Stránka 1 z 1

Vyhrivane rukojeti

PříspěvekNapsal: 24.09.2009-23:13
od Mara
Ted se mozna trochu ztrapnim vzhledem k menu el.tech., ale nejak si nevim rady. Jak sem si ted jel do ty plzne pro ten rameceka na budiky tak tam mel za 300,- pouziy vyhrivany hefty, no nekup za ty prachy , tak uz je mam doma a ted to tu zkousim a merim a nejak mi nejdou do hlavy ty 3 polohy. OFF - vypnuto , Start - rychly ohrev , ON udrzovani prijemne teploty. Jedna se tusim o Daytonu , ze zadu je napis MADE IN JAPAN a vzhledove je to stejny jako Daytony na netu. Z prepinace vedou 4 draty zluty a cerny (vystup do rukojeti) , cerveny + , zeleny - . Pripojim to k baterce v poloze OFF se samozreme nic nedeje , dam polohu Start v prepinaci dojde k ropojeni zluteho/cerveneho , zeleneho/cerneho a zacne ohrem - to vse je zatim v poradku. Ale problem nastane , kdyz uz je teplota neprijemna a prepnu to pozice ON . ohrev se vypne baterie jde do zkratu. v tuto chvili dojde k propojeni cerveneho + a zeleneho -. Do zluteho a cerneho v tuto chvili nic netece. Tak se ptam mel jste to uz nekdy nekdo rozebrany ? vypada to stejne jak to popisuju ? nechybi mi nahodou nejakej mezikus ? nemate nahodou vy v tom vasem prepinaci nejake aktivni prvky ??? jak vlaste u vas dochazi k tomu snizeni energie dodavane do rukojeti ? Predem dik za rady.

Jeste dodam , kdyz se podvate na ten obrazek http://www.vmoto.cz/?p=productsMore&iPr ... f37a626998 , tak k tomu mam vse co je na te leve casti obrazku + montazni prvky , takovou tu poslozku co je tam vyfocena a ten gus gumy nebo co to je a ty 2 zdrhovaky nemam, ale je vlastne uplne jedno .

PříspěvekNapsal: 25.09.2009-00:39
od Bartus
Jenom jedna technická, příště než založíš nové téma zkus dát hledat. Téma vyhřívané rukojeti už tady máme viewtopic.php?t=512&highlight=vyh%F8%EDvan%E9+rukojeti :wink:
Toto téma ti zítra smažu a přesunu to tam.
Jedna rada, abych jen nebuzeroval. Nikdy nepřipojuj rukojeti přímo k baterce, použij relátko. Až to jednou zapomeneš vypnout a vyšťavíš si baterku, tak přeji hodně štěstí při roztlačování motorky :roll:

PříspěvekNapsal: 25.09.2009-07:11
od PIG
To někdo prodával s tím že je to posraný. Vsadim boty.

PříspěvekNapsal: 25.09.2009-07:48
od kodl
tak to bude asi v přepínači, typoval bych, že při zapnutí na start sou tělěsa v rukojetích paralelně a při druhé poloze se přepnou do série. pokud to tak je, tak ten přepínač nebude uplně jednoduchej a podle tvýho popisu tam jedna polovina nechodí a proto se to zkratuje. možná by bylo lepší se na přepínač vybodnout a zkusit zbastlit nějakej impulsní regulátor, budeš to mít regulovaný plynule.....

PříspěvekNapsal: 25.09.2009-10:02
od Mara
Nove tema sem zalozil , protoze v predchozim se resilo jaky koupit... , nebojte cetl jsem ho . Ale pro takhle rize technickej dotaz mi prislo lepsi zalozit nove. jo jinak preinac je ok , je jako novej. A dik za ten tip ze se to zapina do do serie a parlelne , to me uz v tech pozdnich hodinanach nnenapadlo , jeste se na to podivam a urcite na neco prijde.

PříspěvekNapsal: 25.09.2009-13:46
od Mara
Vyreseno , uz to funguje . tak sem hodim strucny popis , kdyby ste nahodou nekdo koupil taky vyskubnuty z jiny masiny : cerny z prepinace propojit s kostrou - a jednim vyvodem z jedne rukojeti . druhy vyvod z te same rukojeti propojte se zlutym a vyvodem z druhe rukojeti . druhy vyvod z druhe rukojeti propojte se zelenym a pak uz jen staci pres rele vzit + z baterky. Kdyz by ste meli jiny barvy, ale stejnou logiku prepinani , tak princip je ten ze v poloze start jsou rukojeti propojeny paralelne a pri prepnuti prepinace na ON dojde k prohozeni na seriove zapojeni rukojeti , kdy se vykon rodeli na obe rovnomerne .

PS: Pig mi asi dluzi boty :D