Stránka 1 z 1

XJ900 Diversion (rok výroby/změny podvozku)

PříspěvekNapsal: 07.06.2005-21:06
od Anonymous
Od roku 1996 prodelal podvozek vetsich zmen v moznosti nastaveni utlomu. Byli nejake dalsi podstatne rozdili v dalsich letech? Do jake roku se XJ900 Diversion vyrabel?

Re: XJ900 Diversion

PříspěvekNapsal: 07.06.2005-22:06
od Drobeček
Havlis píše:Od roku 1996 prodelal podvozek vetsich zmen v moznosti nastaveni utlomu. Byli nejake dalsi podstatne rozdili v dalsich letech? Do jake roku se XJ900 Diversion vyrabel?


Diverziony zrovinka moc neznám (já jsem na "starší ročníky") ale myslím že poslední XJ900 jsem zahlédl rok 2003 to se doprodával. Výroba byla ukončena 2002. Šestikila ještě asi o rok až dva déle.

PříspěvekNapsal: 11.12.2005-13:52
od Peta
Poslední úpravy na podvozku proběhli v roce 1996,mimo zmiňované nastavitelné tlumiče taky zesílení spojovacích plechů výfuku (u starších modelú dochazelo k častému praskání) a nový ukazatel paliva (který stejně podhodnocuje). Vroce 97 prišlo ještě prošívané sedlo, plastové krtky kluzáků na přední vydlici a zmizeli barevné pruhy přes nádrž.A to je vše a dalších ročníků se měnilo jenom barevné provedení.Vyráběl se do roku 2003. :evil:

PříspěvekNapsal: 11.12.2005-15:50
od OTIS
Peta píše:Vyráběl se do roku 2003. :evil:

Myslím, že XJ skončilo tak akorát včas! Tím si zachová klasickou tvář! Věř tomu, kdyby se vyrábělo tak projde "modernizací" a to by znamenalo,...raději nedomýšlet Obrázek

PříspěvekNapsal: 28.09.2008-07:28
od Anonymous
mylsíte že je zadní kolo stejný jako u 600? myslím tím uchycení, né rozměr

PříspěvekNapsal: 28.09.2008-07:36
od Drobeček
Hlavně 600 má řetěz (rozetu) a 900 má kardan. Tím kola zadní kola opravdu nebudou stejná. Hlavně v jejich uchycení.
600 vs 900 mají naprosto rozdílnou "kyvku"

PříspěvekNapsal: 28.09.2008-12:18
od Anonymous
já vim že 900 má kardan. Jen jsem myslel že na tom kole bude místo rozety jen redukce na kardan