Palivový kohout KO - upraven na on/off

Palivový kohout KO - upraven na on/off

Příspěvekod AfBu » 15.04.2014-21:27

Ahoj všem,
na mé XJ900 4BB (91) mě vypekl klasicky kohout, koupena opravná sada, neseděla délka ventilu, ale to se zaimprovizovalo, o pár km dál mě vypekl znovu, tentokrát nepropouštěl benzin do motoru ale chcalo to jak protržený všude kolem - celá zadní část kohoutu se prohnula a teklo to kolem podtlak. membrán a tak, prostě kohout KO, finance na štíru a tak jsem za pár kaček koupil metr cca 2mm tlustý těsnící gumy, vyřízl si dvě falešný membrány a předělal kohout na on/off.

Pracuje to tak, že rezerva neexistuje, on znamená off a pri je on, matlanice, ale funguje, mašina jede a nevypadá to, že by se nějak vztekala, vztekám se já když si ho zapomenu otevřít a na první křižovatce zůstanu stát.

Co ale netuším je, jestli tím motoru nějak nekomplikuju život, je to dočasný, ale zatím mi nezbývá než na tom lítat takhle.

Máte někdo zkušenosti s podobným řešením nebo jízdou na pri?

Edit: ještě mě napadlo řešení se samostatným podtlakovým ventilem, nezkoušel to už někdo?
Uživatelský avatar
AfBu
 
Příspěvky: 3
Registrován: 01.09.2013-11:59
Kraj: Liberecký
Typ XJ: 900 F
Rok výroby XJ: 1991

Re: Palivový kohout KO - upraven na on/off

Příspěvekod jawarmaniak » 22.04.2014-12:10

Na mojí vráně jsem nemohl domluvit jehlám v karbech a palivovému ventilu. Občas uzavřely, občas ne. Nové jehly a sedla, nová membrána a repas kohoutu. A přes to kolikrát kaluž bod motorkou a nacucaný vzduchový filtr. Nakonec jsem boj vzdal a pod membránu kohoutu dal silnou pružinu, takže membrána je stále uzavřená. Má tak ON polohu na PRI a na ON a RES je uzavřeno. Od té doby ani kapka benzínu nazmar. Motoru je jedno, jak se do karburátorů dostane benzín. Jezdím už přes rok a mám od toho svatej pokoj.
http://jawarmaniak.wz.cz/
Puch 200 (1937), ČZ 150C (1951), Zündapp Combimot KM48 (1954), J-ČZ 150/352 Půlbuben (1954), J-ČZ 250/353.01 Půlbuben (1955), J-ČZ 350/354.03 (1956), J-ČZ 125/355.00 (1956), J-ČZ 175/356.00 (1958), Manet S100/01 (1959), Manet S100/01/A (1959), Jawa 50/555 (1960), ČZ 175/450.01 Standard (1960), Čezeta 175/502.02/01 (1962), ČZ 175/477.01 Posilube (1969), Jawa 50/23A Mustang (1980), Yamaha XJ550 Seca (1981), Jawa 50/23 Mustang (1982), Velorex 560, PAV, návěsný vozík ČZ
jawarmaniak
 
Příspěvky: 51
Images: 0
Registrován: 14.10.2012-18:04
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 550 Seca
Rok výroby XJ: 1981

Re: Palivový kohout KO - upraven na on/off

Příspěvekod AfBu » 22.04.2014-15:49

Díky, prozatím to tedy řešit nebudu a nechám to tak ;)
Tu úpravu máme oba udělanou prakticky stejně, jen můj kohout už byl tak moc KO, že bylo potřeba vyndat původní membrány úplně a nahradit je širším těsněním.
Uživatelský avatar
AfBu
 
Příspěvky: 3
Registrován: 01.09.2013-11:59
Kraj: Liberecký
Typ XJ: 900 F
Rok výroby XJ: 1991


Zpět na Palivová soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků

cron