chladič oleje

Pravidla fóra
Zkuste využít funkci hledat před přidáním nového dotazu. V případě nového dotazu/příspěvku vždy na začátek uveďte přesný typ a ročník XJ, ke kterému se dotaz vztahuje!!!

chladič oleje

Příspěvekod KOPTIK PAVEL » 08.05.2011-21:32

Zdravím,právě jsem pořídij xjcko všechno vcajku,jen jak vedou trubky od olejového chladiče do takového mezikusu(spojovací hadice,či co to je) a pak dál do motoru tak v tom mezikusu(taková ta opletená hadička ) tak v tom napojení trubka-hadice mi to krapet slzí. Netušm čím to je utesněné,jestly nějakej o kroužek či co a jak to rozebrat a utěšnit.
Dík za info
KOPTIK PAVEL
 
Příspěvky: 5
Images: 1
Registrován: 08.05.2011-21:18
Bydliště: BORY

Příspěvekod TOMMZ » 09.05.2011-08:48

Když jsi novej, tak si zkus nejdřív dohledat manuál, ať máš, co studovat.

clanek_forum.php?post=12105
gallery/album.php?album_id=63
clanek_forum.php?post=7104


Myslíš toto?
45
TOMMZ
Site Admin
 
Příspěvky: 2303
Images: 1515
Registrován: 02.06.2005-14:45
Bydliště: Praha 2
Kraj: Praha
Typ XJ: Thundercat
Rok výroby XJ: 2000

Příspěvekod mistrhroch » 09.05.2011-13:57

1)Vítej mezi náma!XJ je věčné! :lol:
2)Přečti si ty odkazy od našeho guru-je tam spousta zajímavých věcí!
3)Vyfoť svého mazlíka a pochlub se s ním!(Hoď jsem nějakou fotku).
4)Neuraž se hned při první možnosti.Taky jsem si prošel takzvaným"nováčkovským" procesem, kdy jsem se na něco ptal a místo toho hromadu odkazů.(S odstupem času jim dáš za pravdu a když na to přijde vždycky pomůžou)-Moje vlastní zkušenost!!!
5)Hodně bezpečných kilometrů do sezóny a ukaž se o víkendu na srazu!!! :wink:
Jezdím dobře-jezdím rád...až na ty starty, rozjezdy, křižovatky, přechody, parkování...
mistrhroch
XJ štamgast
 
Příspěvky: 524
Images: 16
Registrován: 16.06.2010-22:20
Bydliště: Klášterec nad Ohří
Kraj: Ústecký
Typ XJ: XJ+R 1300
Rok výroby XJ: 2000

Příspěvekod KOPTIK PAVEL » 09.05.2011-16:40

TOMMZ píše:Když jsi novej, tak si zkus nejdřív dohledat manuál, ať máš, co studovat.

clanek_forum.php?post=12105
gallery/album.php?album_id=63
clanek_forum.php?post=7104


Myslíš toto?
45


Jo ,to presne myslim,v tom prechodu z te trubky na hadicy to rosi.
Da se to nejak rozebrat a utesnit?? Je tam nejaky o-krouzek???
KOPTIK PAVEL
 
Příspěvky: 5
Images: 1
Registrován: 08.05.2011-21:18
Bydliště: BORY

Příspěvekod DickSz » 09.05.2011-17:38

Na obrázku i v katalogu se dočteš, že je tam o-kroužek. Mě ho prodali podle starého. Ještě jsem použil lukopren.
Je součástí České tradice, že si kdejaký arogantní vůl nebo hysterická kráva leští kopyta o bezpečnostní složky.
DickSz
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 169
Images: 6
Registrován: 14.02.2010-13:43
Bydliště: Loukov
Kraj: Zlínský
Typ XJ: BMW R1100RT
Rok výroby XJ: 1989

Příspěvekod KOPTIK PAVEL » 09.05.2011-17:59

DickSz píše:Na obrázku i v katalogu se dočteš, že je tam o-kroužek. Mě ho prodali podle starého. Ještě jsem použil lukopren.


Takze povolim prutokovy stoub na chladici a trubku ze spoje tahem vytahnu,sundam o-krouzek dam novej nacvaknu zpatky do spojky ,nasadim na chladic utahnu prutokovej sroub a hotovo??
Musim kvuly tomu vypoustet olej ?, myslim ze asi ne pac chladic je vys nez hladina takze se tam olej natlaci jen kdyz bezi motor??
KOPTIK PAVEL
 
Příspěvky: 5
Images: 1
Registrován: 08.05.2011-21:18
Bydliště: BORY

Příspěvekod xy » 09.05.2011-18:08

...všechen olej vypouštět nemusíš - bud upustit, nebo si před povolováním pod to dej nějakou čistou plechovku - a co přeteče nezapomen vrátit zpátky...
...kam nevidím, tam neletím...
xy
XJ štamgast
 
Příspěvky: 333
Images: 4
Registrován: 13.08.2006-21:23
Bydliště: Ouběnice
Kraj: Středočeský
Typ XJ: fzs 600
Rok výroby XJ: 1998

Příspěvekod Mira XJ » 09.05.2011-20:18

Já si teda nejsu jistej,ale osobně si myslím že okroužek je pouze dole u motoru ,nahoře je měděná podložka. Ovšem napojení hadice a trubky je lisované a tudíž nerozebiratelné.
To mám z toho života jakej vedu, to mám z toho s kým se tahám!
Mira XJ
XJ štamgast
 
