Nastavení bohatosti směsi

Nastavení bohatosti směsi

Příspěvekod Dav.sc.h » 28.04.2011-22:08

Zdravím Vás pánové, asi před 2. měsíci jsem koupil XJ600N rok 2000. Po první projížďce jsem zjistil, že se při 2500 ot/min začíná trošku dusit, ale jen když je teplý motor, za studena to nedělá. Taky mi kámoš co jel za mnou řekl že je za mnou cítit benzín a když přidám tak se vyvalí trocha černého kouře...
Vyndal jsem svíčky, byly všechny úplně černé. Usoudil jsem , že bude chyba v karburátorech. Tak jsem je odmontoval, jehly byly nastavené do 4. drážky od z hora, tak jsem je posunul do 3. tak jak udává výrobce. Už to tak nečoudí a svíčky jsou OK.

jinak budu seřizovat podtlaky a nové svíčky jsou na cestě, vzduchový filtr je OK...

Chtěl bych ještě překontrolovat nastavení bohatosti směsi, ale nevím jestli tenhle stroj něco takového má...nebo je to jen nastavením jehly - tlaků???

Poraďte please...dík
Jsem středně veliký obojživelník...
Dav.sc.h
 
Příspěvky: 6
Registrován: 12.03.2011-19:29
Bydliště: Fulnek

Příspěvekod Zdeněk » 29.04.2011-16:12

A když jsi posunul ty jehly, tak se to taky furt při těch2,5tis dusí??? Mě po zimě odešly 2 svíčky a po nastartování to na sytič smrdělo benzínem z laufu a sem tam si to střelilo. Ale asi ti zde musí poradit někdo s tvým ročníkem
Zdeněk
častý přispěvatel
 
Příspěvky: 271
Images: 13
Registrován: 13.06.2010-14:34
Bydliště: KRNOV
Kraj: Moravskoslezký
Typ XJ: GSF 600 S Bandit
Rok výroby XJ: 1998

Příspěvekod Dav.sc.h » 29.04.2011-16:48

Zdeněk píše:A když jsi posunul ty jehly, tak se to taky furt při těch2,5tis dusí??? Mě po zimě odešly 2 svíčky a po nastartování to na sytič smrdělo benzínem z laufu a sem tam si to střelilo. Ale asi ti zde musí poradit někdo s tvým ročníkem


- Když jsem posunul jehly, tak už to nedělá...zrychluje to v pohodě i od těch 2500 Ot/min

- Na sitič, si myslím, že to smrdí každému, obohatí se směs, jenže mě to smrdí i při delší jízdě, když už je motor teplý...

ještě bych se snad mohl podívat jestli tam borec přede mnou nedal náhodou větší trysky...uvidíme co se stane po výměně svíček a kontrole podtlaků...
Jsem středně veliký obojživelník...
Dav.sc.h
 
Příspěvky: 6
Registrován: 12.03.2011-19:29
Bydliště: Fulnek

Příspěvekod Mira XJ » 29.04.2011-19:40

Zkontroluj si nasavení hladin v karburátorech.
To mám z toho života jakej vedu, to mám z toho s kým se tahám!
Mira XJ
XJ štamgast
 
Příspěvky: 679
Images: 0
Registrován: 06.06.2005-12:53
Bydliště: Pohořelice

Příspěvekod Dav.sc.h » 30.04.2011-06:46

Mira XJ píše:Zkontroluj si nasavení hladin v karburátorech.


- jj to jsem udělal, když jsem je měl rozkuchané... je to oka :wink:
Jsem středně veliký obojživelník...
Dav.sc.h
 
Příspěvky: 6
Registrován: 12.03.2011-19:29
Bydliště: Fulnek

Příspěvekod Dav.sc.h » 02.05.2011-22:40

Takže už jsem ten šroub v servisní příručce našel :D :D hned jak budu moct tak to překontroluju..
Šroub bohatosti "Pilot screw"
Muj ročník 2000 by měl mít 3 otáčky od dorazu...pokud se teda nepletu...
Jsem středně veliký obojživelník...
Dav.sc.h
 
Příspěvky: 6
Registrován: 12.03.2011-19:29
Bydliště: Fulnek


Zpět na Palivová soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků

cron