mirekm píše:KOukám, že problém startéru už nikdo dlouho neřešil

...
Neřešil, protože jsem se vrátil až teď

Nuže nestartuju :-/ Relátko cvakne, kontrolka oleje problikne a nic víc. Prošel jsem poctivě všechny konektory a šroubované spoje, rozebral, prostříkl Kontaktolem, dokonce i to silové relátko vyměnil (ještěže mám ty zásoby

) a pořád nic. Nejhorší je, že desetkrát nechytne, pojedenácté v pohodě, pak dvakrát s obtížemi pak třeba celý den bez zaváhání a potom zase jako když utne... Tak nevím. Ta problikávající kontrolka mi avizuje zařazeno a nevyspojčeno - alespoň tak mi to dělalo donedávna a i v manuálu je to popsáno jako vlastnost, nikoli vada. Prošel jsem tedy i mikrospínač od spojkové páčky (a když už jsem byl v tom tak i spínač policajta) a nic. Jenom jsem při té příležitosti dešifroval které relé pod sedlem je které

ale jako útěcha je to dost slabé...
Také jsem s děsem otevřel krabičku (předpokládám) CDI, na poklep v ní totiž něco šramotilo. A vypadla na mne hrst kuliček, líně se převalujících po rubové straně tištěného spoje, ostatně vizte:
Omluvte prosím sníženou kvalitu obrazu, HTC Diamond je sice diamantovej, ale fotit se jaksi ještě pořád nenaučil....A teď co s tím? Kde může být zakopaný pes? Mám ještě dva náhradní startery, ale ty si nechávám jako poslední možnost, už jenom kvůli tomu, že s těma mejma prackama se tam budu dost blbě dostávat....
A ještě bych měl prosbu na eFkaře: mohla by mi nějaká dobrá duše vyfotit podsedlový prostor? Mám pocit, že moje kabeláž jest poněkud chaotickou

Rady sem!

Předem dík!
