Stránka 1 z 1

Palivový kohout KO - upraven na on/off

PříspěvekNapsal: 15.04.2014-21:27
od AfBu
Ahoj všem,
na mé XJ900 4BB (91) mě vypekl klasicky kohout, koupena opravná sada, neseděla délka ventilu, ale to se zaimprovizovalo, o pár km dál mě vypekl znovu, tentokrát nepropouštěl benzin do motoru ale chcalo to jak protržený všude kolem - celá zadní část kohoutu se prohnula a teklo to kolem podtlak. membrán a tak, prostě kohout KO, finance na štíru a tak jsem za pár kaček koupil metr cca 2mm tlustý těsnící gumy, vyřízl si dvě falešný membrány a předělal kohout na on/off.

Pracuje to tak, že rezerva neexistuje, on znamená off a pri je on, matlanice, ale funguje, mašina jede a nevypadá to, že by se nějak vztekala, vztekám se já když si ho zapomenu otevřít a na první křižovatce zůstanu stát.

Co ale netuším je, jestli tím motoru nějak nekomplikuju život, je to dočasný, ale zatím mi nezbývá než na tom lítat takhle.

Máte někdo zkušenosti s podobným řešením nebo jízdou na pri?

Edit: ještě mě napadlo řešení se samostatným podtlakovým ventilem, nezkoušel to už někdo?

Re: Palivový kohout KO - upraven na on/off

PříspěvekNapsal: 22.04.2014-12:10
od jawarmaniak
Na mojí vráně jsem nemohl domluvit jehlám v karbech a palivovému ventilu. Občas uzavřely, občas ne. Nové jehly a sedla, nová membrána a repas kohoutu. A přes to kolikrát kaluž bod motorkou a nacucaný vzduchový filtr. Nakonec jsem boj vzdal a pod membránu kohoutu dal silnou pružinu, takže membrána je stále uzavřená. Má tak ON polohu na PRI a na ON a RES je uzavřeno. Od té doby ani kapka benzínu nazmar. Motoru je jedno, jak se do karburátorů dostane benzín. Jezdím už přes rok a mám od toho svatej pokoj.

Re: Palivový kohout KO - upraven na on/off

PříspěvekNapsal: 22.04.2014-15:49
od AfBu
Díky, prozatím to tedy řešit nebudu a nechám to tak ;)
Tu úpravu máme oba udělanou prakticky stejně, jen můj kohout už byl tak moc KO, že bylo potřeba vyndat původní membrány úplně a nahradit je širším těsněním.