Stránka 1 z 1
Vůle v rychlopalu... - xj

Napsal:
09.08.2007-15:46
od Anonymous
Zajímalo by mě jak velkou vůli máte na plynu a jestli se dá nějak zmenšit, seštelovat, případně skoro zrušit. Mám XJčko už dělší dobu, ale až teď jsem se začal zajímat. Dřív mě to moc nepřišlo, měl jsem předtím jáwku a tam jsem jí měl taky. Jenže po okouknutí jiných strojů, jsem zjistil, že u jiných, je tam ta vůle minimální. Já jí mám zhruba (odhadem) takových 20-30 stupňů na rukojeti. Docela mě to začíná vadit, při řazení, nebo při jízdě v kopcích, kde jedu dolů třebas bez plynu a pak chcu jen malinko přidat a ono buď nic, nebo to cukne z důvodu neodhadnutí, kdy to " zabere ". Třebas na kamarádově CBR jsou na lanovodech štelovací matky hned u rukojeti, u XJ jsem nenašel. Leda by byly na druhý straně, tzn někde pod nádrží, ale tam jsem zatím nehledal.

Napsal:
09.08.2007-16:46
od Anonymous
a tam ich aj najdes

kukni medzi 2-hym a 3-tim karburatorom su bowdeny ukoncene stelovacimi maticami


Napsal:
09.08.2007-17:08
od Anonymous
Vyraž s námi na sraz nebo nějakou vyjížďku a tam se dozvíš víc.

.

Napsal:
09.08.2007-17:08
od Anonymous
Tak to je fajn

Díky. Ještě to nepřetáhnout, abych neměl pořád malinko přidanej plyn, radši tam stejně nechám malinkatou vůli, kvůli ohřátí. Nevím, jak moc jsou tyhle lanovody náchylný na teplo.
To bolek: Já bych rád, ale pořád nějak nevychází čas


Napsal:
09.08.2007-18:19
od Anonymous
Alladin píše:Tak to je fajn

Díky. Ještě to nepřetáhnout, abych neměl pořád malinko přidanej plyn, radši tam stejně nechám malinkatou vůli, kvůli ohřátí. Nevím, jak moc jsou tyhle lanovody náchylný na teplo.
To bolek: Já bych rád, ale pořád nějak nevychází čas

Až Tě ve městě potká kozatá blondýna a bude to od tebe chtít, tak jí řekni, že nemáš čas a dej jí moje číslo.......

Napsal:
09.08.2007-18:35
od Anonymous
bolek_xj píše:Alladin píše:Tak to je fajn

Díky. Ještě to nepřetáhnout, abych neměl pořád malinko přidanej plyn, radši tam stejně nechám malinkatou vůli, kvůli ohřátí. Nevím, jak moc jsou tyhle lanovody náchylný na teplo.
To bolek: Já bych rád, ale pořád nějak nevychází čas

Až Tě ve městě potká kozatá blondýna a bude to od tebe chtít, tak jí řekni, že nemáš čas a dej jí moje číslo.......

motorkáři jsou hovada
Že to na tebe řeknu


Napsal:
10.08.2007-16:10
od Anonymous
Tak jsem to měl včera dole a koukal jsem na to. Jenže ona štelovací matička je jen na jednom bovdenu a co jsem to tak studoval, tak právě na to druhým, než bych potřeboval. Když jsem popotáhl bovden cca o 1mm, kde to štelování není a zkusil vzít za plyn, tak to bylo v pohodě. Klapky reagovali skoro hned. Takže jsem to zasejc celý zadělal a pořád mám pěknou vůli v rychlopalu. Ještě co jsem koukal do manuálu, tak se to tam šteluje pootočením toho držáku plynu na řidítkách. Dal jsem to na jednu stranu a vůle děsná, tak jsem dal na druhou, je to lepší, ale pořád to není podle mých představ. Asi se na to budu muset optat přímo v yamaze. Nebo máte někde ještě nějakej nápad, radu do života? A že by se mě chělo měnit bovden za delší, to se mě teda nechce.

Napsal:
10.08.2007-21:05
od Mira XJ
Musíš to teď poštelovat na kladkách. Tam to pošteluj. uvidíš,že to půjde. Jde to blbě,ale jde.

