Zase mě nutíš psát dlouhý články, no proč ne, vám to tu vadí, mně vůbec ne, tak se bav
U 250 sem měl ten problém, že sem vypustil starý olej, nalil nový, tlumičák ve žlutém obalu za 80,- z benzinky. Byl strašně řídkej, když sem na vidle zatlačil rukou ještě bez kola, vrátily se prudce až na doraz, jak kdyby tam ten olej nebyl... TAk sem ho zase vypustil a zahustil ho převoďákem, to už zafungovalo, ale jedna se vracela viditelně rychlejc. Tak sem olej v ní zahustil ještě trochu víc, až šly stejně. Rozdíl mezi XJ a Jawou je aspoň pro mě propastnej, na XJ jezdim běžně 160 ve dvou, Jawa je výletní, běžná rychlost 60-70, vyhlídkové bublání. Nikde žádný vůle nemám, všechno funguje jak má a nehodlal sem rozebírat celej předek uprostřed léta jen proto, že jedna vidle má tlumič mírně vychozenější. Podvozkově je někde jinde a taky tak k ní přistupuju a jezdim na ní. Na druhou stranu je princip olejového tlumení u Jawy stejný jako u XJ, tak nevidim důvod, proč by míchání olejů, který nevadí Jawě, mělo vadit XJ. Když je ten olej kvalitní a liší se jen viskozitou. Jinak lynxi, mohl by ses mezi tím bavením trochu přemoci a napsat taky něco ve smyslu technické rady? Místo posmívání přidat názor s argumenty? Děkuji!