Stránka 1 z 1

karburátor - xj600

PříspěvekNapsal: 19.11.2007-12:57
od Anonymous
2390
Všechny zdravím. Mám XJ600,r.v.1990.
Demontoval jsem karburátor abych prohlédl stav sacích hrdel. Jsou na povrchu popraskaná,ale materiál je celkem silný a tak chvilku ještě vydrží. Cena jednoho hrdla je cca 1400Kč což je šok... :evil:

Nyní k mému dotazu. Po demontáži jsem zjistil že do středu karbeců směřuje palivová hadice. V levo od ní a i na pravo jsou však další dva vstupy (asi na hadičky).
Nevím k čemu to slouží. Já tam nic jiného nemám mimo palivové hadičky.
Motorka běží i když zlobí po delším odstavení,ale to jsme tu už probrali.
VIZ foto.
Dík za odpověď.
Zdeněk
:D

PříspěvekNapsal: 19.11.2007-19:33
od Anonymous
Bych řekl že sou to přepady,asi by tam měly být nasunutý cca 5cm dlouhý hadičky,ale myslím že pokud tam nejsou tak to není žádná závada.

PříspěvekNapsal: 20.11.2007-07:36
od Mira XJ
To nebude přepad. To bude odfuk do airboxu. Si myslím že je to na vyrovnání tlaku ,který je po d membránama. Zvrchu membrán působí podtlak ,který zvedá šoupátka ,ale aby do¨¨pod membránama nevznikal podtlak a netahal ty mambrány zpátky je tam přisávání vzduchu z airboxu. Si myslím. :)

PříspěvekNapsal: 20.11.2007-10:12
od Anonymous
Já sem tak uvažoval páč v manuálu je to označený jako "overflow" ,Mira je samozřejmně zkušenej,takže bych mu věřil :)

PříspěvekNapsal: 20.11.2007-13:51
od lynx
Je to do airboxu a pokud tam nejsou tak to závada je :) páč nefiltrovaný vzduch by měl karbece ovívat pouze zvenku :D

PříspěvekNapsal: 20.11.2007-14:10
od Anonymous
Lynx:máš pravdu že jdou do airboxu,ale pokud si dobře pamatuju tak ty díry v airboxu ve kterých sou ty hadičky neústí až dovnitř,sou to jen takový prohlubně ve spodní části.
Ale je dost možný že mě klame paměť :D

PříspěvekNapsal: 20.11.2007-19:42
od Mira XJ
Nene sou až dovnitř do airboxu.

PříspěvekNapsal: 21.11.2007-08:05
od Anonymous
Tak to se omlouvám za dezinformace :oops:

PříspěvekNapsal: 29.05.2008-11:49
od Radimathor
Tak mám novou zkušenost se seřízením, vzhledem k tomu, že mám Xj krátce a jsem nedůveřivec a předchozí majitel trvdil, že mašinka je seřízená tak jsem ji dal na kontrolu, jediný co bylo seřízený byly ventily, karbecy byly plný rzi, plováky každej jinak a jehly taky, navíc karbecy nebyly ani na hrdlech utažený, ale jen nasazený :smt078 , po veškeré práci která následovala mám jehly posunuty níž - líp jde od spoda, jde čistěji, ale nahoře prostě nejede, musím dávat více plynu a stejně se jí ani pak nechce moc ochotně od 7 tis. dál, takže se na to ještě bude sahat a uvidíme jak to půjde dál. Toť má zkušenost o kterou jsem se chtěl podělit.

PříspěvekNapsal: 29.05.2008-12:17
od lynx
U XJ je ten spodek důležitější, tak to tak nech. Ta lenost na šestku při 7t a víc je při tomhle nastavení normální. Jak to obejít jsem ti říkal, ale veřejně to neprezentuj, nejsem zvědavej na děkovné dopisy od dovedů, co se jim rozkočil motor :lol:

PříspěvekNapsal: 01.06.2008-17:25
od Radimathor
Tak mi to nedalo to seřízení jak to (ne)jede a navíc když jsem zjistil, že najednou jezdím místo za 5,15 - 5,5 l za celých 7 l na 100 a zajel jsem za pánem co mi seřizovat karbecy, pán byl nalit jak dělo a měl kecy ( myslel jsem, že ho přivářu za motku a potahám po poli ať si užije) takže jsem se do toho vzpomenuvši si na své staré povolání pustil sám, směs mi udělat nechutně bohatou, takže po chvíli zkoumání jak na to a následnému přenastavení mi to opět papá tak jak papalo a navíc jede sakra líp - konečně plně spokojen!

PříspěvekNapsal: 06.06.2008-09:04
od Anonymous
zdravím všechny... mám problém se kterým si nějak neví ani mechoš... mám motor z americký verze (myslim, že 44kW a rv. 96) a v karbecu na dnech šoupat (u dírky pro jehlu) jsou takový schodky a čočka potom nedosedá až na dno, ale je zkřiva kvůli tomu schodku, což pak způsobuje, že se tam leje strašně moc beneli a žere mi to tak 8-9l/100km... nevíte mi s tím někdo poradit? mám koupit nový šoupata, nebo sou na to nějaký speciální čočky se "schůdkem"... díky moc za odpovědi.