Napsal:
10.08.2007-21:07
od Mira XJ
Mrkni pořádně na to plynové lanko. Mělo by tam být štelování ještě na prostředku. Teda jestli je to origo lanko.

Napsal:
22.08.2007-12:36
od Anonymous
Pokud zatocis plny rejd riditky, ta se ti bovden ohne a lanko zacne tahat plyn. Tak aby si pri zatoceni nepridaval plyn, proto tam ta vule musi byt.

Napsal:
23.08.2007-17:01
od Anonymous
Omlouvám se za dlouhé mlčení. Dneska jsem tu po dlouhé odmlce, páč co se nestalo... položil jsem to a poležel si v nemocnici.
To štelování "uprostřed" lanka jsem našel, ještě než jsem se sem dostal a přečetl si to. Je krásně schovaný pod kapotáží, takže neubírá na kráse, ale najít ho na první pokus, se mě nezdařilo
Takže teď už plyn fachá, jenže já ne a motka je taky trošku potlučená, ale zase tak moc to neodnesla

Jen předek (Plasty, zrcátka, blinkry a tak...) minula šikovně svodidla, zato já jsem se o ně pěkně rozmlátil. Naštestí mám trvdý kosti a měl jsem, zde zdůrazňuji slůvko "měl" jsem moto hadry, takže polámanej nejsem jen malinkato odřenin a ty zhmožděniny, to se tak za měsíc třebas (moc v to doufám) nebo za dýl(to bude asi reálnější), vyléčí a spravý. Na sraz mě to zase nevyjde.

Snad vyjedu už...nebo až... na příští sezónu. Přeju všem hodně zdaru a ŠTASTNĚ dojetých kilometrů.

Napsal:
23.08.2007-17:24
od Anonymous
Ajajaj, tak ale hlavně že si vpohodě... aspoň teda relativně... A můžu se zeptat jak a kde se to stalo? Taky sem od MB


Napsal:
23.08.2007-19:43
od Anonymous
4 alldin:
Hrůza, taky se z něčeho podobného vzpamatovávám.
Snad pár rad k opravě.
Masku jsem nechal svařit a nastříkat. Cena svaření do 2000 Kč (nová asi 11000Kč), stříkání asi do 2500 Kč ( ještě nemám zaplaceno ).
Světlo neseženeš, kup nové (4400 Kč)
Zrcátka druhovýroba 320 Kč, (nové asi 1200 Kč. jeden kus )
Budíky jeté jsem sehnal za 3500 Kč ( nové 12000 Kč )
Lešení jsem nechal srovnat za 500 Kč ( nové přes 8000 Kč)
Plexi z MRA okolo 2000 Kč ( orig 3800 Kč)
Blinkry koupíš pěkné od 500 Kč
Držím palce. Teď bych Ti nechal i tu kozatou blondýnu, abys přišel na jiné myšlenky.

Napsal:
27.08.2007-10:55
od Anonymous
To Chotis:
Stalo se to na nadjezdu železnice u obce malý újezd cca 2km za Mělníkem směrem na Ml. Boleslav.
To bolek_xj:
Díky za informace. Motku jsem ještě neviděl, ale z doslechu by to nemělo být moc drahý. Kamarád mě to spočítal zhruba odhadem na 8-10tis. v originál dílech. Jedinný co asi nebude je čirý plast přes budíky, prý je prasklý. Ale bral svaření masky. Orig by se do týhle ceny nevešel. Světlo je celý
Dále o nehodě budu pokračovat v sekci pokec/jen tak/život po nehodě. A na díly nebo jiné věci v sekci bazar, či jinde, kde je to aktuální.
Tyto věci z nehody se danému tématu nevěnují a nebylo by tedy dobré to psát někam, kam to nepatří.

Napsal:
27.08.2007-12:02
od Anonymous
Ten kryt budíků (máš S-ko?) by měl jít nechat vyříznout z "plexi." jak se to jen jmenuje - co se hůř odře.

Napsal:
29.08.2007-06:38
od Anonymous
Blinkry co vypadaj uplne stejne na jawu 350/640 stoji 250kc jeden. )=>

Napsal:
01.01.2008-22:57
od Anonymous
taky mi ta vule na plynu vadila,škubalo to,když jsem přidal y volnoběhu.Vyšteloval jsem převlečnný matky na bovdenu na řídítkách,že není vule skoro žádná,je po škubání a jsem spokojen. Miloš