Palivový kohout KO - upraven na on/off
Napsal: 15.04.2014-21:27
Ahoj všem,
na mé XJ900 4BB (91) mě vypekl klasicky kohout, koupena opravná sada, neseděla délka ventilu, ale to se zaimprovizovalo, o pár km dál mě vypekl znovu, tentokrát nepropouštěl benzin do motoru ale chcalo to jak protržený všude kolem - celá zadní část kohoutu se prohnula a teklo to kolem podtlak. membrán a tak, prostě kohout KO, finance na štíru a tak jsem za pár kaček koupil metr cca 2mm tlustý těsnící gumy, vyřízl si dvě falešný membrány a předělal kohout na on/off.
Pracuje to tak, že rezerva neexistuje, on znamená off a pri je on, matlanice, ale funguje, mašina jede a nevypadá to, že by se nějak vztekala, vztekám se já když si ho zapomenu otevřít a na první křižovatce zůstanu stát.
Co ale netuším je, jestli tím motoru nějak nekomplikuju život, je to dočasný, ale zatím mi nezbývá než na tom lítat takhle.
Máte někdo zkušenosti s podobným řešením nebo jízdou na pri?
Edit: ještě mě napadlo řešení se samostatným podtlakovým ventilem, nezkoušel to už někdo?
na mé XJ900 4BB (91) mě vypekl klasicky kohout, koupena opravná sada, neseděla délka ventilu, ale to se zaimprovizovalo, o pár km dál mě vypekl znovu, tentokrát nepropouštěl benzin do motoru ale chcalo to jak protržený všude kolem - celá zadní část kohoutu se prohnula a teklo to kolem podtlak. membrán a tak, prostě kohout KO, finance na štíru a tak jsem za pár kaček koupil metr cca 2mm tlustý těsnící gumy, vyřízl si dvě falešný membrány a předělal kohout na on/off.
Pracuje to tak, že rezerva neexistuje, on znamená off a pri je on, matlanice, ale funguje, mašina jede a nevypadá to, že by se nějak vztekala, vztekám se já když si ho zapomenu otevřít a na první křižovatce zůstanu stát.
Co ale netuším je, jestli tím motoru nějak nekomplikuju život, je to dočasný, ale zatím mi nezbývá než na tom lítat takhle.
Máte někdo zkušenosti s podobným řešením nebo jízdou na pri?
Edit: ještě mě napadlo řešení se samostatným podtlakovým ventilem, nezkoušel to už někdo?