nejde mi benzin do karbeců, poraďte prosím

nejde mi benzin do karbeců, poraďte prosím

Příspěvekod Anonymous » 12.07.2007-10:31

při jízdě se prostě zastavila, jiskru dává, když naleju benzin rovnou do karbeců tak běží, ale prostě mi tam nejde palivo, nevíte co s tím, nemám s tím zkušenosti a nevím jak tam pracuje pumpa nebo tak něco, díky
Anonymous
 

Příspěvekod OTIS » 12.07.2007-10:39

A když přepneš kohoutek do polohy "PRI" tak benzín neteče?
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod Anonymous » 12.07.2007-10:52

mám to teď rozdělaný u kámoše v garáži, vytáhli sme tu pumpu...asi...psalo se na tom taiyogigen...tak nevím, jestli může být zaseklá nebo něco podobnýho
Anonymous
 

Příspěvekod OTIS » 12.07.2007-11:02

Ale než začneš něco dělat s čerpadlem, měl bys vyloučit problém v kohoutku. Normálně se otevírá jen při chodu motoru, ale právě v té poloze "PRI" i bez motoru.
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod Anonymous » 12.07.2007-11:20

vůbec nevím, jak to celý funguje, zkusím to s tím kohoutem
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 12.07.2007-11:22

tak kohout je v pohodě, tak to musí být někde jinde, volal sem tomu mechanikovi...
Anonymous
 

Příspěvekod OTIS » 12.07.2007-11:29

Tak když už to máš u mechanika, myslím není co řešit.

..ale jak to funguje přečteš třeba tu http://www.gsxr.wz.cz/benzin.htm
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod Anonymous » 12.07.2007-11:46

no on spravuje auta, tak nevím nevím, motorku ještě nikdy nedělal, ale mně by stačilo zjistit jakým způsobem tam je benzín podáván, je to pouze tím podtlakem přes to...TAIYOGIKEN...?
Anonymous
 

Příspěvekod OTIS » 12.07.2007-12:03

Jo benzín tam cpe čerpadlo, jsou různá od ročníku modelu.
Ty starší (ta věc uprostřed)

260

Novější (ten válec)

16
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod Mira XJ » 12.07.2007-12:09

Podávání benálu funguje takto. Po otočení klíčkem do polohy ON MUSÍ najet čerpadlo. Takže odpoj hadicu před filtrem,kterej je za čerpadlem a otoč klíčkem do ON pokud poteře benál, čerpadlo je OK a jdem dále. Pokud čerpadlo nenajede BuĎ je v háji čerpadlo nebo do něj nejde napětí - mrkni na pojistky.čerpadlo se zkouší normálně že se rozpojí konektor a pustí se do něj napětí přímo z akumulátoru.

Pokud čerpadlo jede: Podtlakem kterej udělá motor se otevře kohout .Do kohoutu vede tenčí hadička, která ovládá podtlakem ten kohout. (mrkni jestli není někde vypadená nebo nařízlá.) Pokud máš kohout na polohu PRI,tak benzín teče napřímo a není ovládán podtlakem.

tož jednoduché ,ne? :D
To mám z toho života jakej vedu, to mám z toho s kým se tahám!
Mira XJ
XJ štamgast
 
Příspěvky: 679
Images: 0
Registrován: 06.06.2005-12:53
Bydliště: Pohořelice

Příspěvekod Mira XJ » 12.07.2007-12:12

pokud mrkneš na otisův spodní obrázek,tak ta hadička co "čučí" mezi levýma válcama je ta co ovládá ven palivovej kohout.
To mám z toho života jakej vedu, to mám z toho s kým se tahám!
Mira XJ
XJ štamgast
 
Příspěvky: 679
Images: 0
Registrován: 06.06.2005-12:53
Bydliště: Pohořelice

Příspěvekod Mira XJ » 12.07.2007-12:14

Co máš za rok výroby? elektrické benzínové čerpadlo (otisův obrázek dole) je od r.v. 1998.
To mám z toho života jakej vedu, to mám z toho s kým se tahám!
Mira XJ
XJ štamgast
 
