Vymena oleje kazde 2 roky

Pravidla fóra
Zkuste využít funkci hledat před přidáním nového dotazu. V případě nového dotazu/příspěvku vždy na začátek uveďte přesný typ a ročník XJ, ke kterému se dotaz vztahuje!!!

Příspěvekod Bartus » 13.09.2010-20:17

Když to zhrnu : Chovej se k motorce tak, jak chceš aby se ona chovala k tobě.
Zbytečně přemlouvat někoho kdo o to nestojí.
Měňte si oleje jak chcete, jsou to Vaše motorky. Já budu měnit tak jak se má a užívat si spokojené jízdy. Toť vše.

4 Hroch : pokud ti chčije olej přes filtr, mrkni jestli někdo nenechal pod ním i starý okroužek, už jsem se s tím fakt setkal. Blbě to těsní a olej pak vesele teče. :?: :!:
Pozdrav z černé díry
http://www.bartus.eu

Sedím na stromu a nejsem dřevorubec :-)
Bartus
XJ štamgast
 
Příspěvky: 1395
Images: 162
Registrován: 15.12.2005-10:24
Bydliště: Petřvald u Karviné
Kraj: Moravskoslezký
Typ XJ: Suzuki DL1000 BMW 1150 GSA
Rok výroby XJ: 2005

Příspěvekod Mira XJ » 13.09.2010-21:16

DickSz píše:Zbyněk to napsal docela rozumě když si to pozorně přečtete.
Já dávám M8AD a nedolívám za sezonu.
Při výměně doliju po horní rysku a protože nenajedu (nebo nenajel jsem) zatím víc, než 6000 za sezonu, nepotřebuju dolívat. Nedostanu se ke spodní rysce v okýnku.
Asi ten můj motor z roku 1985 někdo opatroval stejně dobře, jako se o něj snažím starat já.


Pukud jezdiš "na strejca",tak olej nežere skoro žádná motorka.Ovšem jak za to začneš tahat,tak si olej vezme každá motorka. U XJ600S jsem během roku dolíval tak 0,1l/1000km. Ovšem jak jsem vyrazil do alp,tak nebyl problém 0,3-0,4l/1000km. U nynějšího FZS 1000 je to ještě horší.:o) Při konstantní dálniční 160tce (a vic) 0,5l/1000km jen to hvízdne.
To mám z toho života jakej vedu, to mám z toho s kým se tahám!
Mira XJ
XJ štamgast
 
Příspěvky: 679
Images: 0
Registrován: 06.06.2005-12:53
Bydliště: Pohořelice

Příspěvekod Bartus » 13.09.2010-21:50

Mira XJ píše:Pukud jezdiš "na strejca",tak olej nežere skoro žádná motorka.Ovšem jak za to začneš tahat,tak si olej vezme každá motorka. U XJ600S jsem během roku dolíval tak 0,1l/1000km. Ovšem jak jsem vyrazil do alp,tak nebyl problém 0,3-0,4l/1000km. U nynějšího FZS 1000 je to ještě horší.:o) Při konstantní dálniční 160tce (a vic) 0,5l/1000km jen to hvízdne.


Jenomže tohle Miro ti co jezdí jak píšeš ty "na stejca" nikdy nepochopí a budou tady valit klíny nezkušeným nováčkům.
Je zbytečné už na to odpovídat. Jim to prostě nevysvětlíš.

Když jem si pořídil XJ tak jsem první rok taky najel celkem prd a říkal si že je fajn, že to olej nebere, jen co jsem však začal jezdit do ciziny a na srazy po republice, motorka si začla o olej říkat, hlavně rychlé přesuny po dálnici. Na XJ jsem najel 60 000 km, takže mi nikdo netvrďte, že to nežere olej.

Tímto končím v této diskuzi. Přeji všem co šetří na olejích hodně štěstí a mastné klikovky.
Pozdrav z černé díry
http://www.bartus.eu

Sedím na stromu a nejsem dřevorubec :-)
Bartus
XJ štamgast
 
Příspěvky: 1395
Images: 162
Registrován: 15.12.2005-10:24
Bydliště: Petřvald u Karviné
Kraj: Moravskoslezký
Typ XJ: Suzuki DL1000 BMW 1150 GSA
Rok výroby XJ: 2005

Příspěvekod mirekm » 13.09.2010-21:50

mistrhroch píše:...dát tam origoš těsnění a ještě navíc ten silikon? :smt017

Zkus se držet návodu na tom těsnění, které seženeš. Hlavní zásada, pokud budeš dávat silikon je, dát tam jen nezbytně nutné množství, aby se ti přebytečný vytlačený slilikon nedostal dovnitř do motoru. Silikon stačí samotný, papírové nebo korkové těsnění dávat nemusíš.
Dokud se mi líběj holky a motorky, tak žiju :-)
mirekm
XJ štamgast
 
Příspěvky: 463
Images: 17
Registrován: 22.07.2008-20:25
Bydliště: Mělník
Kraj: Středočeský
Typ XJ: yamaha 900 Diversion a xj 550
Rok výroby XJ: 1998

Předchozí

Zpět na Mazání motoru, oleje a maziva

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků

cron