Stránka 1 z 1
Elektrická palivová pumpa
Napsal:
20.12.2015-17:26
od Koudy01
V případě, že nejsou zcela naplněný karburátory (po delším stání, vypuštění karburátoru, ...), pustí se vám na šestce palivový čerpadlo po zapnutí klíčku?
Píšou, že by se pustit mělo.
Mně se pouští jenom při zmáčknutí tlačítka startéru. Po zapnutí klíčku ne.
Re: Elektrická palivová pumpa
Napsal:
20.12.2015-18:21
od OTIS
Po zapnutí klíčku se nepustí.
Re: Elektrická palivová pumpa
Napsal:
20.12.2015-18:45
od Koudy01
Supr, dik.
Tak maji v manualu krpu
Re: Elektrická palivová pumpa
Napsal:
17.01.2016-16:03
od marfyVFR
Jdu pozdě...
Čerpadlo se rozjede po zapnutí klíčku a zapalování na řídítku. Dělaly to tak všechny Yamahy, se kterými jsem měl tu čest a třeba na Hondě mi to po zimě docela chybí.
Re: Elektrická palivová pumpa
Napsal:
17.01.2016-17:55
od Koudy01
Jakoze dam STOP-tlacitko na STOP, zapnu klicek, STOP-tlacitko na START a rozjede se cerpadlo?
To ti slo i na XJ 600? Ja mam takove pocit, ze sem zrovna tuhle kombinaci zkousel a nic.
Jedine po stisknuti tlacitka starteru.
Re: Elektrická palivová pumpa
Napsal:
17.01.2016-20:45
od marfyVFR
Tak nějak nebo kdo STOPem nehýbe a chcípá klíčkem, prostě když je zapnuté oboje, spustí se na cca 5 sekund čerpadlo. Ono manželčino XJ je z roku 94, ale má elektrický čerpadlo. Tyhle roky měly mít ještě podtlakovou pumpu, tak nevím, jestli to bylo u rakouskejch verzí origo nebo to někdo překopal. Každopádně mám zkušenost se dvěma FZR 1000 (89 a 95), FJ 1200 a 900 Diversionem a všude se to chovalo stejně.
Mimochodem, pokud jsou karby prázdný, je potřeba přepnout STOP - START cca 3x, než se naplní plovákovky.
Re: Elektrická palivová pumpa
Napsal:
17.01.2016-21:03
od OTIS
Podle servisního manuálu by to mělo fungovat přesně jak píšeš. Ale to je uvedeno pro modely 96 a novější UK verze.
Je otázkou, zda to tak má být i u novějších modelů (verzí pro jiné trhy)...? Mně to od začátku dělá jak píše Koudy.
Re: Elektrická palivová pumpa
Napsal:
17.01.2016-21:20
od Koudy01
Tezko rict no. Ale kdyz je nas vic, kterym to funguje jinak, tak to tak asi patri.
Ono aji kdyz to stoji mesic, tak to chytne na drc. Horsi je, kdyz clovek z nejakyho duvodu vypusti karburatory.
Pak nemuzu 3x STOP-START, ale musim 3x kratce protocit starterem, kdy pri kazdym protoceni se na cca 5 sekund pusti cerpadlo.
Proste stejna funkce, ale na jinym čudlítku.
Verzi XJ mam italskou.
Re: Elektrická palivová pumpa
Napsal:
18.01.2016-16:13
od marfyVFR
Aha, byl jsem zvyklej, tak jsem to bral jako normální. Spíš mě štvou světla na levým ovladači.