Stránka 1 z 1

revize karburátorů

PříspěvekNapsal: 22.02.2016-17:18
od xstreetfighter
Ahoj všem. Chci se zeptat na jednu věc. Vlastním Yamahu XJ 600 r.v. 1991 (poslední model před Diversionem). Otázka zní, byly celou modelovou řadu XJ 600 od roku dejme tomu 1982 pořád ty stejné karburátory Mikuni nebo přišla nějaká inovace? Např. rozměry trysek atd.? Moc díky.

Re: revize karburátorů

PříspěvekNapsal: 24.02.2016-08:56
od xstreetfighter
Zajímá mě to z důvodu instalace dynojet trysek a oficiální podpora je pro karburátory z modelové řady do roku výroby 1986, tak abych si nenaběhnul.

Re: revize karburátorů

PříspěvekNapsal: 24.02.2016-10:02
od kodl
Na dynojet bych se zrovna u tohohle stroje vybodl. Kdysi jsem četl na motorkářích zkušenosti, co se stane po montáži dynojetu, otevř. sání a výfuku - celkem logicky motoru "zmizí" spodek a nahoře to trochu přidá, a hlavně na spotřebě. Což znamená úplný zničení charakteru osmiventilovýho motoru. Spíš bych se to snažil uvest do origo stavu, a zkontrolovat klasický problémový díly: gumy mezi motorem a karbecama, gumy mezi karbecama a airboxem, membrány v karbecech, jehlový ventilky plováků....Měl jsem XJ 900f/1988 a vím o čem píšu... A u mé historické xjr1200 se na výdaje tohohle typu psychicky připravuju.

Re: revize karburátorů

PříspěvekNapsal: 24.02.2016-13:47
od Koudy01
Koukal sem do nejakyho manualu a tam pisou ke vsem rokum stejny karburatory a trysky. Jestli je to ale ve skutecnosti nejak jinak netusim.
Na Dynojet mam stejnej nazor jako kodl - na XJ k prdu. Pokud se ti zda, ze to malo jede, chce to spis vymenit stroj nez trysky.

Re: revize karburátorů

PříspěvekNapsal: 24.02.2016-18:59
od marfyVFR
To, že to ubere spodek znamená, že budeš mít pocit, že to hrozně jede. :wink:
Měl jsem šestku z 85' se systémem Termignoni 4-1. Chovalo se to asi tak, že mezi 3 až 4,5 tis. to jelo normálně a pak přišla ukrutná výkonová díra. Kolem šesti se motor zklidnil, aby se nadechl a někde 6,5 - 7 vyrazil vpřed. Kopanec, jakou dvoutaktu, ale kdo chce takhle jezdit s XJ? Souhlasím s klukama. Tyhle verze jsou nádherný a spíš bych koukal, aby byla pokud možno v originálu. Už jich moc není.

Re: revize karburátorů

PříspěvekNapsal: 24.02.2016-20:10
od xstreetfighter
Kluci, díky za informaci-že jsou všechny karburátory stejné. K Vaším ostatním komentům, beru to Vážně, ale to, že si tam dám dynojet sadu neznamená, že od toho očekávám nějaký extra výkon nebo že to budu mučit Ale dělám jistou přestavbu ve stylu Endurance. Tzn. že mám K&N filtry, závodní podvozek, racing výfuk a mnoho dalšího. K tomu je potřeba tu karburaci doladit. Mám to pro radost ne na závody. prostě tu motorku mám rád.

Re: revize karburátorů

PříspěvekNapsal: 24.02.2016-21:31
od Koudy01
Tak to pak jo ;-)