Stránka 1 z 1

Nastavení bohatosti směsi

PříspěvekNapsal: 28.04.2011-22:08
od Dav.sc.h
Zdravím Vás pánové, asi před 2. měsíci jsem koupil XJ600N rok 2000. Po první projížďce jsem zjistil, že se při 2500 ot/min začíná trošku dusit, ale jen když je teplý motor, za studena to nedělá. Taky mi kámoš co jel za mnou řekl že je za mnou cítit benzín a když přidám tak se vyvalí trocha černého kouře...
Vyndal jsem svíčky, byly všechny úplně černé. Usoudil jsem , že bude chyba v karburátorech. Tak jsem je odmontoval, jehly byly nastavené do 4. drážky od z hora, tak jsem je posunul do 3. tak jak udává výrobce. Už to tak nečoudí a svíčky jsou OK.

jinak budu seřizovat podtlaky a nové svíčky jsou na cestě, vzduchový filtr je OK...

Chtěl bych ještě překontrolovat nastavení bohatosti směsi, ale nevím jestli tenhle stroj něco takového má...nebo je to jen nastavením jehly - tlaků???

Poraďte please...dík

PříspěvekNapsal: 29.04.2011-16:12
od Zdeněk
A když jsi posunul ty jehly, tak se to taky furt při těch2,5tis dusí??? Mě po zimě odešly 2 svíčky a po nastartování to na sytič smrdělo benzínem z laufu a sem tam si to střelilo. Ale asi ti zde musí poradit někdo s tvým ročníkem

PříspěvekNapsal: 29.04.2011-16:48
od Dav.sc.h
Zdeněk píše:A když jsi posunul ty jehly, tak se to taky furt při těch2,5tis dusí??? Mě po zimě odešly 2 svíčky a po nastartování to na sytič smrdělo benzínem z laufu a sem tam si to střelilo. Ale asi ti zde musí poradit někdo s tvým ročníkem


- Když jsem posunul jehly, tak už to nedělá...zrychluje to v pohodě i od těch 2500 Ot/min

- Na sitič, si myslím, že to smrdí každému, obohatí se směs, jenže mě to smrdí i při delší jízdě, když už je motor teplý...

ještě bych se snad mohl podívat jestli tam borec přede mnou nedal náhodou větší trysky...uvidíme co se stane po výměně svíček a kontrole podtlaků...

PříspěvekNapsal: 29.04.2011-19:40
od Mira XJ
Zkontroluj si nasavení hladin v karburátorech.

PříspěvekNapsal: 30.04.2011-06:46
od Dav.sc.h
Mira XJ píše:Zkontroluj si nasavení hladin v karburátorech.


- jj to jsem udělal, když jsem je měl rozkuchané... je to oka :wink:

PříspěvekNapsal: 02.05.2011-22:40
od Dav.sc.h
Takže už jsem ten šroub v servisní příručce našel :D :D hned jak budu moct tak to překontroluju..
Šroub bohatosti "Pilot screw"
Muj ročník 2000 by měl mít 3 otáčky od dorazu...pokud se teda nepletu...