Příspěvky: 679
Images: 0
Registrován: 06.06.2005-12:53
Bydliště: Pohořelice

Příspěvekod DickSz » 09.05.2011-21:41

Já bych to dělal při výměně oleje.
Jestli to jen sákne, nech to tak.
Specialisti říkají, že pokud to funguje, nemá se do toho hrabat.
Je součástí České tradice, že si kdejaký arogantní vůl nebo hysterická kráva leští kopyta o bezpečnostní složky.
DickSz
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 169
Images: 6
Registrován: 14.02.2010-13:43
Bydliště: Loukov
Kraj: Zlínský
Typ XJ: BMW R1100RT
Rok výroby XJ: 1989

Příspěvekod KOPTIK PAVEL » 10.05.2011-07:24

DickSz píše:Já bych to dělal při výměně oleje.
Jestli to jen sákne, nech to tak.
Specialisti říkají, že pokud to funguje, nemá se do toho hrabat.


Tak drobet to sákne v tomhle spoji
album_showpage.php?pic_id=5674&user_id=1075
tak sem myslel že bych to nějak rozebral,vypadá to že tam nějaký kroužek bude,ale nevím jestli půjde vyndat,jestli nebude zalisovaný nebo zalepený aby to těsnilo všude je to kreslené jako celek.
Případně tu spojku koupit novou,teda pokud to neprodavaji i s trubkama.
Máte někdo zkušenosti s objednáváním dílu na internetu,nějakou adresu???
V nejhorším 15čísel hadičky a dvě sponky :roll:
KOPTIK PAVEL
 
Příspěvky: 5
Images: 1
Registrován: 08.05.2011-21:18
Bydliště: BORY

Příspěvekod mistrhroch » 10.05.2011-13:25

-Podle VIN kódu motky mi objednali v Yamaze vždy přesný díl, ale taky za hříšné peníze.
-Při koupi starších dílů přes internet se mi dařilo tak napůl...
-Teď si nechávám v Yamaze zjistit přesný díl (některé díly se s různými ročníky měnily) + její cenu.No a potom na netu hledám levnější alternativu.Důležité je , aby motka nebyla "předělávaná" či "tuningovaná" :wink:
Ten tvůj díl vypadá na monolit-takže asi spíše koupit celou hadičku...
Jezdím dobře-jezdím rád...až na ty starty, rozjezdy, křižovatky, přechody, parkování...
mistrhroch
XJ štamgast
 
Příspěvky: 524
Images: 16
Registrován: 16.06.2010-22:20
Bydliště: Klášterec nad Ohří
Kraj: Ústecký
Typ XJ: XJ+R 1300
Rok výroby XJ: 2000

Příspěvekod KOPTIK PAVEL » 10.05.2011-16:19

mistrhroch píše:-Podle VIN kódu motky mi objednali v Yamaze vždy přesný díl, ale taky za hříšné peníze.
-Při koupi starších dílů přes internet se mi dařilo tak napůl...
-Teď si nechávám v Yamaze zjistit přesný díl (některé díly se s různými ročníky měnily) + její cenu.No a potom na netu hledám levnější alternativu.Důležité je , aby motka nebyla "předělávaná" či "tuningovaná" :wink:
Ten tvůj díl vypadá na monolit-takže asi spíše koupit celou hadičku...



Tak uz mi prisla odpoved z YAMAHY,ale presne ta kterou jsem slyset nechtel :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Dobrý den

Yamaha dodává pouze kompletní trubky

Cena L.str. 4EB134640100 je 2854,-vč.DPH

Pravá 4EB134650100 2909,-vč.DPH

Obvyklá dostupnost je 3-5.prac.dní proti 50% záloze

Takze pokud to bude jen rosit jako dotet,tak jednou za cas otrit a nechat bejt. A jestli se to rapidne zhorsi tak kousek hadicky a dve sponky :twisted:
KOPTIK PAVEL
 
Příspěvky: 5
Images: 1
Registrován: 08.05.2011-21:18
Bydliště: BORY

Příspěvekod mistrhroch » 10.05.2011-19:47

Jj mám stejnou zkušenost. :(
To rosení není tak hrozné a zatím budeš mít čas sehnat náhradu.
I tady na fóru občas někdo rozprodává díly ze starší motky.
Např.: viewtopic.php?p=32393#32393
Chce to jen zkoušet... :wink:
Jezdím dobře-jezdím rád...až na ty starty, rozjezdy, křižovatky, přechody, parkování...
mistrhroch
XJ štamgast
 
Příspěvky: 524
Images: 16
Registrován: 16.06.2010-22:20
Bydliště: Klášterec nad Ohří
Kraj: Ústecký
Typ XJ: XJ+R 1300
Rok výroby XJ: 2000

Příspěvekod Michal » 16.05.2011-09:35

podívej se sem, dává obě hadice za 400.
http://shop.moto-rabidus.cz/motoRabidus ... nuItem=130
Michal
XJ štamgast
 
Příspěvky: 319
Images: 10
Registrován: 05.05.2011-10:59
Bydliště: Radenín
Kraj: Jihočeský
Typ XJ: XL
Rok výroby XJ: 2006


Zpět na Mazání motoru, oleje a maziva

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků

cron