Vyhrivane rukojeti

Pravidla fóra
Zkuste využít funkci hledat před přidáním nového dotazu. V případě nového dotazu/příspěvku vždy na začátek uveďte přesný typ a ročník XJ, ke kterému se dotaz vztahuje!!!

Vyhrivane rukojeti

Příspěvekod Mara » 24.09.2009-23:13

Ted se mozna trochu ztrapnim vzhledem k menu el.tech., ale nejak si nevim rady. Jak sem si ted jel do ty plzne pro ten rameceka na budiky tak tam mel za 300,- pouziy vyhrivany hefty, no nekup za ty prachy , tak uz je mam doma a ted to tu zkousim a merim a nejak mi nejdou do hlavy ty 3 polohy. OFF - vypnuto , Start - rychly ohrev , ON udrzovani prijemne teploty. Jedna se tusim o Daytonu , ze zadu je napis MADE IN JAPAN a vzhledove je to stejny jako Daytony na netu. Z prepinace vedou 4 draty zluty a cerny (vystup do rukojeti) , cerveny + , zeleny - . Pripojim to k baterce v poloze OFF se samozreme nic nedeje , dam polohu Start v prepinaci dojde k ropojeni zluteho/cerveneho , zeleneho/cerneho a zacne ohrem - to vse je zatim v poradku. Ale problem nastane , kdyz uz je teplota neprijemna a prepnu to pozice ON . ohrev se vypne baterie jde do zkratu. v tuto chvili dojde k propojeni cerveneho + a zeleneho -. Do zluteho a cerneho v tuto chvili nic netece. Tak se ptam mel jste to uz nekdy nekdo rozebrany ? vypada to stejne jak to popisuju ? nechybi mi nahodou nejakej mezikus ? nemate nahodou vy v tom vasem prepinaci nejake aktivni prvky ??? jak vlaste u vas dochazi k tomu snizeni energie dodavane do rukojeti ? Predem dik za rady.

Jeste dodam , kdyz se podvate na ten obrazek http://www.vmoto.cz/?p=productsMore&iPr ... f37a626998 , tak k tomu mam vse co je na te leve casti obrazku + montazni prvky , takovou tu poslozku co je tam vyfocena a ten gus gumy nebo co to je a ty 2 zdrhovaky nemam, ale je vlastne uplne jedno .
Uživatelský avatar
Mara
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 121
Images: 3
Registrován: 07.05.2009-22:30
Bydliště: Braškov (okres Kladno)

Příspěvekod Bartus » 25.09.2009-00:39

Jenom jedna technická, příště než založíš nové téma zkus dát hledat. Téma vyhřívané rukojeti už tady máme viewtopic.php?t=512&highlight=vyh%F8%EDvan%E9+rukojeti :wink:
Toto téma ti zítra smažu a přesunu to tam.
Jedna rada, abych jen nebuzeroval. Nikdy nepřipojuj rukojeti přímo k baterce, použij relátko. Až to jednou zapomeneš vypnout a vyšťavíš si baterku, tak přeji hodně štěstí při roztlačování motorky :roll:
Pozdrav z černé díry
http://www.bartus.eu

Sedím na stromu a nejsem dřevorubec :-)
Bartus
XJ štamgast
 
Příspěvky: 1395
Images: 162
Registrován: 15.12.2005-10:24
Bydliště: Petřvald u Karviné
Kraj: Moravskoslezký
Typ XJ: Suzuki DL1000 BMW 1150 GSA
Rok výroby XJ: 2005

Příspěvekod PIG » 25.09.2009-07:11

To někdo prodával s tím že je to posraný. Vsadim boty.
Uživatelský avatar
PIG
XJ štamgast
 
Příspěvky: 793
Images: 184
Registrován: 09.10.2007-03:16
Bydliště: Vranovice
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 1999

Příspěvekod kodl » 25.09.2009-07:48

tak to bude asi v přepínači, typoval bych, že při zapnutí na start sou tělěsa v rukojetích paralelně a při druhé poloze se přepnou do série. pokud to tak je, tak ten přepínač nebude uplně jednoduchej a podle tvýho popisu tam jedna polovina nechodí a proto se to zkratuje. možná by bylo lepší se na přepínač vybodnout a zkusit zbastlit nějakej impulsní regulátor, budeš to mít regulovaný plynule.....
kodl
XJ štamgast
 
Příspěvky: 361
Images: 7
Registrován: 22.10.2007-12:33
Bydliště: Boskovice

Příspěvekod Mara » 25.09.2009-10:02

Nove tema sem zalozil , protoze v predchozim se resilo jaky koupit... , nebojte cetl jsem ho . Ale pro takhle rize technickej dotaz mi prislo lepsi zalozit nove. jo jinak preinac je ok , je jako novej. A dik za ten tip ze se to zapina do do serie a parlelne , to me uz v tech pozdnich hodinanach nnenapadlo , jeste se na to podivam a urcite na neco prijde.
Uživatelský avatar
Mara
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 121
Images: 3
Registrován: 07.05.2009-22:30
Bydliště: Braškov (okres Kladno)

Příspěvekod Mara » 25.09.2009-13:46

Vyreseno , uz to funguje . tak sem hodim strucny popis , kdyby ste nahodou nekdo koupil taky vyskubnuty z jiny masiny : cerny z prepinace propojit s kostrou - a jednim vyvodem z jedne rukojeti . druhy vyvod z te same rukojeti propojte se zlutym a vyvodem z druhe rukojeti . druhy vyvod z druhe rukojeti propojte se zelenym a pak uz jen staci pres rele vzit + z baterky. Kdyz by ste meli jiny barvy, ale stejnou logiku prepinani , tak princip je ten ze v poloze start jsou rukojeti propojeny paralelne a pri prepnuti prepinace na ON dojde k prohozeni na seriove zapojeni rukojeti , kdy se vykon rodeli na obe rovnomerne .

PS: Pig mi asi dluzi boty :D
Uživatelský avatar
Mara
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 121
Images: 3
Registrován: 07.05.2009-22:30
Bydliště: Braškov (okres Kladno)


Zpět na Elektrika

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků

cron