Celou zimu palivový kohout na PRI
Napsal: 25.03.2010-21:52
Zdravím všechny,
Podělím se s váma o dnešní mé zděšení. Poprvé po zimě jsem přišel k motce a nalezl pod moto na zemi skrze filtr proteklý olej. Sahnu na olejovy filtr a okolo kapky ... vcelku divný když jsem olej měnil v polovině minulé sezony a žádný obdobný problém jsem nezaznamenal. Zkusim ho dotahnout a ještě šel tak o čtvrt otáčky, no budiž, říkám si zima a roztažnost materiálu třeba udělala své. Utáhnu a po dvou hodinách ani kapka.
Ale druhé mé zděšení když chci standartně zaplavit karbce přepnutím palivového kohoutu do polohy PRI. Palivový kohout je již v této poloze, a to nejspíš od konce prosince, tedy 3 - 4 měsíce.
Sitič na půl, start a nic až do vyklepání baterky...
Teď otázka: Co se může stát při zapnutém pal.kohout v poloze PRI takto dlouhou dobu? Může mít toto spojitost s protéčeným olejem skrze filtr? Asi ne ale už mě napadaji ty nejhorší scénáře.
Díky za náměty
Podělím se s váma o dnešní mé zděšení. Poprvé po zimě jsem přišel k motce a nalezl pod moto na zemi skrze filtr proteklý olej. Sahnu na olejovy filtr a okolo kapky ... vcelku divný když jsem olej měnil v polovině minulé sezony a žádný obdobný problém jsem nezaznamenal. Zkusim ho dotahnout a ještě šel tak o čtvrt otáčky, no budiž, říkám si zima a roztažnost materiálu třeba udělala své. Utáhnu a po dvou hodinách ani kapka.
Ale druhé mé zděšení když chci standartně zaplavit karbce přepnutím palivového kohoutu do polohy PRI. Palivový kohout je již v této poloze, a to nejspíš od konce prosince, tedy 3 - 4 měsíce.
Sitič na půl, start a nic až do vyklepání baterky...
Teď otázka: Co se může stát při zapnutém pal.kohout v poloze PRI takto dlouhou dobu? Může mít toto spojitost s protéčeným olejem skrze filtr? Asi ne ale už mě napadaji ty nejhorší scénáře.
Díky za náměty