Stránka 1 z 1

Vyměna oleje:

PříspěvekNapsal: 08.11.2006-19:18
od Anonymous
Na konci letošní sezony jsem koupil XJ 600 dovezenou z NSR,
poradí někdo jaký do toho mám dát olej? Nevím jaký tam momentálně je?????A jestli je rozdíl mezi olejem do auta a do motorky myslim tím jestli třeba 10w-40 do auta, můžu dát do motorky? Diky

PříspěvekNapsal: 08.11.2006-20:17
od Jiri BN
Precti si toto: http://www.motorkari.cz/index.php?show=00000003241
Obecne: olej pro auta nedávej do motorky, která má spolecnou náplň pro motor a převodovku. Do Xj bych dal polosyntetiku 10W40 nebo 15W50.

PříspěvekNapsal: 08.11.2006-22:04
od Anonymous
Díky moc dám tam ten 10W-40 tosem dával i do Hondy.Jenprávě nevím co tam je niní.Abych neudělal nějakou blbost?

PříspěvekNapsal: 09.11.2006-18:13
od TOMMZ
Raději bych se řídil doporučením výrobce :wink: viz. návod k obluze _jine/technika/.php

PříspěvekNapsal: 09.11.2006-18:22
od Anonymous
Joo díky buduse držet návodu xjčka tam je doporučeny 10W-40 polosintetika tak jítam dám.Snad bude motůrek spokojenej??

PříspěvekNapsal: 09.11.2006-21:55
od TOMMZ
No to jo, ale jen do teplot nepřekračujících 5st C.

PříspěvekNapsal: 09.11.2006-23:40
od OTIS
Jak jen do 5, na toms byl kde?

PříspěvekNapsal: 10.11.2006-05:55
od Anonymous
Tak tedy nevím a tak jakej mě teda doporučí ty?

PříspěvekNapsal: 10.11.2006-06:22
od OTIS
Myslím, že se by sis měl pročíst starší témata
viewforum.php?f=37

PříspěvekNapsal: 10.11.2006-16:09
od Anonymous
Tak sem pročítal starší témata a našel sem tam tvůj přispěvek....................Tak sem od Castrolu utekl k Denicolu za poloviční cenu. http://www.denicol.cz
Krom trochu lepší funkce spojky s Denicolem žádný rozdíl nepociťuju.
Tak sem koukal naten Denicol ceny sou fakt dobrý! Dám tam rozhodně tuhle značku 10w-40 ted už jen nevim zda syntetiku nebo polo... ?

PříspěvekNapsal: 10.11.2006-16:39
od OTIS
A co od té syntetiky očekáváš víc oproti té polo?

PříspěvekNapsal: 10.11.2006-17:23
od Anonymous
No tak nemyslím žebych od syntetiky očekaval víc než od polo....,ale někde sem tady četl žese nemé dávat syntetika, když tam byla polosyntetika a já právě nevim cotam teď mám, tak si myslím že syntetikou bych moch něco podelat.Asi bude nejlíp dat tam polosyntetiku, ale to pravě nevim jestli udělam dobře?

PříspěvekNapsal: 10.11.2006-17:57
od Anonymous
a co mysliš ty dal bys syntetiku nebo polo..............??????

PříspěvekNapsal: 10.11.2006-18:06
od OTIS
Já ti nějak nerozumím :smt017
Ty na té syntetice netrváš, máš předsudky, že kdybys ji použil tak se něco může zkurvit... tak proč o ní vůbec uvažuješ???

Když půjdeš do servisu Yamaha tak ti tam nalejou Castrol GPS - což je polosyntetika a hotovo.

Co používám za olej jsi tady citoval, toť odpověď na tvou otázku.

PříspěvekNapsal: 10.11.2006-18:33
od Anonymous
Joo jasně dám tam polosyntetiku,a díky za radu při mém rozhodováni.

PříspěvekNapsal: 10.11.2006-22:22
od TOMMZ
JO tak sorry splet jsem si to trošku :oops: . Správně nad 5st C 20W40 a mám to z návodu k XJ.

PříspěvekNapsal: 11.11.2006-07:52
od Anonymous
joo vpoho tak tose stane.

PříspěvekNapsal: 05.02.2008-21:14
od David Houda
Čus můžete prosím ve stručnosti poradit jak mám vyměnit olej u xj 600. Nejde mmi spustit tek manual. :smt102 Na co si dávat pozot a čeho se vyvarovat. Olej a filtr už jsem nakoupil. Předem díky za rady.

PříspěvekNapsal: 05.02.2008-21:38
od Hynek
David Houda píše:Čus můžete prosím ve stručnosti poradit jak mám vyměnit olej u xj 600. Nejde mmi spustit tek manual. :smt102 Na co si dávat pozot a čeho se vyvarovat. Olej a filtr už jsem nakoupil. Předem díky za rady.



