Stránka 1 z 1

těsnění vypouštěcího šroubu a vibrace, řazení

PříspěvekNapsal: 12.05.2013-21:36
od ludekcz
Ahoj, mám dotazy:

1. jaký těsnění - rozměry - vypouštěcího šroubu si mám koupit?

2. čím jsou způsobeny vibrace celé motorky v otáčkách okolo 4 tis. ( nejsou při neutrálu)

3. když řadím ozve se "rána" jakobych dupal na řadičku.

Díky všem za rady které budou k tématu.

nově jsem si pořídil typ 600 s se 2 předními kotouči z roku 1999 do provozu uvedeného.

Re: těsnění vypouštěcího šroubu a vibrace, řazení

PříspěvekNapsal: 13.05.2013-09:51
od Radimathor
Pro jistotu jsem Ti překopíroval odpověď z motorkářů od felika

1) M 14 x 1,5; Odporúčam dať novú (radšej medenú) pri každej výmene oleja.
2) Pokiaľ sú to jemné vibrácie, nerieš to, XJ ako aj iné motorky sú také, zvykneš si. Ak majú deštrukčný charakter, choď s tým do servisu.
3) Predpokladám, že spojku máš naštelovanú ako má byť. Po nočnej a dlhšej odmlke sa môžu zlepiť lamely, čo sa prejaví cvaknutím pri prvom zaradení jednotky. Potom už v priebehu dňa ide radiť hladko. Jednotku radiť pri voľnobehu a nie pri zvýšených otáčkach. Ak je to veľmi nepríjemné, máš dve možnosti: 1. pred naštartovaním potlačiť moto so zaradenou dvojkou a stlačenou spojkou, lamely sa tak odlepia, 2. skúsiť iný olej.
taky mi mezi 4.4,5 vibrovala, je to normální
myslím, že je to stručný a jasný. :smt006

Re: těsnění vypouštěcího šroubu a vibrace, řazení

PříspěvekNapsal: 13.05.2013-10:16
od Mira XJ
ještě doplním:
Tu měděnou podložku bys měl vyžíhat - stačí co ruda nahřát nad plynovým sporákem a pak nechat pomalu schládnout.
A dotahovat s citem!!!
Ty rány při řazení jsou při všech kvaltech?
Pokud jen jednička,tak to je normál - to už bylo výše popsané.
Pokud i ostatní kvalty - tak se nauč řadit :o) Máš velkou prodlevu mezi tím než zmáčkneš spojku a zařadíš.

Re: těsnění vypouštěcího šroubu a vibrace, řazení

PříspěvekNapsal: 14.05.2013-11:05
od ludekcz
díky za rady.

ještě k těm ranám - vyměnil jsem olej a jsou podstatně menší.