Xj900 starter

Pravidla fóra
Zkuste využít funkci hledat před přidáním nového dotazu. V případě nového dotazu/příspěvku vždy na začátek uveďte přesný typ a ročník XJ, ke kterému se dotaz vztahuje!!!

Příspěvekod lynx » 01.07.2009-10:39

No, jednu dehonestující poznámku si neodpustím :lol: Na stavu své elektroinstalace alespoň vidíš, kam patmatí kutění vede. Nemůžeš se divit, že to pak nechce nikdo předělávat nebo se v tom hrabat. Za pozornost taky stojí, že chceš udělat přesně to, co ti navrhli v Yamaze - natáhnout novou elektriku :D Ovšem, to že sis to opravil slyším rád, motorkáři co nemohou jezdit mi fakt nečiní žádné potěšení.
Tak snad zvolání na závěr: Kutilové všech zemí spojte se :smt098 :lol: :lol:
lynx
XJ štamgast
 
Příspěvky: 727
Registrován: 19.03.2006-17:08

Příspěvekod Anonymous » 01.07.2009-12:14

Lynxi, narazil jsem v Tvém textu na takové divné slovo, kterému nerozumím.
Čo to je to také "dehonestující"
přeloženo do čestiny. :o :wink:
Anonymous
 

Příspěvekod mirekm » 01.07.2009-12:54

Tridac píše:Lynxi, narazil jsem v Tvém textu na takové divné slovo, kterému nerozumím.
Čo to je to také "dehonestující"
přeloženo do čestiny. :o :wink:

neví, zrovna chyběl ve škole... :P
Dokud se mi líběj holky a motorky, tak žiju :-)
mirekm
XJ štamgast
 
Příspěvky: 463
Images: 17
Registrován: 22.07.2008-20:25
Bydliště: Mělník
Kraj: Středočeský
Typ XJ: yamaha 900 Diversion a xj 550
Rok výroby XJ: 1998

Příspěvekod zbynek » 01.07.2009-13:22

lynx: nemohls to nechat bez reakce, co?
Na vysvětlenou: hodlám ji opravit nikoli proto, že je zbastlená, ale proto, že se pomalu rozpadá izolace. Zbastlená je totiž chytře, větší odběry jsou podepřené relátky, aby neprotékaly přes krabičky na řidítkách takové proudy.
Ale co já si vůbec oklepávám prsty a opotřebovávám klávesnici, ne?
Too Old to Rock And Roll, Too Young to Die
Uživatelský avatar
zbynek
častý přispěvatel
 
Příspěvky: 278
Images: 26
Registrován: 14.08.2007-07:01
Bydliště: Kunratice
Kraj: Praha
Typ XJ: 900F
Rok výroby XJ: 1990

Příspěvekod Anonymous » 01.07.2009-15:19

mirekm píše:neví, zrovna chyběl ve škole... :P


Tak já už jsem to zjistil. Slovník mi to vysvětlil. Ale ted se budu těšit, jak mi to kdo vysvětlí, schválně, kdo se trefí správně.
Anonymous
 

Příspěvekod mirekm » 01.07.2009-15:51

Tridac píše:
mirekm píše:neví, zrovna chyběl ve škole... :P


Tak já už jsem to zjistil. Slovník mi to vysvětlil. Ale ted se budu těšit, jak mi to kdo vysvětlí, schválně, kdo se trefí správně.