Příspěvky: 679
Images: 0
Registrován: 06.06.2005-12:53
Bydliště: Pohořelice

Příspěvekod Anonymous » 12.07.2007-12:33

jo mám ten vrchní obrázek rok 1993
Naposledy upravil Anonymous dne 12.07.2007-15:05, celkově upraveno 1
Anonymous
 

Příspěvekod Mira XJ » 12.07.2007-12:55

Takže podtlakové čerpadlo.To jsem teda nikdy rozdělaný neměl.Nicméně kromě elektriky tam bude přiveden podtlak - při pohledu zvrchu je to ta co vede do toho šestiuhelníku. Předpokládám,že uvnitř toho šestiuhelníku je membrána,která pulzuje a tím přečerpává palivo. Tož zkontroluj všechny hadičky a pak se mrkni jestli není děravá ta mambrána.
Pokud dáš kohout do PRI ,jde nastartovat?
To mám z toho života jakej vedu, to mám z toho s kým se tahám!
Mira XJ
XJ štamgast
 
Příspěvky: 679
Images: 0
Registrován: 06.06.2005-12:53
Bydliště: Pohořelice

Příspěvekod lynx » 12.07.2007-13:08

Jak jsi na tom byl s benzínem? U těchto ročníků chce přepínání na rezervu bleskovou ruku, jinak seš v řiti - nezbývá než dotankat plnou, přepnout na PRI a dát si šlofíka, stejně to dřív jak za půl hodiny nenatočíš. Pak mám ještě vyzkoušenou jednu drastickou metodu. Dát tam starší baterku, napojit na natočený auto a s přestávkama točit a točit - nakonec chytne (jenom bacha aby ti ta baterka nebouchla - riziko podnikání :D ) Jinak, pokud nemáš někde po trase bordel (benzínu, né vyjížďky), není důvod proč by to po této proceduře nemělo fungovat, ta mašina je příjemně jednoduchá (to jenom ty novější fajnovky musí do všeho cpát proud :lol: )
lynx
XJ štamgast
 
Příspěvky: 727
Registrován: 19.03.2006-17:08

Příspěvekod Anonymous » 12.07.2007-13:24

chlapi díky moc, vše sem nahlásil mechanikovi a dle vašich rad už to šlape, dnes se za ním stavím a zítra napíšu čím to bylo, díky díky...
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 12.07.2007-16:55

lynx>ještě znám jeden způsob když to člověk nestihne rychle přepnout....odpojíš hadici od čerpadla co vede do karbeců,otočíš kohout do polohy PRI zaplavý se čerpadlo(začne z něho týct benzín),otočíš kohout aby benzín přestal téct,připojíš hadici,otočiš na PRI počkáš cca 10 vteřin a mělo by to chytnout.Nezapomenout po nastartování otočit z polohy PRI na rezervu.
Anonymous
 

Neteče benzín, suché svíčky, problém se zaplavením karburace

Příspěvekod PavelRce » 27.03.2010-15:50

XJ 600, podtlakové čerpadlo.
Po 2 měs. odstávce mi taky nešla nastartovat.
Ani na PRI ani přes čerpadlo na reservu.
Svíčky jiskru házej, ale jsou suchý. Takže problém s benzínem. Asi zavzdušněné vedení.
V nádrži byl benzín tak na rezervu.
Nejjednodužší je vzít PET lahev 0,3 litru od limči, propíchnout dno.
Přepnout na PRI. Petku hrdlem strčit do nádrže a přes otvor ve dně fouknout. Mírný přetlak vyžene vzduchové bublinky v palivovém vedení a zaplaví karburátory. Pak jsem ještě u jednotlivých karburátorů krátce povolil šroubky na odkalení (tekl benzín) abych měl jistotu že jsou zaplavené.
Pak jsem nastartoval bez problémů.
Než mě to napadlo s tou Petkou, tak jsem nad tím strávil 2hoďky.
Každopádně je dobré dolít plnou nádrž, pak je hladina dostatečně vysoko a se zaplavení karburátorů není problém.
S pozdravem Pavel
PavelRce
 
Příspěvky: 42
Images: 7
Registrován: 28.11.2009-07:56
Bydliště: Roudnice nad Labem


Zpět na Palivová soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků

cron