Dotaz na pal.kohout,čerpadlo

Re: Dotaz na pal.kohout,čerpadlo

Příspěvekod takjanevim » 31.12.2016-13:50

Tak mě to furt nedá a pořád to vočuchávám ze všech stran a jak jsi psal vo té synchronizaci,tak jsem koukal kde se to napojuje a zrovna na tom "ochuzeném karb" je ten nátrubek s gumovou čepičkou,čepička byla volná,jako špatně doražená a je uplně tvrdá že to ani ta perovaci svorka neumáčkne na tvrdo,že tamtudy to mohlo přisávat luft?? :shock:
takjanevim
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 114
Registrován: 14.12.2016-22:09
Kraj: Ústecký
Typ XJ: XJ900s
Rok výroby XJ: 1996

Re: Dotaz na pal.kohout,čerpadlo

Příspěvekod Koudy01 » 31.12.2016-14:20

Mohlo.
Takovych drobnych nedostatku bude na te motorce vic. A postupne to na tebe bude "vykukovat". Ja vzdycky, kdyz neco koupim, tak zalezu na tri dny do garaze, cely to rozdelam a prolezu a snazim se tady ty drobnosti objevit a odstranit :D

A naprosto ti rozumim. Taky by mne to nedalo spat. Ja bych byl schopen to i v tomhle pocasi projet, dykby mne to nefungovalo, jak ma :D
Uživatelský avatar
Koudy01
XJ štamgast
 
Příspěvky: 800
Images: 62
Registrován: 26.09.2011-18:49
Bydliště: Brno-venkov
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: XJ600S
Rok výroby XJ: 2001

Re: Dotaz na pal.kohout,čerpadlo

Příspěvekod takjanevim » 31.12.2016-15:59

No kež by to bylo ono ale myslím že jo,fakt ta gumka se tam točila uplně volně.No jo bude toho víc,když jsem zkoušel ten válec jestli vubec palí a chtěl jsem vytáhnout fajfku ze svíčky dostal jsem ránu jen jsem se jí dotkl,kablik ve fajfce se protáčel,tak jsem kousek kabliku odštíp,že natočím fajfku do zdravého drátu ale byl tak tvrdý že se to stejně mrdla takže nové :roll: kabely a fajfky-to už vím jen tak na rozjezd.
takjanevim
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 114
Registrován: 14.12.2016-22:09
Kraj: Ústecký
Typ XJ: XJ900s
Rok výroby XJ: 1996

Re: Dotaz na pal.kohout,čerpadlo

Příspěvekod Koudy01 » 31.12.2016-16:13

Fajky menil OTIS. Nekde tu bylo tema, kde psal, co za nahradu koupit. Ma sice sestku, ale asi to bude stejny.
Uživatelský avatar
Koudy01
XJ štamgast
 
Příspěvky: 800
Images: 62
Registrován: 26.09.2011-18:49
Bydliště: Brno-venkov
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: XJ600S
Rok výroby XJ: 2001

Re: Dotaz na pal.kohout,čerpadlo

Příspěvekod takjanevim » 31.12.2016-16:38

taky je asi vyměním ,i kabely.jaký máš názor na iridiové svíčky?Mě teda vůbec nejde o nějaký zvyšování výkonu ale pry je klidnější chod na volnoběh a dobre starty.
takjanevim
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 114
Registrován: 14.12.2016-22:09
Kraj: Ústecký
Typ XJ: XJ900s
Rok výroby XJ: 1996

Re: Dotaz na pal.kohout,čerpadlo

Příspěvekod OTIS » 31.12.2016-17:17

Na 900 jsou fajfky jiné rozměrem i odporem, kupoval sem od NGK https://www.motocyklovedily.cz/produkt/ ... lu-fajfka/

Pokud chceš iridiovky, tak je kup na ebay. U nás se to prodává dost předražené...
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Re: Dotaz na pal.kohout,čerpadlo

Příspěvekod takjanevim » 31.12.2016-17:30

OTIS píše:Na 900 jsou fajfky jiné rozměrem i odporem, kupoval sem od NGK https://www.motocyklovedily.cz/produkt/ ... lu-fajfka/

Pokud chceš iridiovky, tak je kup na ebay. U nás se to prodává dost předražené...