Jaká bude odměna?
Dokud se mi líběj holky a motorky, tak žiju :-)
mirekm
XJ štamgast
 
Příspěvky: 463
Images: 17
Registrován: 22.07.2008-20:25
Bydliště: Mělník
Kraj: Středočeský
Typ XJ: yamaha 900 Diversion a xj 550
Rok výroby XJ: 1998

Příspěvekod lynx » 01.07.2009-20:11

Mám hezké vzpomínkyz vojny. Tam se auta střídala pomalu každý půlrok. A byla tam pěkná nuda, pamětníci vědí, dva roky je dlouhá doba. Právě z nudy se ty auta různě upravovala, většinou v elektrice - bylo to nejdostupnější. Naprostá většina těch úprav byla i na relativně odborné úrovni - tenkrát ještě občas v učńácích něco naučili. Přesto, když něco odešlo byl to pěkný průser - nikdo totiž netušil, kde co je. XJ je samozřejmě o dost jednodušší a spousta oprav (při určité míře šikovnosti a vybavení) jde samozřejmě udělat i doma. Jenom bych byl opatrný v té prezentaci na vebu. Vzniká tak dojem, že zkoušet různě improvizované postupy u mašiny co jezdí 200 je vlastně sranda a zajímavý koníček (a prosím nechytat za slovo, že teď šlo jen o startér) - XJ je kvalitativně na jiné úrovni než stará Jawa. Tam šlo ledacos a před jejich majiteli smekám za jejich zápal, šikovnost a umění improvizace.
A Zbyńku, nedá mi to abych se neozval - pokud myslíš ze srandy že mě mrzí, že si sám dokážeš opravit mašinu, dej tam příslušného smajlíka. Pokud to humor nebyl, tak jsi mě dost nasral ...
lynx
XJ štamgast
 
Příspěvky: 727
Registrován: 19.03.2006-17:08

Příspěvekod Anonymous » 02.07.2009-10:13

Lynx: no to by me teda jen tak zajimalo, co nebezpecnyho muze nejaka porucha elektroinstalace udelat u rychly motorky ...kdyz pominu pozar, kterej muze nastat i u originalni, tak nevim o nicem, proste to prestane jet a hotovo ....ale samozrejme souhlasim s tim, ze asi vypada popisovani oprav/uprav na webu, jako macek a pritom by se do nich mel poustet jen clovek co ma nejakou zrucnost popr vedomosti - treba ohledne elektriky. stve me ale tvuj nazor, ze cokoli si clovek opravi doma a neda to servisu, tak je bastlirstvi -> Pat-Matovstvi ...ja i kdybych mel tisice na servisovani v yamaze ve srajtofli tak tam svoji motorku nedam, protoze moc dobre vim jak servisy fungujou, bracha je automechanik a byl jak u soukromnika, tak ted u VW a vsade je to stejny...
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 02.07.2009-10:22

Jindro, souhlasím s tebou s článkem, jen ten konec si dovolím nesouhlasit. Ono je to toiž jenom v lidech a v ničem jiném. Jsem automechanik a tudíž si vše dělám sám. Poslední čtyři roky pracuji v prodeji nových aut a samozřejmě máme servis a zcela konkrétně bych mohl napsat, který mechanik je p...e a který je machr. Takže tomu prvnímu nezávidím spokojené klienty. On je totiž nemá.
Takže ten můj nesouhlas je asi v tom, že to není o těch servisech, že stojí za prd, ale o těch lidech v některých servisech. Ale rada je jednoduchá. Jít jinam. Díky konkurenci se seberu a jdu jinam. Neřeším, nehledám, prostě se seberu a jdu si koupit tam, kde jsem spokojený. Nejsem, okamžitě měním prodejnu.
Takže ty servisy bych nedával do jednoho pytle. Ale vybral bych si ten, který mi sedí.
Anonymous
 

Příspěvekod mirekm » 02.07.2009-11:05

Tridac: Máš pravdu, že je to v lidech. Ovšem hledat toho machra.......jako jehlu v kupce sena. Servis má jen tu výhodu, že většinu věcí znají a mají k tomu návod a eventuelně přípravky. Já musím vše objevovat a vlastně se na tom učit. Zase to udělám zodpovědně. Mám taky bráchu automechanika, jednoho z těch lepších a stejně, co můžu, si radši opravím sám. Ale patřím k těm zručným a ve strojírenství jsem celý život. Těm co si ani neuměli zalepit duši na kole, bych žádné opravy moto nedoporučoval. I když, třeba někde dříme talent :P
PS: "dehonestující" něco jako unfair?
Dokud se mi líběj holky a motorky, tak žiju :-)
mirekm
XJ štamgast
 
