Stránka 1 z 1

Seřízení volnoběhu

PříspěvekNapsal: 09.06.2007-04:21
od Anonymous
Potřebuji seřídit volnoběh a nevím jak vy, ale já neshledávám v malůvce v manuálu nic, co by mě přivedlo k tomu, kde je ten šroub, kterým se to seřizuje. prosím, můžete mi říct, kde to je? ten obrázek je vážně o ničem, díky

PříspěvekNapsal: 09.06.2007-05:55
od OTIS
Sice je dobře schovaný, ale i u teplého motoru jím otočíš rukou aniž by ses popálil.

Obrázek

PříspěvekNapsal: 09.06.2007-10:24
od Anonymous
našel jsem, díky moc..

Jinak XJ je silně návyková.... včera jsem ji postavil na značky a dnes jsem nemohl dospat, takže jsem vyrazil už v pět ráno... bylo to fajn, na cestách ani noha... Jezdí se na tom dobře, jsem překvapen, jak se to lehce ovládá, v zatáčkách nemusím vyvíjet žádnou aktivitu a přece se točí :-)

PříspěvekNapsal: 10.06.2007-01:47
od Anonymous
no jo, taky jsem ho chvilku hledal, ale kamoš mi řekl, že to vypada jak víčko od píva - pak jsem neměl nejmenší problem :lol:

PříspěvekNapsal: 10.06.2007-06:28
od Anonymous
Jinak kolísání otáček asi nebyla sama o sobě příčina ale důsledek.... něčeho.... Motor jede skvěle do 4500 otáček, ale do 6000 je totálně tupý a netáhne.. Až nad 6000 začne zas oheň..... Dokonce pokud hodím pětku/šestku okolo 5000, už nemám šanci zrychlit.... co s tím? Je pravdou, že jsem to koupil minulý týden a ještě jsem neměnil vzducháč (jen oil a svíčky) a za týden si to vezme jeden dobrý motomechanik na seřízení, snad to bude podtlakama a zas to pojede v celém spektru otáček....

není někde na webu průběh krouťáku?

PříspěvekNapsal: 10.06.2007-07:49
od Jarek
Vzducháč ani svíčky to nebude, to by nejelo ve vysokejch otáčkách.
Viděl bych to na problém se zapalováním, zrovna v těchto otáčkách se mění hodnota předstihu. Ať ten mechanik vezme stroboskop a prověří to.

PříspěvekNapsal: 11.06.2007-06:36
od Mira XJ
Jakej máš rok? Pokud máš snímač TPS - z boku na karburátorech je černý snímač. Tak to může dělat i on. Jinak bych to viděl na preventivní výměnu vzduchového filtru a vyčištění + poštělování karbeců.

PříspěvekNapsal: 11.06.2007-08:50
od Faudy
Chyba cidel by se mela pokud vim signalizovat rucickou tusim otackomeru? Normalne kdyz otocis klickem do pozice ON, nic se nestane, ale pokud je treba spatne tps, melo by to vytocit rucicku do plnych, jako to delaji soucasne masiny s pocitacem uz bezne. Ale osobne jsem to nikdy nevidel... 8)

PříspěvekNapsal: 11.06.2007-09:27
od Mira XJ
Fazer mě to dělá,ale XJ to tuším ještě nemá. (ruku do ohněza to nedám,páč manuál na něj už nemám.)

PříspěvekNapsal: 11.06.2007-11:25
od Faudy
Uz jsem to nasel: Posledny tyzden, hned po zapnuti elektrickych obvodov
(klucik do polohy "ON") zacne rucicka otackomera kmitat, a to do polohy
"3" a spat na "0". Uplne pravidelne. Na kazdej hodnote zostane cca 4-5
sekund a vrati sa spat na nulu alebo trojku. Toto sa nezmeni ani po
nastartovani, ani pocas jazdy. Motor ale drzi otacky bezchybne.

Tehle manas mel xjcko, ale nasli jsme to v manualu k fazerovi. Tomas Seben tvrdil, ze to maji vsechny s tpskem. :oops:

PříspěvekNapsal: 11.06.2007-13:39
od Anonymous
Mira XJ píše:Jakej máš rok? Pokud máš snímač TPS - z boku na karburátorech je černý snímač. Tak to může dělat i on. Jinak bych to viděl na preventivní výměnu vzduchového filtru a vyčištění + poštělování karbeců.
1993... jo, takové něco černého co jsem čuměl, co to je tam je :-) Díky

PříspěvekNapsal: 11.06.2007-14:47
od Anonymous
musim potvrdit,
minule som mal motku rozobratu kvoli karbecom a vsetky cidla doli odpojene. po otoceni klucika do ON behala rucicka od 0 do 3000 ot/min
cumel som na to ako teliatko :)

PříspěvekNapsal: 11.06.2007-17:07
od Anonymous
Ta ručička lítá v poloze ON ale ještě před natočením motoru?

PříspěvekNapsal: 11.06.2007-19:02
od Anonymous
ano, staci iba otocit klucikom

PříspěvekNapsal: 11.06.2007-19:09
od Mira XJ
Pokud máš rok 1993,tak TPS snímač ještě nebyl.

PříspěvekNapsal: 12.06.2007-08:20
od Faudy
Pokud mas na 93ce tohle: http://www.volny.cz/hampster/jpg/tps.jpg tak je neco spatne (ten kablik od tps je videt i na tom obrazku nahore od Otise).