Super díky,už jsem ten typ fajfky vyčuchal a co ty svíčky,má to vůbec cenu do nich vrážet prachy nebo jsou fakt lepší?Ještě bych se zeptal,jak je u 9vítky zajištěnej kabel v cívce?Je tam jen trn na který je to naražené a zajištěné nějakou plastovou svorkou?Chápu to dobře?
takjanevim
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 114
Registrován: 14.12.2016-22:09
Kraj: Ústecký
Typ XJ: XJ900s
Rok výroby XJ: 1996

Re: Dotaz na pal.kohout,čerpadlo

Příspěvekod OTIS » 31.12.2016-17:50

Já sem u iridiovovek nezaznamenal žádnou citelnou změnu. Tím netvrdím, že nefungují lepší, ale asi se to projeví na delších vzdálenostech – např. nižší spotřeba.

Kdysi sem je koupil v akci u Louis, ale to byly u nás normální svíčky k sehnání za cca 240 Kč/kus (na 600 jsou malého průměru 10 mm). Ale už několik let na výše uvedeném eshopu kupuju svíčky Bosch, které jsou výrazně levnější, takže už to neřeším…

Jak je u 900 zajištěný kabel netuším. U 600 je zalitý v plastu cívky, nedá se odpojit.
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Re: Dotaz na pal.kohout,čerpadlo

Příspěvekod marfyVFR » 31.12.2016-18:35

Nevím, jak na XJ, ale na Blackbirda jsem kdysi kupoval za 504 kus. Dal bych normální NGK (nebál bych se ani Brisku) a hlavně upravit vzdálenost elektrod, dost se na to zapomíná.
marfyVFR
 
Příspěvky: 60
Images: 4
Registrován: 15.03.2012-12:31
Kraj: Jihočeský
Typ XJ: XJ600S
Rok výroby XJ: 1994

Re: Dotaz na pal.kohout,čerpadlo

Příspěvekod takjanevim » 31.12.2016-19:15

Děkuju všem,ještě tak vědět jestli jdou měnit kabely ,tedy jdou vyndat staré z cívek abych nedokurvil cívku.
takjanevim
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 114
Registrován: 14.12.2016-22:09
Kraj: Ústecký
Typ XJ: XJ900s
Rok výroby XJ: 1996

Re: Dotaz na pal.kohout,čerpadlo

Příspěvekod jarin59 » 01.01.2017-07:52

Když jsem ještě měl yamahu x maxe tak kabel v cívce byl zřejmě nějak fixován neboť nešel vyšroubovat .
jarin59
 
Příspěvky: 21
Registrován: 20.05.2016-19:39
Bydliště: Javornice-orlické hory
Kraj: Královehradecký
Typ XJ: 600 diversion
Rok výroby XJ: 2002

Re: Dotaz na pal.kohout,čerpadlo

Příspěvekod takjanevim » 01.01.2017-10:31

já tam mám takovou plastovou svorku,která stahuje ty dva kabely a takovejma zoubkama ktarý jsou na cívce je tam fixovaná,asi aby ty kabliky nevypadli tak předpokládám že to asi ven pujde ale v tehle zimě se na to bojím šahat,ty plasty jsou ztvrdlý a křehký.Jak se to řeší když by to ven nešlo?Četl jsem o nějakých spojkách na kabel,že jako ustřihneš kabel,necháš koukat kousek starého z cívky a přes tu spojku napijíš nový ale to nevím jestli k něčemu je.
takjanevim
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 114
Registrován: 14.12.2016-22:09
Kraj: Ústecký
Typ XJ: XJ900s
Rok výroby XJ: 1996