Příspěvky: 463
Images: 17
Registrován: 22.07.2008-20:25
Bydliště: Mělník
Kraj: Středočeský
Typ XJ: yamaha 900 Diversion a xj 550
Rok výroby XJ: 1998

Příspěvekod Anonymous » 02.07.2009-19:40

:shock: :shock: Chlapi, všeobecně, panuje tu ponurá až blbá nálada. Nikdo nekomunikuje, nikdo nevymýšlí blbiny, to je tady každý otrávený a znechucený z počasí?? Vždyť život o tom není, smějte se, veselte se, jsem tu já a s tím spojený optimismus a dobrá nálada, kterou skoro nic nezkazí.
Hele, proberte se, když nejde jezdit, tak vymýšlejte plány, trasy, nápady, zájmy, záliby, dobré tipy, sakra žijte!!!!!! 8) :wink:

Uvědomte si, že já tady věčně nebudu a musíte se naučit používat dobrou náladu, vtipnost a sympatičnosti, vlastnosti, které jsou mi zcela vlastní. :oops: :oops: :D :D

Tak to jsem potřeboval, vidět, že se smějete. Supr, zítra je pátek a třídenní víkend, kam kdo jedete, sokolíci??
Anonymous
 

Příspěvekod Radimathor » 02.07.2009-21:34

Jůů tři dny volna :smt026 v sobotu budu jezdit a jezdit a ..... a ještě jezdit :smt077 a pak se pěkně :smt030 a v neděli mi bude :smt078 a tak nějak podobně. Ovšem to do tohodle tématu nepatří, důležitý je, že se sparvilo co mělo a opět stroj jezdí :D
Uživatelský avatar
Radimathor
XJ štamgast
 
Příspěvky: 523
Images: 8
Registrován: 17.02.2008-19:03
Bydliště: Praha 4
Kraj: Praha
Typ XJ: ZRX1200S
Rok výroby XJ: 2002

Příspěvekod Anonymous » 06.07.2009-14:24

Bolek nemel az tak pravdu, kdyz ve vem novem vlakne psal, ze je potreba utvorit nove, protoze tema starter je uz vycerpane :-) ...urcite zas potesim priznivce Pata a Mata, takze honem k veci :-)

...protoze jsem mel relatko starteru uz rozebrany a na autobaterku mi spinalo, ale na motorce ne, sel jsem hledat opravdovou zavadu. Na motorce jsem sice mel vybitejsi baterku, ale ani po projeti, dobiti s napetim na konektoru relatka 12V stale jen tichonce klapalo a necvakalo jako kdyz opravdu sepne. Takze jsem ho znova rozebral a hledal pricinu, tady je. Jadro civky, ktery se do ni zatahuje je predepnuty pruzinkou, ktera je oprena o osazeni jadra a plastove osazeni uvnitr civky, konec jadra ma ostrou hranu. Protoze je relatko nalezato, tak se po case stane, ze se jadro pri zasouvani onou ostrou hranou zablokuje proti tomu osazeni uvnitr civky a tak nedojde k sepnuti kontaktu. Proto Zbynkovi nepomohlo vymenit relatko a nakonec tam nabastlitl uplne jiny a u me stacilo jen do relatka tuknout a sepnulo vzdy, kdyby slo o studenaky v soustave tak by to nesepnulo. Reseni je jednoduchy, udelal jsem srazeni cca 2x45° a od ty chvile spina relatko jak novy, povazuju to za konstrukcni chybu, kdyz muze jadro takhle uvaznout. Takze vymena za jiny vice funkcni by nakonec opet dopadla stejnou nefunkcnosti

4301
v cervenem krouzku kolidujici osazeni a fialove srazeni
Anonymous
 

Předchozí

Zpět na Elektrika

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků

cron