem se teda zase na*ral, motorku zahřál a snažil se nastavit směsové šrouby, dle ucha dokud stoupaly otáčky jsem se dostal na 1 a 4 válci na 3ot.; na 2 a 3 na cca 3,5ot. Motorka chytla pravidelný chod na volnoběh atd, stačí ji zahřát cca 3-5km a drží celkem pěkně volnoběh jééénže... zase mlsá 6l+/100km a má výkonovou díru zase od těch cca 3,5-4,5tis ot. Koncovky osmahlé teď nejsou... tak já už fakt nevím...