Re: Dotaz na pal.kohout,čerpadlo

Příspěvekod Koudy01 » 01.01.2017-18:02

Iridiovky sem mel a nevim no. Jako vyhodu bych videl asi to, ze u nich udavaji dvakrat vetsi najezd. Jinak sem rozdil nejak nepoznal. Ted kupuju klasicky NGK. U devitky, do ktere stoji svicka 75kc bych to neresil a koupil Brisky nebo NGK a menil bych je podle manualu.
Uživatelský avatar
Koudy01
XJ štamgast
 
Příspěvky: 800
Images: 62
Registrován: 26.09.2011-18:49
Bydliště: Brno-venkov
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: XJ600S
Rok výroby XJ: 2001

Re: Dotaz na pal.kohout,čerpadlo

Příspěvekod takjanevim » 01.01.2017-18:15

Je to asi pravda,prdím na irídium,objednal jsem fajfky-kabel ke svíčkám,to vše vyměním,utěsním tu zátku na podtlaky a uvidím co udělá z jara. :P Jestli vůbec zabublá :shock:
takjanevim
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 114
Registrován: 14.12.2016-22:09
Kraj: Ústecký
Typ XJ: XJ900s
Rok výroby XJ: 1996

Re: Dotaz na pal.kohout,čerpadlo

Příspěvekod takjanevim » 03.01.2017-19:43

Tak jestli jdou u devítky měnit kabely ke svíčkám nebo jsou v cívkách na pevno fakt nikdo neví?A ještě,palivové čerpadlo se spustí po zapnutí zapalování nebo až při startování?Na prvním karburátoru je na nějaké čdlo s dvěma kontakty,to je čidlo pro pal.čerpadlo nebo co?Díky :lol:
takjanevim
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 114
Registrován: 14.12.2016-22:09
Kraj: Ústecký
Typ XJ: XJ900s
Rok výroby XJ: 1996

Re: Dotaz na pal.kohout,čerpadlo

Příspěvekod Koudy01 » 03.01.2017-20:06

Palivovy cerpadlo cidlo nema. Bud tlak v pal. systemu pretlaci - jede nebo nepretlaci - nejede a zacne jet zase az tlak klesne.
Pokud je to stejne, jak u sestky (Myslim, ze jo. Nevsil sem si, ze by to bylo jinak), nepusti se po zapnuti klicku. Ale jede, az kdyz se pootoci motor (starterem nebo kdyz zaradis kvalt a zduchnes to)

To cidlo neni cidlo ale teplotni telisko (c. 32 http://partsdepot.cz/originalni-dily/motorky/Yamaha/1996/XJ+900S/351296/ nebo myslis c. 57?). Je na kazdym karburatoru. Slouzi k predehrevu karburatoru. Pokud je okolni teplota nizka (tusim pod 12°C - nekde v kapote je teplotni spinac), karburatory sou pri zapnutym klicku a zarazenym kvaltu ohrivany. To muzes, jestli te to zajima, klidne vyzkouset. Zaradis kvalt, zapnes klicek a chvilku pockas. Kdyz pak das na karburator v okoli toho teplotniho teliska ruku, mel by te hrat. Teda pokud to mas v cajku - teplotni spinac spina a teliska topi.
Uživatelský avatar
Koudy01
XJ štamgast
 
Příspěvky: 800
Images: 62
Registrován: 26.09.2011-18:49
Bydliště: Brno-venkov
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: XJ600S
Rok výroby XJ: 2001

Re: Dotaz na pal.kohout,čerpadlo

Příspěvekod takjanevim » 03.01.2017-20:21

Aha,no ty si čéče chytrej kluk :shock: .Máš pravdu že v kapotě jsem u právého emisního ventylu objevil caplík se dvěma dráty,co vůbec nevím co je,tedy asi ten teploměr pro karbce.Já se ptám proto,že když jsem zkoušel odpustit ten ochuzený karburátor odkalovacím šroubkem,zda tam jde vůbec benzín,tak aby ted nebyl na suchu,teda hlavně ten O-kroužek,aby zase nevysch,tak jsem to chtěl dočerpat.Tak řikáš zapnout zap. dát kvalt a pocukat a ono to docucá?
takjanevim
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 114
Registrován: 14.12.2016-22:09
Kraj: Ústecký
Typ XJ: XJ900s
Rok výroby XJ: 1996

