Stránka 1 z 1

Kabely ke svíčkám

PříspěvekNapsal: 16.04.2006-15:44
od Anonymous
Nevíte jestli se dají vyměnit kabely ke svíčkám nebo je to napevno s cívkou? V případě že jdou je jedno jaké nebo musí být nějaké speciální? Už zase mi totiž jelo XJ na tři válce. Po zahejbání s kabelem se to chytlo. Už mě to totiž s***! Když jedu po městě tak to vždycky fakčí a když chci jet dál tak to takhle začne blbnout a mám zkaženou náladu a radši cesty ruším. :evil:

PříspěvekNapsal: 16.04.2006-16:02
od OTIS
Ano dají a prý by se měly po určité době vyměnit. Třeba je máš jen blbě chytlé do cívky.

PříspěvekNapsal: 16.04.2006-18:18
od Anonymous
Tak tomu, že by se měly měnit věřím. Přeci jen už jsou staré 10 let:(. A nevíte kde by se daly sehnat( Jaký typ) určitě to asi nebude stejné jak na babetu :lol: .

PříspěvekNapsal: 17.04.2006-06:39
od OTIS
Něco takového snad nebude problém sehnat v normálním motoshopu. Na motonetu mají 10cm, to bude chtít delší.

PříspěvekNapsal: 25.03.2011-13:48
od Zdeněk
Ahoj, mám stejný problém. Po zimě chytala na 3 a po cca1-2min už jela na všechny 4. Vyčistil jsem karbecy a bylo to OK, ale včera večer při odjezdu na noční šichtu opět zas na 3. Zahejbal jsem káblem a chytl se hned. Po chvilce jsem hejbal znovu a on zase vynechal. Tudíž kábl+ faja bude KO. Někdo mi to tu už radil, ale já ho zkusil prohodit a šlo to. Tímto se dotyčnému omlouvám.
Nechce se mi vše sundávat, abych zjistil délku všech káblů. Nevíte někdo, kolik si mám koupit. Já typuji, že 1,5metru by mělo stačit. Ale nechci pak zjistit, že mi chybí třeba 5-10cm. Prosím o orientační délku. Určitě jste to už někdo kupoval a měnil. Moc díky. Zdeněk.

PříspěvekNapsal: 25.03.2011-15:20
od Zdeněk
Tak jsem koupil poslední 1,2 metru v motoservise(20kč/m) a na zpáteční cestě jsem se stavil do dalšího a tam měly v akci !!!4 metry!!! za 50kč. Takže mám 5,2 metru zapalovacího káblu za 76kč. S tímto množstvím budu asi měnit káble co 500km. Jinak nevím, co s ním. :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
Fajfky neměly, ty co já potřebuji.

PříspěvekNapsal: 27.03.2011-13:23
od Zdeněk
Tak jsem se dnes pustil do výměny káblu ke svíčkám a začal jsem tím z 2 válce, co mi blbnul. Po přečtení tohoto tématu jsem "machr" šel a když nešel vyšroubovat, tak jsem myslel, že je připečený (je na něm datum 1992) že musím více zabrat. No tak jsem ho ukroutil debil.
ALE pak jsem začal hledat a našel jsem ještě toto téma:
viewtopic.php?t=1030

Tam se píše, že nejdou a mění se celé cívky. Kurnik lidi co teď??? Prosím o rychlou pomoc. Mám koupit starší cívku nebo to je tam fakt nějak zakouslé a ten zbytek káblu mám vyšprtat ven??? květen se blíží a já jsem na sebe nas..... a taky na celý svět kolem sebe.

PříspěvekNapsal: 27.03.2011-13:45
od Zdeněk
Tak jsem našel na motoradius toto:
http://shop.moto-rabidus.cz/motoRabidus ... ityId=6344
Pokud to nepujde nějak opravit nebo mi někdo neporadí co s tím. Nemá někdo cívku navíc na 2a3 válec??? Koupím HNED. Nebo neměl by někdo zájem o koupi mě nepotřebné cívky na 1 a 4 válec, předpokládám že z toho radiusa by mi přišly obě.

