Zapojenie klaksónu - xj...

Pravidla fóra
Zkuste využít funkci hledat před přidáním nového dotazu. V případě nového dotazu/příspěvku vždy na začátek uveďte přesný typ a ročník XJ, ke kterému se dotaz vztahuje!!!

Zapojenie klaksónu - xj...

Příspěvekod Anonymous » 19.11.2006-14:31

Ahojte,

potreboval by som radu ohladom zapojenia klaksónu. Zohnal som si šnekový klaksón a rád by som si ho dal na moto. Problém ale je, že do originál klaksónu motorky idú dva káble (hnedý a rúžový) a do toho šnekového len jeden. Ako sa dá ten šnekový zpojazdniť? Má s tým niekto skúsenosti?

Maťo
Anonymous
 

Příspěvekod Jiri BN » 19.11.2006-14:49

Jeden z těch dvou drátů bude asi kostra (vyzkoušej to žárovičkou). U toho šnekového bude kostra přes uchycení toho klaksonu.
Jiri BN
XJ štamgast
 
Příspěvky: 318
Images: 10
Registrován: 03.03.2006-21:29
Bydliště: Mstětice

Příspěvekod Anonymous » 19.11.2006-15:10

Ja som práve nechcel zo seba robiť blbca, že už som to skúšal zapojiť. Papojil som to presne tak ako píšeš, pretože mi to bolo nejako logické. Ale buď stále klakson trúbil, alebo po naštartovaní sa odpílila poistka. Som z toho volajaký zmätený
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 19.11.2006-18:54

není to tak jednoduchý klakson je zapojenej plusem přes tlačítko, ale mínus nejde přímo na kostru, ale přes nějaký relé. Myslím teda... :roll:
Zkus růžový na klakson a hnědý někam na kostru klaksonu, bez namontování na motorku. Pokud by to tak bylo budeš ho muset namontovat izolovaně od kostry.
Anonymous
 

Příspěvekod MatějXJ » 20.11.2006-00:19

U klaksonů (aspoň u aut) se přerušuje kostra. Je to daný otáčením volantu a proto by bylo složitý to celý odizolovat. + se vede přímo přes pojistku nebo relé na klakson a nepřerušuje se. Zkoušel jsem hledat zapojení na 600, ale bez úspěchu.
MatějXJ
častý přispěvatel
 
Příspěvky: 279
Images: 113
Registrován: 16.07.2005-12:29
Bydliště: Kadaň

Příspěvekod Anonymous » 20.11.2006-07:54

Zapojení na 600 je v repair manual, určitě tu někde bude ke stažení, já ho mám staženej ještě od faudyho ze stránek :wink:
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 20.11.2006-14:06

Ten od Faudyho mám. Tak sa do toho skúsim kuknúť.
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 25.01.2007-14:33

Klaksón troubí. Je mi to trochu nepochopitelné, ale XJčku vadilo, keď malo mínus na klaksóne a dostávalo ho aj od kostry. Klaksón som uchytil na plastový držák, a už trúbim o život :-)
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 22.04.2009-15:54

Čau,taky bych potřeboval jednu radu ohledně zapojení klaksonu, potřebuju vědět jak zapojit klakson na MP korado předem dík
(ja vim že je to klub yamaha ale tohle je opravdu duležité) :oops:
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 22.04.2009-17:36

Zapoj ho paralelně ke startéru. To znamená plus na plus a mínus na mínus.
A získáš tím i akustickou signalizaci chodu startéru jako bonus.

Kurva, má korádo startér?

Ale abych Ti poradil. Obecně lze říct, že správná cesta je:
Zdroj - spínač - spotřebič - druhý konec zdroje.
Anonymous
 

odpoved??

Příspěvekod Anonymous » 25.04.2009-14:02

korado je jako fichtl tudiz na naslapnuti takze to nema ani baterii :lol: :lol:
ale nevadi nejak to dohromady dam dííkk
Anonymous
 

Příspěvekod Mara » 11.05.2009-02:34

Podle toho co tu popisujete s tim klaksonem u XJ to skutecne vypada na to , ze se tlacitkem spina kostra . Skusit se to da snadno , staci vyzkouset uzavrenost obvodu mezi kablikem (kostra) a kostrou jako takovou a to pri stisknutym tlacitku klaksonu a pak bez slacenyho.
Uživatelský avatar
Mara
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 121
Images: 3
Registrován: 07.05.2009-22:30
Bydliště: Braškov (okres Kladno)

nový spotřebič

Příspěvekod DickSz » 22.03.2010-13:34

Ahoj, jen tak aby jste si zkrátili cestu - doporučuji všechny neoriginální spotřebiče včetně klaksonů připojovat přes relé. Vyhnete se zásahu do origo elektriky a origo káblík použijete na sepnutí. Navíc se dá takový obvod lehce jistit pojistkou a lehce odpojit, když ho nebudete chtít prodat se svou starou. Motorkou.
Je součástí České tradice, že si kdejaký arogantní vůl nebo hysterická kráva leští kopyta o bezpečnostní složky.
DickSz
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 169
Images: 6
Registrován: 14.02.2010-13:43
Bydliště: Loukov
Kraj: Zlínský
Typ XJ: BMW R1100RT
Rok výroby XJ: 1989


Zpět na Elektrika

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků

cron