Stránka 1 z 1

Ložiska v kyvce

PříspěvekNapsal: 31.07.2017-19:12
od viktorinek
Cau, mam XJ600 a resim lozisko v kyvce.

Nevite jake tam je?
uz jsem vymenil snad vsechny loziska, pneu a co se dalo,
ale porad mam pocit, ze do dost plave. tak jeste bych vymenil lozisko v kyvce,
ale kdyz to rozkucham, tak pro neho nebudu moct jet :-)
Tak jestli nevite to cislo :-)

Je to rok 2002.
Nikde na netu jsem to nenasel pod nejakym oznacenim.

Diky za info :-)

Viktor

Re: Ložiska v kyvce

PříspěvekNapsal: 31.07.2017-20:11
od Koudy01
Zadni tlumic vymen. Podle toho, co si psal vedle v tech gumach, bych hlavni chybu vseho videl tam. Na te kyvce mas vuli?

Re: Ložiska v kyvce

PříspěvekNapsal: 01.08.2017-17:55
od djangi
Taky bych viděl problém spíše v nastavení podvozku, než v ložiscích v kyvce... P.S. ještě jsem snad neslyšel, že by tam měl někdo vůli a měnil, projeď se na jawě se špatnou kyvkou jak se to chová :D

Re: Ložiska v kyvce

PříspěvekNapsal: 02.08.2017-19:59
od viktorinek
Diky, predtim jsem mel jawu 250 z roku 66 a jizdni vlastnosti des :-)
Bylo tam spatne snad vsechno :-)
NEz jsem opravil predni tlumice a krk rizeni, mohl jsem jet klidne 180 ...
ted max 140 a zacne to od zadniho kola plavat ...
vuli na kyvce nemam, aspon se mi to nezna, ale predni loziska v kole taky byly spatne a kolo po utazeni vuli nemelo, ale jedno malo vuli do strany a druhe nahoru dolu.
po vymene se predni kolo toci klidneji (nezadrhava) :-)
u zadni kdyvky nevim. mam najeto 83 tisic ... tak premyslim ze to radsi vymenim.
tlumic kdyz mam na 3, tak je to moc mekke, protoze je ted tvrdy predek ...
Nez jsem delal predni tlumice, ktere netlumily, tak jsem to mel vzadu na 3 ...
ted to mam vzadu na 5 ... aby to bylo srovnane s predkem.
Na 3 to plave jeste vic. Hlavne po rovinkach a ve meste ...
na 5 je to lepsi, ale tancuju doleva doprava ... proste to nejde udrzet, a jde to zezadu. predej jede rovne :-)

Nekdo ze zlinska s XJ? :-)
Diky :-)

Re: Ložiska v kyvce

PříspěvekNapsal: 02.08.2017-20:19
od Koudy01
A kdyz stojis vedle motorky a zadkem za madlo spolujezdce pohoupes, zhoupne se to dolu a nahoru a hotovo nebo to je takovy nejaky zvykackovy? Proste jestli tlumic tlumi nebo ti to lice jen na pruzine?
Moje ma pres 95 tis. cestou a dost i necestou, od nejakych 40 tis. (italskych - skutecnost nikdo nevi) km jezdi dost a casto nalozena, Otis ma kolem 130 000km a rekl bych, ze loziska na kyvce puvodni. Podle me v te kyvce musi vydrzet vecnost. Prece jen chodi jen kousek tam a kousek zpatky. Neni to jak v kolech, kde se toci a toci a toci a ...

Kdyz jedu v zatacce 140, taky se to vlni. Vim o tom a vic to neresim. Ta motorka na toto neni. Pokud ti to dela v prime jizde, mas tam neco spatne. A nebo mas uz trosku plosku na gume a jezdis po silnici s podelnyma nerovnostma.

Re: Ložiska v kyvce

PříspěvekNapsal: 03.08.2017-07:06
od OTIS
Já ložiska vždy namažu, když sundávám kyvku kvůli výměně řetězu. Takže je otázkou, v jakém stavu by bylo pokud bych toto nedělal...?

Re: Ložiska v kyvce

PříspěvekNapsal: 03.08.2017-07:25
od Koudy01
Ja taky tak. Na starsich kusech byly dokonce i maznice a mazat se to melo po 24 000km. Na novejsich maznice nejsou a doporucovane interval pro promazani je 50 000km.

Re: Ložiska v kyvce

PříspěvekNapsal: 03.08.2017-08:41
od OTIS
Jo, ale to se předpokládá, že gufera dobře těsní. A to už po cca 20 letech nemusí, bez ohledu na kilometry.