Re: Dotaz na pal.kohout,čerpadlo

Příspěvekod takjanevim » 03.01.2017-20:23

č.57 z nákresu je ten snímač polohy škrtící klapky,to nemyslím.
takjanevim
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 114
Registrován: 14.12.2016-22:09
Kraj: Ústecký
Typ XJ: XJ900s
Rok výroby XJ: 1996

Re: Dotaz na pal.kohout,čerpadlo

Příspěvekod Koudy01 » 03.01.2017-20:30

Jojo. Nebo lehce tuknout do starteru. Mozna to bude chtit i vickrat. Zalezi, kolik benzinu ti v karbecich chybi. Kdyz to cerpadlo ma kam tlacit, po cca 5 vterinach vypne - nepumpuje az do uplnyho napumpovani. To, ze uz se blizi k tlaku, ktere uz nepretlaci, poznas tak, ze zacne ztracet dech a pak uz se ani nepusti. Pokud mas ale v nadrzi hodne benzinu, mely by ty karburatory byt plny.

Takhle vypada ten teplotni spinac http://thumbs4.picclick.com/d/l400/pict/361309499079_/Yamaha-XJ600S-DiversionRJ01-Thermoschalter-thermo-switch.jpg
Uživatelský avatar
Koudy01
XJ štamgast
 
Příspěvky: 800
Images: 62
Registrován: 26.09.2011-18:49
Bydliště: Brno-venkov
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: XJ600S
Rok výroby XJ: 2001

Re: Dotaz na pal.kohout,čerpadlo

Příspěvekod takjanevim » 03.01.2017-21:11

Jo jo,ten spínač to je přesně ono :P to jsem našel za kapotou.Nevím jestli v téhle zimě je dobré točit motorem přes startér,parkuju ve studené stodole ale suché,moto zamotané mumie :D .Jak vypadaj indučky u šestky,nemáš někde foto,prý u šestky nejdou kabely ven tak jsem to chtěl porovnat se svojí.dík
takjanevim
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 114
Registrován: 14.12.2016-22:09
Kraj: Ústecký
Typ XJ: XJ900s
Rok výroby XJ: 1996

Re: Dotaz na pal.kohout,čerpadlo

Příspěvekod takjanevim » 03.01.2017-21:13

Jo a v nádrži je odhadem co jsem natankoval a co se najezdilo a vyturovalo 12l.Když jsem dotankoval 16l ukazatel ukazoval plnou,nyní je na nule ale při rozhoupání lítá k pulce a zase na nulu,známá to bolest jak jsem vystudoval.
takjanevim
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 114
Registrován: 14.12.2016-22:09
Kraj: Ústecký
Typ XJ: XJ900s
Rok výroby XJ: 1996

Re: Dotaz na pal.kohout,čerpadlo

Příspěvekod Koudy01 » 03.01.2017-21:29

Civka http://thumbs.picclick.com/00/s/MTIwMFgxNjAw/z/4wcAAOSw-YVXknmm/$/Yamaha-Diversion-Xj-600-1998-Ignition-Coils-1-_57.jpg

Jak se chova ukazatel netusim - ten nemam :D Ale asi bude vychozenej - dela mi to tak v aute :D
Uživatelský avatar
Koudy01
XJ štamgast
 
Příspěvky: 800
Images: 62
Registrován: 26.09.2011-18:49
Bydliště: Brno-venkov
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: XJ600S
Rok výroby XJ: 2001