Ohřát motor,vypnout motor,postavit moto na hlavní stojan aby byla v rovině,vypustit olej,sundat oil filtr,nechat olej pořádně vytéct,našroubovat zpět vypouštěcí šroub,utahnout na 43Nm,do nového filtru nalejt olej asi do 2/3 a našroubovat ho,dotahnout na 7 Nm(RUKOU),nalejt ojej,nastartovat,vypnout motor,skontrolovat hladinu oleje-dolít.Jít se umejt . :lol: :lol: :lol:

PříspěvekNapsal: 05.02.2008-21:45
od David Houda
Ok. Ten výpušták je cca kde? Abych nevyšrouboval nějakou aretaci.

PříspěvekNapsal: 05.02.2008-21:47
od Tommy XJ
jo s tim umytim to byla docela vystizny, pri my prvni vymene jsem si vzal zkusene rukavicia ten vypusteci sroub jsem dosroubovaval rukou- necekam jsem takovej proud a rukavice nezustala sucha- avsak ma ruka ano ;) myslel aby mi ten sroub nespad moc prudce na zem a nejak se neposkodil - priste na ten spoledni zavit vypusteciho sroubu budu muset najit jinej zpusob :D

PříspěvekNapsal: 05.02.2008-21:48
od Tommy XJ
ten sroub najdes velice dobre- strc hlavu pod motor a najdi ten nejnize polozenej sroub kterej tam je zhruba uprostred- zbytek uz vis ;)
jak psal hynek- sam bych to nepopsal lip

PříspěvekNapsal: 05.02.2008-23:16
od Anonymous
Moc to řešíš :-) Ten motor je stavěnej na minerál. Jedinej výsledek pokud dáš plnou syntetiku je, že s tim budeš moct jezdit když bude venku -20 a že ti to nejspíš začne žrát olej protože bude moc řídkej ,-) Moje si po minerálu 15W50 od Repsolu spokojeně chroupe jak nová a motor má najeto už nejspíš párkrát kolem světa a zpět(na tachu je cca 80tis, realita bude určitě jiná). Co tam lil ten předemnou netušim já na tom mám zatim jen 22tis km.

PříspěvekNapsal: 06.02.2008-00:14
od Anonymous
Garfield píše: Moje si po minerálu 15W50 od Repsolu spokojeně chroupe


:lol: :lol: :lol: :smt082

PříspěvekNapsal: 06.02.2008-09:49
od lynx
Davide nerad bych byl za rejpala :lol: , ale v profilu máš napsáno povolání automechnik - tak nevim jest-li si s tím dotazem děláš prdel nebo honíš počet příspěvků :D . Pokud jsi to myslel vážně, dej do placu, kterou značku jako automechanik obščastňuješ :lol: :lol: ?

PříspěvekNapsal: 06.02.2008-09:54
od Rix
Už včera se mi ta otázka zdála divná :shock: :shock: :shock:

PříspěvekNapsal: 06.02.2008-12:25
od vilta
v dneštní době je přece možné všechno. Třeba je automechanik ale autum atd. vůbec nerozumí. Soused byl taky celník pak policista a ted má stavební firmu a staví rodinné domky. a to nemá žádnou školu :D

PříspěvekNapsal: 06.02.2008-13:00
od Bartus
Vilta kdy jdem na to pivo? :lol:

PříspěvekNapsal: 06.02.2008-13:15
od David Houda
lynx píše:Davide nerad bych byl za rejpala :lol: , ale v profilu máš napsáno povolání automechnik - tak nevim jest-li si s tím dotazem děláš prdel nebo honíš počet příspěvků :D . Pokud jsi to myslel vážně, dej do placu, kterou značku jako automechanik obščastňuješ :lol: :lol: ?


Žádnej počet příspevků nehoním. Automechanik jsem ale s motorkama nemam zkušenosti. Mám ji nedavno koupenou. To že motor musím ohřát pak vypustit, nalet filtr to je mi jasné. Spíše jsem chtěl vědět pokud s tou výměnou není nějaký problem a zda na ten problém, který evidentně žádný není (nikdo nic neuvedl) nemáte nějakej konkrétní fígle a řešení.
Ničím se nechci vychloubat ale v roce 2004 jsem byl oceněn vsoutěži automechanik středních učilišť jeko nejlepší. A za mé schopnosti které jsem prokázal jsem byl poslán na 1.měsíc na placenou stáž do Značkového servisu Opel v Rorbachu. Mimochodem peníze které jsem zde vydělal mi tak trochu otevřeli bránu stát se také XJ-čkéřem. Doufám že jsem se trochu obhájil že najsem žádnej morgoš kterej neumí nic.