Stránka 1 z 1

jarní starty

PříspěvekNapsal: 18.03.2015-12:22
od layyen
Ahoj,
jak ideálně na jarní starty nestarty, snad s každou motorkou co sem měl a měla karbece, tak nastartovat po zimě je vždycky porod.
benzinu sem nechal před zimou minimum, pred startem sem dolil čerstvej, na pri načerpal do kerbeců..
x pokusů nastartovat s různym občasnym chytnutím, samo mezitim uchlastaný svíčky, ale už byly na výměnu - v pohodě, dal sem nový, a po pár dalších pokusech kdy to chytlo na pár vteřin a zhaslo, a tak dokola to už vrní v pohodě..

tohle mam snad každej rok ..

mam příště nechat na pri naplnit karbece, šroubkem je "vylejt" nechat naplnit znova a takhle třeba 3x aby se i do hadiček čerpadla atd natáh novej benzín ?

zbytek roku to chytá dobře...

nebo nějaký jiný rady ? ¨

díky

Re: jarní starty

PříspěvekNapsal: 18.03.2015-19:36
od kodl
jo, plnou nádrž, a jet aspoň na vánoční vyjížďku, když už ne častěj. Někdo doporučuje vyjet benzín z karbeců před odstavením (kohout na on, zalomit hadičku s podtlakem, nastartovat a nechat dojet co se dá) - ale já su tvor línej, nedělám žádný kouzla a nikdy nebyl problém.

Re: jarní starty

PříspěvekNapsal: 18.03.2015-19:37
od mirra99
Když jsem po zimě startoval tak se tomu taky nechtělo. Abych to šel přímo v věci dopadlo to tak, že mě asi po 8 pokusu napadlo dát plný sytič :roll: a chytla na brnk. Nikdy dřív to nebylo třeba, vždy stačila max půlka dráhy :D no koho by to napadlo :roll: Toť můj poznatek ze zimních startů.

Re: jarní starty

PříspěvekNapsal: 18.03.2015-20:19
od Vencl
Nádrž co možná nejplnější, a nejlíp premium palivo, Verva, 100 oktan nebo tak... A startovat až se trochu prohřeje i celej stroj.. ne jako já vloni, venku 15 stupňů a motorka zazimovaná ale zkřehlá při 2 stupních, ale stačilo to pustit 3x z mírného kopečka a běžela jak měla :)

Re: jarní starty

PříspěvekNapsal: 30.03.2015-12:13
od Mexican
ahojte, som tu novy (cosi som precital kym som sa tu zaregistroval). Svojho "noveho Diversiona" rv2001 som si doviezol od predajcu, co to dotiahol z talianska na konci novembra (listopadu), mal som v nadrzi asi 5l a tak som dotankoval VErvu 100, presiel asi 20km a zazimoval formou baterka von a handry do vyfukov. Nic viac

Minuly tyzden som ju vytiahol na slnko z garaze, bolo asi 13-14 stupnov, nechaj ju tam stat cca hodinu (daval som baterku do druhej moto), vlozil baterku, skontroloval tlak v pneu. Dal som palivovy kohut PRI na asi 3 minuty, plny sytic, start (bez plynu) - nastartovane na 1 krat po asi 2 sekundach co tocil starter. na sytici som to nechal bezat asi 3-4 minuty (kym som si nasadil rukavice, kokos a zavrel garaz) a uplne vypol (teda ziadna medzipoloha) Siel som sa previezt (asi 20km), slo to krasne a uz sa znova tesim na lepsie pocasie. Snad sa to po Velkej noci upravi smerom k slnecnu a aspon 10-12 stupnov

Re: jarní starty

PříspěvekNapsal: 01.04.2015-13:39
od daket
Mexican píše:ahojte, som tu novy (cosi som precital kym som sa tu zaregistroval). Svojho "noveho Diversiona" rv2001 som si doviezol od predajcu, co to dotiahol z talianska na konci novembra (listopadu), mal som v nadrzi asi 5l a tak som dotankoval VErvu 100, presiel asi 20km a zazimoval formou baterka von a handry do vyfukov. Nic viac

Minuly tyzden som ju vytiahol na slnko z garaze, bolo asi 13-14 stupnov, nechaj ju tam stat cca hodinu (daval som baterku do druhej moto), vlozil baterku, skontroloval tlak v pneu. Dal som palivovy kohut PRI na asi 3 minuty, plny sytic, start (bez plynu) - nastartovane na 1 krat po asi 2 sekundach co tocil starter. na sytici som to nechal bezat asi 3-4 minuty (kym som si nasadil rukavice, kokos a zavrel garaz) a uplne vypol (teda ziadna medzipoloha) Siel som sa previezt (asi 20km), slo to krasne a uz sa znova tesim na lepsie pocasie. Snad sa to po Velkej noci upravi smerom k slnecnu a aspon 10-12 stupnov


stejným způsobem jsem oživoval každé jaro bez problémů i svého Diversiona" rv2001 , když jsem ho měl, 10 vteřin pazvuků než se dostal benzín kam měl a potom celý rok bez problémů. Vybral sis kvalitní techniku :smt006
daket

Re: jarní starty

PříspěvekNapsal: 15.04.2015-09:32
od MirKov
Zdravim,
jarni starty po celozimnim stani v garazy jsou pro me taky tak trosku "peklo". Vzdy jsem se hrozne trapil, a kolikrat to zkoncilo roztlacenim z kopce...
Ale svoji techniku startu uz jsem vypracoval, tak se podelim s vami jak na to. Treba to nekomu pomuze.

Za prvy vyndam svicky, ocistim a dam do tepla. Vypustim sroubem karburatorove komory. Vratim ohrate svicky a doleju benzin min do 3/4 nadrze, jeste lepe do max ( na zimu nechavam jen na dne). Prepnu kohout na pri a cumim do blba ( tak 5min). Pripojim pres kabely baterku z auta. Sytic vytahnout na max. Tocim starter vzdy max 10s v kuse, na plyn nesaham a to az do doby nez slysim, ze moto zacina "bublat" ( vetsinou tak po tretim toceni..) Jakmile moto bubla tak plyn vemu na max a tocim dal, vetsinou do 5s moto chytne. Pote i kdyz je sytic na max je potreba plynem rucne udrzovat moto zive dokud nedrzi sama a nechcipa po pusteni plynu. Pak uz jen nahodit oblek a dat si malou jarni projizdu mezi chmelnicema.

Jinak samozrejmne nezapominam na klasicke veci jako zkotrolovat olej, brzdovku, namazat retez atd
A mrknout se zda ma clovek stale technickou....

M.

Re: jarní starty

PříspěvekNapsal: 03.02.2016-20:29
od nevo7
Tak som to už nevydržal /asi 2,5 mesiaca/ a musel som sa previezť.
No nechytila. Tak som aj tu niečo preštudoval, predsa je to starší stroj a výsledok.
Skúšal som aj fúkať cez flašu do nádrže /ako sa radilo/, nič, kohút na PRI asi 2-3 minúty, nič /na Bandite tie 2 minutý stačili/, vyplieskal som baterku 2x, nič. Pustil benzín cez odkaliče na karbecoch, všade pekne tiekol. Tak som to nechal na PRI asi 20-25 minút, 2-3 štartovania a naskočila. Asi 20 km povozenie, 2x zastavenie s vypnutím a všetko šlapalo.