Stránka 1 z 1

Prasklý olejový chladič

PříspěvekNapsal: 18.03.2009-07:30
od zajson
Kolem vánoc jsme dotáhli bráchovi XJ 600 N r. v. 2000. Teď jsme zjistili, že je prasklý olejový chladič u přívodu jedné z hadic. Řešil už někdy někdo něco takového? Dá se to zavařit? Případně kolik stojí nový? Trochu jsem prošel předešlé diskuze, ale na tenhle problém jsem nenarazil.
Díky za reakce

PříspěvekNapsal: 18.03.2009-08:09
od Anonymous

PříspěvekNapsal: 18.03.2009-08:59
od Mira XJ
Specifikuj "prasklý olejový chladič u přívodu jedné z hadic". Pod tou velkou matkou viz obrázek výše? Zalepit se to dá,ale není to dlouhodobá záležitost. Taky jsem to nechával zalepit - na vaření je to příliš tenké a nevydrřelo to ani rok. Prolínalo to. Je lepší zainvestovat do toho z motopuzzle. A pohl bych si je to vcelku nedostatkové zboží. ( nový stojí kolem 10 000,-). Většinou se to stane při havárce zepředu,kdy přední kolo zmáčkne svody,ty zmáčnout trubky co vedou k chladiši a ty pákou rozšklebí chladič pod tou matkou. Hele jen tak mimochodem to co jsem prodával před 5 rokama bylo taky XJ600N. r.v.2000 , černá s modrou perletí, a číslo měla naražený v podlesdlovce ( byl novej rám).

PříspěvekNapsal: 18.03.2009-10:18
od zajson
Je prasklý přímo ta matice na levé straně po celé délce. Nešlo to vidět. Když to brácha rozdělal (myslelel, že je blbé těsnění) a pak to skládal zpět do kupy tak se to rozšklebilo při dotahování. Ten za ty 2000,- je asi fakt nej volba. Ten starý si nechat zpravit pro případ nouze.

PříspěvekNapsal: 18.03.2009-10:24
od zajson
Tady ta je láhvově zelená :lol: Na motorkářích profil zajdaxj88.

PříspěvekNapsal: 18.03.2009-17:42
od Anonymous
tak mi tu bracha hodil to tema na ten chladic, diky mu. zkusim tu jeste hodit foto, ale spatne se na strankach orientuju, tak uvidim jestli se mi to podari :?

PříspěvekNapsal: 18.03.2009-17:49
od Anonymous
Obrázek[/url]

PříspěvekNapsal: 18.03.2009-18:19
od Jarek
Ahoj, řešil jsem úplně stejnou prasklinu akorát na 900, zkoušel jsem to lepit, ale dlouho to nevydrží protože ten šroub to rozpíná. Nechal jsem to zavařit, i s natlakováním za to chtěli 200,- a do teď to je v pohodě :D . Starší chladič se dá bez problémů sehnat do 3500,-

PříspěvekNapsal: 18.03.2009-18:58
od Anonymous
A co to zapájet stříbrem.
Mělo by to být mosazné, tak by to mělo jít. Na lepení nevěřím.

PříspěvekNapsal: 18.03.2009-19:27
od Jarek
Ta matice je hliník :(

PříspěvekNapsal: 18.03.2009-19:31
od Anonymous
Argon..., nebo nechat udělat matici novou. A nebo koupit ten jetej za 2 kousky a pak laborovat.

Jak je to asi spojené - hliník a mosaz? Lepidlo?

PříspěvekNapsal: 19.03.2009-00:06
od Anonymous
zavarit TIGem pokud je to hlinik, jinak chladice se delaj tak, ze jednotlivy Al plechy jsou napareny pajkou na hlinik a po stazeni v pripravku se vypecou v peci, tzn. zapajej, otec na to delal stroj pro Valeo.