PříspěvekNapsal: 27.03.2011-18:36
od Zdeněk
Tak zatím to mám VELMI PROVIZORNĚ :oops: :oops: opraveno. Ale vše funkční.
Ukroucený kábl v cívce (asi1cm hluboko) jsem tenkýma kleštěma "vydrolil" na hloubku asi 1,5cm, abych viděl středový drát v káblíku. Do něj jsem zašrouboval cca3cm dlouhý a asi1,5mm silný vrutek do dřeva a ucvakl hlavičku. Závit byl po celé délce vrutku. Stranu kde byla hlavička šroubku jsem zbrousil do špičky a našrouboval jsem na něj kábl ke svíčce. Dá se říct, že jsem udělal typický výstup z indučky, jako mají třeba jawy. Po odskoušení, jestli jde jiskra, jsem vše smontoval a světe div se, ono to funguje normálně. Ještě to budu muset projet na delší trasu. Fotku mého zlepšováku dám do mého profilu.
Já vím, že je to oprava jen na chvilku, ale nyní mám čas do května v klidu sehnat jinou a snad levnější.

Tak a teď hoši do mě :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

PříspěvekNapsal: 27.03.2011-21:49
od mistrhroch
Ještě že jsi to nesvařil :wink: :lol: :lol:

PříspěvekNapsal: 28.03.2011-07:14
od Zdeněk
Ne. Je to nějaký plast a já mám v garáži jen KOVOsvářečku a to bych nechyt oblouk.

Re: Kabely ke svíčkám

PříspěvekNapsal: 07.07.2013-22:47
od jirka4137
Vidím že naše stroje mají stejné mouchy.Já jsem zase sehnal jen cívky z FJ a ty mají krátké kabely.Nahradil jsem je červeným jawáckým vysokonap. kabelem a hned chytil i stávkující hrnek.Problém je že když vyrazím dál než 10km začne zase stávkovat.Vyzkouším patent s vrutem a pak zajedu pro druhé origo cívky.Kdyby se ozval někdo kdo to zkoušel podobně opravit budu rád.

Re: Kabely ke svíčkám

PříspěvekNapsal: 11.07.2013-17:00
od jirka4137
Tak problém nebyl dál v cíckách (do opr. hodně slabá jiskra) ale asi z 75% ucpaný palivový filtřík.Vyměněn za nový větší průhledný. Xjéčko tedˇ jede výborně.

Re: Kabely ke svíčkám

PříspěvekNapsal: 12.07.2013-07:35
od Michal
A odkundapak se tam ten bordýlek dostal ? Vyčistit nádrž !

Re: Kabely ke svíčkám

PříspěvekNapsal: 13.07.2013-00:05
od jirka4137
Nádrž jsem samo čistil několikrát. Je to ale starší stroj za chvilku veterán a nádrž je uvnitř sem tam rezavá.Řešení je asi vnitřní úprava nádrže poplastování nebo tak něco.Už jsem o tom víckrát slyšel ale nevím kdo to dělá.
Zatím jsem dal lepší benzínový filtr (čirý z pleštiskla) a vyčistil nádrž a kohout (kohout nová repas sada vč. membrány). Karbce jsem čistil loni v září a od té doby byl ten přicpaný filtr už druhý.Každospádně furt lepší čenžnout filtr než se prcat s karbcema.

Re: Kabely ke svíčkám

PříspěvekNapsal: 14.07.2013-07:57
od Michal
Čištění nádrže na starším werku se mi vždycky osvědčilo systémem: vyndat, vylít benoš, nasypat drobný štěrk, dolít vodou, zašejkrovat, vysypat, nasypat říční písek, opět trocha vody, šejkrovat a šejkrovat jak barman na pláži v Malibu, dokud neumíraj ruce, pak vylít, kuknout estli je vevnitř čisto a stříbrno, pak vypláchnout, znovu vypláchnout a ještě vypláchnout, vysušit, znovu propláchnout benzínem, namontovat na moto, nalít nový benoš a když už to jede bez kuckání, tak to hned prodat :)

Re: Kabely ke svíčkám

PříspěvekNapsal: 17.07.2013-22:16
od jirka4137
:D Tak to ti teda kamaráde pěkně děkuji.Já si pěstuju veteránka sypu do něj finance (za ty prachy už bych měl nejmínˇ r.97) a ty prej prodat.A to jsem ještě na jaře koupil za 50 éček půl druhé motorky.Nechám si ji.Ještě se musím naučit líp dělat podtlaky ,rozvody ,ventily a jiné maličkosti.A zkoušet to na nové motce by bylo škoda.
Na tom šejkrování asi něco bude ale vnitřní úprava kaučukem zní líp a možná to před vylilím taky šejkrujou.Nicméně zkusím to dík za radu. :smt006