Kdy měnit svíčky - xj

Pravidla fóra
Zkuste využít funkci hledat před přidáním nového dotazu. V případě nového dotazu/příspěvku vždy na začátek uveďte přesný typ a ročník XJ, ke kterému se dotaz vztahuje!!!

Příspěvekod lynx » 25.02.2008-09:29

U svíček je to jako u všeho - škudlílek nakonec nejvíc prodělá. A jenom na okraj, pokud vám odejdou svíčky nepřirozeně brzo, nezapomeňte si prověřit funkčnost předehřevu karburátorů. Musel jsem měnit po 4t a výrobce za to skutečně nemohl :P .
lynx
XJ štamgast
 
Příspěvky: 727
Registrován: 19.03.2006-17:08

Příspěvekod kubik1 » 01.04.2008-14:29

dneska sem tam vrazil ty Brisky a vymenu svíček uz to asi chtelo protoze ted to jde líp do otacek a hlavne to z nich i lip padá pred tim se motor z otacek dost loudal...
XJ 900F rok 1991 4BB
kubik1
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 126
Images: 16
Registrován: 24.05.2006-06:06
Bydliště: Praha 4

Příspěvekod karlos » 06.04.2008-12:13

Dnes jsem dal motorku konečně dokupy. Dolil benzín a chytla na dva válce (krajní). Dál nic. Dvě svíčky ulité a ty dvě házely mizivou jiskru.
Mají najeto 5tisíc (NGK). Loni jsem dojezdil bez problémů, zazimoval a teď tohle.
Je to možné? Má odstavení cca na 4 měsíce vliv na životnost svíčky? Řekl bych že ne, ale nejsem všeználek :)
Kdo to nikdy nezkusil, tak neví, o čem to je...
karlos
častý přispěvatel
 
Příspěvky: 259
Images: 5
Registrován: 16.03.2007-05:12
Bydliště: Šakvice

svíčky ngk

Příspěvekod kodl » 07.04.2008-08:52

jsou dost citlivé na zalití benzínem, takže pokud to nechytne hned na všecky, tak je s nima amen. většinou vznikne svod na izolátoru a je hotovo. Řešil sem to samý minulej týden, mě to chytlo tak na 2,5válce -třetí občas. mám ten dojem, že za to může benzín natečenej z karbeců do válců při dlouhodobým stání na botce. Naopak u svíček třeba bosch nebo ani nevím jakejch divnech značek značně za zenitem životnosti sem zjistil, že když se neproberou všecky, stačí protočit plynem a už je to v pohodě... Ty moje ngk po vymontování pálily někde mezi bokem izolátoru a pláštěm, tam té směsi fakt moc nezapálí....
kodl
XJ štamgast
 
Příspěvky: 361
Images: 7
Registrován: 22.10.2007-12:33
Bydliště: Boskovice

Příspěvekod Anonymous » 07.04.2008-09:14

Viděl jsem to u CB500. Jeden týden jsme to natočili v pohodě a druhý týden se to nevím proč zalilo. Ne a ne chytit. Po vyndání svíčky a protočení bylo vidět, jak pálí mezi středním jiskřištěm a bočním izolátorem. Po výměně svíčky běžela jako fík.
Anonymous
 

Příspěvekod karlos » 07.04.2008-15:07

Veškeré příznaky u mě stejné :(
Jiskrá léce mezi bokem a středem, zkrátka jsou v prdeli. Z karbeců tam netéct nemohlo, poněvadž jsem před zimou karbeci vypustil.
No nic beru litřík a letím koupit. Asi Božky :D
Kdo to nikdy nezkusil, tak neví, o čem to je...
karlos
častý přispěvatel
 
Příspěvky: 259
Images: 5
Registrován: 16.03.2007-05:12
Bydliště: Šakvice

Příspěvekod Anonymous » 07.04.2008-16:21

Staré nevyhazuj, občas se tady objeví někdo, kdo potřebuje staré gumy, lanka nebo řetězovky. Třeba někomu uděláš radost. :lol:
Anonymous
 

Příspěvekod karlos » 09.04.2008-19:01

bolek_xj píše:Staré nevyhazuj, občas se tady objeví někdo, kdo potřebuje staré gumy, lanka nebo řetězovky. Třeba někomu uděláš radost. :lol:


Tak nakonec NGK CR8. No za 180,-Kč/ks to neberte, startuje jak šlak :D
Mám doma k dispozici 8 použitých svíček NGK CR9 kdyby měl někdo zájem :D :D :D A abych nebyl svině, tak cena je 1,-Kč bez DPH za kus + poštovné :smt082
Kdo to nikdy nezkusil, tak neví, o čem to je...
karlos
častý přispěvatel
 
Příspěvky: 259
Images: 5
Registrován: 16.03.2007-05:12
Bydliště: Šakvice

Příspěvekod Anonymous » 09.04.2008-19:39

Bolek: starý lanka klidně vezmu :-) Koncovky se hoděj :-)
Anonymous
 

Příspěvekod kubik1 » 11.07.2009-11:56

měl sem mašinu na seřízení u pana Majsnera. seřídil to tak že to jde líp do otáček a líp to z nich padá,je nižší volnoběh a dá se i brzdit motorem. jenže studený starty jsou hrůza připadá mi že než se to opravduprohřeje tak 10min jízdy jede to na 3 válce. když přidám plyn pořád jo a ne vždy má snahu zatáhnout a pak hned nic.
mám spadeno na 2 věci jedna je že měnil svíčky za studenejší tedy místo doporučených NGK BPR8ES tam dal BPR7ES? nevím jestli to může být studenějšíma svíčkama?
a druha věc říkal že to obohatil (trochu víc to baští cca o 10% víc) napadlo mě jestli od té doby nezůstává v karbecu něco viset a neteče tam benál... až se to jízdou uvolní pak to jede fpoho. už se mi stalo kolikrát že mi to na volnoběhu chcíplo stejně jako když dochází benál pod otáčkama to udržíš ale na volnoběhu to kucká zdechá až chcípne.

můžete mi kucí poradit :)
dík
XJ 900F rok 1991 4BB
kubik1
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 126
Images: 16
Registrován: 24.05.2006-06:06
Bydliště: Praha 4

Příspěvekod lynx » 11.07.2009-15:23

Pokud myslíš Maixnera, tak to odvez k němu zpátky. Je to profík a určitě to naladí k tvojí spokojenosti - případně řekne, kde je problém. Po takových lidech se nekutí!
lynx
XJ štamgast
 
Příspěvky: 727
Registrován: 19.03.2006-17:08

Příspěvekod Drobeček » 11.07.2009-22:34

No mě čeká něco podobného. potřebuji vyčistit karburátory a seřídit.
V nízkejch to škube a kucká se to, nejde hned za plynem a ve vyších otáčkách to má "díru" po přidání plynu, no a že to "žere" jak turbína ani nemluvě. :cry:
Jak dlouho jsi to měl u Jirky Maixnera (jak je vytížený) ?
Nechce se mi odstavit "Mášu" na delší dobu.
Sám bych se do toho i pustil, ale potřeboval bych mít u sebe "odborný" dozor. :oops:
Oni ty karbeci budou po těch 24 letech provozu asi dosti zahnojené.
Nedělá někdo v Praze čištění karbeců pomocí ultrazvuku?
Ty 4 karburátory jsou docela velký kus materiálu a všude mají jen malé čističky. :cry:
Drobeček
XJ štamgast
 
Příspěvky: 533
Images: 93
Registrován: 07.06.2005-21:52
Bydliště: Praha 5
Kraj: Praha
Typ XJ: XJ 900F
Rok výroby XJ: 1984

Příspěvekod kubik1 » 12.07.2009-03:06

musim se opravit pardon MAIXNER -mně se to plete s tim majorem z policejní akademie :lol:
pan maixner původně říkal tak týden ale za dva dny to bylo hotový.
ty karbeci a ultrazvuk nevim gde? napadá mě zubař ale srandičky stranou že :wink:
když nad tim přemejšlim svíčkama to asi nebude... čím se obohatí směs? šroubkem nebo se něco přenastavuje v karbecu? jestli mi nešoupnul s nejakou už lety otlačenou gumičkou a v ní ted neco zůstává viset a nepouští to benzín nebo to škrtí... mám tušení dnes ráno to vyzkoušim že se to děje jen když máša stojí na bočnim stojánku...
do toho servisu u p.maixnera to jezdilo i startovalo za studena vpoho.
XJ 900F rok 1991 4BB
kubik1
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 126
Images: 16
Registrován: 24.05.2006-06:06
Bydliště: Praha 4

Předchozí

Zpět na Elektrika

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků

cron