Stránka 1 z 1

palivoměr xj900, xj900div

PříspěvekNapsal: 16.09.2007-12:35
od Anonymous
Mám xj 900s,a nějak divně mi ukazuje palivoměr.Dlouho ukazuje plnou,a potom rychle spadne k nule a tam už zustane.Občas se krátce vyhoupne na čtvrt až pul,a zase rychle dolu.Nevíte někdo co s tím je,nebo jak se to dá opravit? Dík Miloš

PříspěvekNapsal: 16.09.2007-16:52
od Anonymous
Funguje mi to úplně stejně, cca 250 kilometrů plná, pak najednou během chvilky spadne a jakmile se rozsvítí kontrolka, mám v nádrži 4 litry. Odzkoušeno. Nevím zda je to dobře nebo špatně, ale mám to stejné.

PříspěvekNapsal: 16.09.2007-18:07
od zbynek
A já si myslel, že jsme v tom sami :-)
Ve Strakonicích natankováno doplna a v Praze stále ručička přilepená na "F". Pak najednou úbytek, že hledám ten autobus co se za nás zahákl, při čtvrtině nádrže (dle palivoměru) dotankuju, ale víc než 13 litrů se nevejde. Pokud má nádrž 22 litrů tak čtvrtina je okolo 5,5 takže bych měl dotankovat +/- 16,5 litru, ne? Takže zjišťuju, že spoléhat se na palivoměr raději nebudu...

PříspěvekNapsal: 16.09.2007-18:18
od wrabec
Tiež podobna skusenosť.
Ja sa uz spolieham iba na kontrolku. Zasvieti - hladam benzinku.
Nema XJ 900 nahodou 24L nadrž?

PříspěvekNapsal: 16.09.2007-18:31
od Anonymous
Jo, přesně, na 24 litrů. Jak se rozsvítí kontrolka jedu k benzině a pohybuje se doplnění 19,5-20,5 litrů, takže by tam měly být čtyři litry. Ale nějak se mi to nechce zkoušet jestli to tak je.

PříspěvekNapsal: 16.09.2007-18:56
od zbynek
No, vycházel jsem z této u Drobečka uveřejněné tabulky:
http://drobecek.net/xj900/techdata.htm
Prakticky to ověřeno nemám, nikdy jsem nevyjel (ani na Jawě) nádrž do sucha, abych mohl natankovat opravdu plnou. Nemají 24 litrů až Diversiony?

PříspěvekNapsal: 16.09.2007-20:35
od wrabec
:oops:
Aha, tak to bude tym. Ja som mal na mysli Diversion. Cize ked ma starsi model 22Litrov, tak to moze byt.

PříspěvekNapsal: 16.09.2007-22:56
od MatějXJ
NÁDRŽ :
Palivo BA 91, BA 95
Objem nádrže 24 l
Z toho rezerva 5 l
a ten palivoměr ukazuje všem stejně. Plná 200-250km a pak fofr na červenou rysku. Pak ještě něco kolem 80km a svítí kontrolka. Taky jsem na to zíral, ale po zkušenostech starších Xječkářů je to normál. Akorát by mě zajímalo jestli tady toto už bylo na Fjéčkách, když maj stejnou přístrojovku :?:

PříspěvekNapsal: 19.09.2007-22:22
od Pavel
Když jsem před lety XJ koupil tak mě taky palivoměr neukazoval (a do dnes neukazuje) a tak jsem plovák z nádrže vyndal a zjistil asi toto : jak se moto kývá tak se plovák mele a je ten mechanismus celý ubroušený je to uděláno z nočníkověho materiálu a tak se spoléhám jen na kontrolku jako ostatní

PříspěvekNapsal: 20.09.2007-16:12
od Peta
Palivoměr u devítky je pouze orientační.Když sem ji měl novou tak se mi jeho chování zdalo taky divné, tak sem ho vyskoušel:vyprázdnil sem nádrž a pak postupně naléval po litru benzin a při tom sledoval co na to ukazatel. Když je ručička v červeném poli E tak je v nádrži asi 5l, 1/4=10l 1/2=13l a bílé políčko u písmene F je 14l.
Jednou se mi podařilo nádrž vyjet úplně do sucha naštěstí sem ještě stihl doplachtit z kopce k benzice a pak sem natankoval do plna 22l. I přes to že výrobce udává objem nádrže 24l :?:

PříspěvekNapsal: 20.09.2007-19:08
od TOMMZ
:lol: :lol: Známej vyjel do sucha SV1000 a podařilo se mu tam u benzínky nacpat jen 14L místo 17L...pak se člověk diví, že furt tankuje :lol:

PříspěvekNapsal: 18.10.2007-20:59
od Pavel
Cestou na sraz jsem ujel na rozsvícenou kontrolku 63 km. a pak jsem natankoval rovných 23 litrů :lol: :roll: :o Jo ten poslední půllitr jsem tam doklepal.

PříspěvekNapsal: 19.10.2007-10:33
od mahomaho
Mám stejnou zkušenost jako Pavel nejvíc jsem natankoval 23l s tím že na benzinku jsem dojel už jen na výpary. Když jsme u toho paliva, překvapilo mě že v příručce jsem viděl doporučené palivo s oktanovým číslem 91. Je to tím že xj je starší stroj?

PříspěvekNapsal: 30.11.2007-20:48
od JOE
Vidím,že funkčnost palivoměru je u XJ velmi výjimečná.
Na mém XJ 9OO také nefunguje palivoměr a chtěl jsem ho nechat opravit.
Ale vidím,že to nemá cenu a je lepší se naučit s tím žít.
No nic nějaké ty mouchy má asi každý stroj. :smt022

PříspěvekNapsal: 08.02.2008-18:20
od roman3297
bud rád že máš aspon kontrolku :lol: mě kolegové z práce přepli na rezervu a samo že mě to na d1 došlo :evil: , naštěstí jel kolem borec na ninje hodil mě na pumpu a zase zpět jinak bych pochodoval snad ještě dneska, ale ty silnice to je teda hrozný sedění :lol: jak vosa na bonbóně a nehledě na to že jako spolujezdec jsem jel poprvý :oops: a doufám že už tak nikdy nebudu muset jet :lol:

Palivoměr XJ 900 F

PříspěvekNapsal: 22.03.2010-12:59
od DickSz
Zdravím, můžete prosím xj_jelito poučit jakým kouzlem funguje palivoměr? Když vyndám baterku, měly by všechny budíky spadnout. Ten palivoměr ukazuje pořád. Tak si říkám - "e to ozbitý", tak to nějak přežiju. Po zapojení baterky a při jízdě zjistím, že to funguje. To se nějak kousně při odpojení baterky? :shock:

PříspěvekNapsal: 23.03.2010-11:45
od kodl
je to měřicí přístroj s poměrovou soustavou, tj jedna cívka zapojená přes měnící se odpor ovládaný plovákem - ta táhne nahoru a druhá cívka přes odpor pevný- ta táhne dolů. Vratná pružina není, běžná věc i u japonských aut. pružinka na vracení bez elektriky by asi stála korunu, ale proč ji tam dávat, asoň to ukazuje něco i vypnutý....

palivoměr

PříspěvekNapsal: 23.03.2010-17:34
od DickSz
To kodl - díky, co funguje neopravuju :-)