Re: Dotaz na pal.kohout,čerpadlo

Příspěvekod takjanevim » 03.01.2017-21:49

Tak tady taky není vidět že by to bylo zalité,fakt ten kabel u šestky nejde vytočit?? To jako když se šlusne kabel měmí se celá cívka?? :smt013 Tak zatím díky moc :smt006
takjanevim
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 114
Registrován: 14.12.2016-22:09
Kraj: Ústecký
Typ XJ: XJ900s
Rok výroby XJ: 1996

Re: Dotaz na pal.kohout,čerpadlo

Příspěvekod Koudy01 » 03.01.2017-22:04

To nevim. Nezkousel sem to. Ale nenasel sem ani jednu fotku, kde by byla civka bez kabelu.
Uživatelský avatar
Koudy01
XJ štamgast
 
Příspěvky: 800
Images: 62
Registrován: 26.09.2011-18:49
Bydliště: Brno-venkov
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: XJ600S
Rok výroby XJ: 2001

Re: Dotaz na pal.kohout,čerpadlo

Příspěvekod OTIS » 04.01.2017-10:09

Já sem to zkoušel na vadné cívce a nešlo to. Ta izolace na kabelu začala praskat.
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Re: Dotaz na pal.kohout,čerpadlo

Příspěvekod takjanevim » 04.01.2017-11:50

OTIS píše:Já sem to zkoušel na vadné cívce a nešlo to. Ta izolace na kabelu začala praskat.

U devítky nebo šestky? :?:
takjanevim
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 114
Registrován: 14.12.2016-22:09
Kraj: Ústecký
Typ XJ: XJ900s
Rok výroby XJ: 1996

Re: Dotaz na pal.kohout,čerpadlo

Příspěvekod OTIS » 05.01.2017-10:07

600
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Re: Dotaz na pal.kohout,čerpadlo

Příspěvekod takjanevim » 05.01.2017-18:52

Aha,tak uvidím jak je na tom devítka stěma kabelama a pak dám vědět ale až se oteplí.Nevíte někdo kde to má všude kostřící body?Na to se chci taky mrknout vrámci té údržby.jeden jsem viděl na motoru,ze zadu od kývky ale asi jich bude víc,ne?
takjanevim
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 114
Registrován: 14.12.2016-22:09
Kraj: Ústecký
Typ XJ: XJ900s
Rok výroby XJ: 1996

Re: Dotaz na pal.kohout,čerpadlo

Příspěvekod takjanevim » 14.02.2017-20:45

Ahoj kolegové,
jak se tak nudím a přemýšlím o motorce a jaru :D mě napadla otázka,v tomto vláknu píšu že mám vyměněné ty O-kroužky na sedlech jehlových ventylů.
Jak to řešíte přes zimu,vypouštíte karburátory,nebo je necháte zaplavené a třeba přes zimu dotlakujete benzínem,nebo neděláte nic?Ptátm se proto že se píše že když ty O-kroužky vyschnou jsou v pr.......! a je lepší když jsou neustale zaplavené benzinem.Jak dlouho vydrží ty nové O-kroužky??)
tak díky za názory.
takjanevim
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 114
Registrován: 14.12.2016-22:09
Kraj: Ústecký
Typ XJ: XJ900s
Rok výroby XJ: 1996

Re: Dotaz na pal.kohout,čerpadlo

Příspěvekod Koudy01 » 14.02.2017-21:55

Nikdy sem to neresil. Na podzim odstavim motorku, pred sezonou dam do pucu, na jare vytahnu a jedu. Zadny startovani, pootaceni kol, pumpovani benzinu...Zrovna vcera sem se dal do pripravy na novou sezonu :-) Dosel sem po cca 3 mesicich k motorce, kola uplne prazdny,...ted uz je v garage rozdelana a puliruje se.
Uživatelský avatar
Koudy01
XJ štamgast
 
Příspěvky: 800
Images: 62
Registrován: 26.09.2011-18:49
Bydliště: Brno-venkov
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: XJ600S
Rok výroby XJ: 2001

PředchozíDalší

Zpět na Palivová soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník