Stránka 1 z 2
Rozkmitání řidítek při jízdě
Napsal:
02.05.2010-20:03
od Anonymous
Ahoj koupil jsem si XJ 600 N a mám ten problém,že kdykoli pustím řidítka,rozkmitaji se tak že za vteřinu by šly až na dorazy.Nelze projet klidně zatáčku.Přední kolo mám vyvážené,pneumatika nová,hlava řízení nemá vůli ani důlky v drahách,řidítky lze volně točit,vidlice jsou rovné.Od pohledu se mi zdá jako by byl pohlý rám v krku řízení,ale na motorce nemám ani škrábanec.Na zkřivení rámu už to musí být větší pád.Pokud by to byl ten zkřivený krk,lze to opravit i jinak než na rovnací stolici?Nevim kolik by to mohlo stát.Hlavně bych nechtěl odstrojovat celou motorku.Mám ještě jednu motorku,GS 500,zloděj co mi ji ukrad,ji naboural,pokřivil pořádně krk řízení,ale řidítka můžu pustit v jakékoli rychlosti a jede rovně.Díky za radu[/b]
Napsal:
02.05.2010-20:12
od PIG
máš gumu správně nafoukanou?
ještě zkus novej a správnej olej do vidlý.
A neřali v pneuservisu kdes přezouval, že máš celej ráfek do osmice?
Napsal:
02.05.2010-21:49
od Anonymous
Pneu mám nafoukanou na předepsaný tlak a olej ve vidlici jsem si vyměnil,nalil jsem tam o něco hustší olej,vidle byly příliš měkké.Ráfek je v perfektním stavu,nehází vůbec.Stačí když ty řidítka držím slaběji a už začínají kmitat.
Napsal:
03.05.2010-13:49
od P.H.
A co ložiska na kole?? Taky OK.
Napsal:
03.05.2010-14:06
od TOMMZ
Zřejmě něco o čem si myslíš, že je v pořádku, v pořádku není.
Napsal:
03.05.2010-15:01
od Anonymous
Ložiska jsou bez vůle.Když jsem se na ni podíval zepředu a porovnával polohu vidlic a výfukových kolen,byl vidět rozdíl.Že by krk řízení křivý od výroby?Motorka není ani škráblá,žádné viditelné poškození jako třeba odřené nebo ulámané žebra.Jsem z toho cvok.Ale i tak je svezení na ní paráda!!!Na výlety ideální motrka
jestě přihodím nějaké fotky do galerie.
Napsal:
03.05.2010-15:09
od Niky
Když je dobrý mechanik a lakýrník, tak nic vizuelně nepoznáš
Taky jsme se byli dívat na jednu a byla krásná, ale až moc.. Pak jsi na ni sedl a dělala to samý,co tobě..
Napsal:
03.05.2010-15:50
od Anonymous
Nebylo to náhodou v Jindřichově Hradci?Odtamtud ji totiž mám
Napsal:
03.05.2010-16:16
od Jiri BN
Pořádně prohlídní dorazy řízení na spodních brejlých a na rámu. Pokud byla víc trefená tak tam to poznáš. + přejed rukou po všech trubkách rámu a hledej jakekoliv promáčkliny.
Ať už něco najdeš nebo ne zajeď s ní do servisu.
Napsal:
03.05.2010-16:33
od Anonymous
podívám se na to,díky za radu
Napsal:
03.05.2010-17:41
od Hynek
Hele někomu si řekni at se ti podívá když jedeš po rovině jestli jsou kola v zákrytu nebo jestli nejsou do X ..Tak nejlíp poznáš jestli jsou hnutý vidle.A ještě jednou skoukni tu vůli krku ,ono je lepší když to malinko táhne než když to jde moc lehce.
Napsal:
03.05.2010-18:25
od Anonymous
ok diky
Napsal:
04.05.2010-07:20
od Niky
Ruda píše:Nebylo to náhodou v Jindřichově Hradci?Odtamtud ji totiž mám
Nene, bylo to ve Vimperku. Nic nebylo vidět, jen to kmitání. Tvrdil, že je to špatnou gumou, což byla dost sjetá ale nerovnoměrně. Pak jsme objevili na předku naštíplý doraz. Bylo to Gsko. Majitel tvrdil, že je to, jak mu spadla ze stojánku- klasická výmluva
Kdyby to bylo tou gumou, tak mě napadá, proč byla tímhle stylem sjetá. Pak přiznal, že měnil v krku ložiska,či co a plno dalších oprav. A pak se prokecnul, že má kamarády, co tahají motorky a pak je spravují a prodávaj. Takže jsem mu řekla čau. Sice mě mrzelo, jak byla vyšperkovaná, ale to se dá udělat z každý motorky
Napsal:
04.05.2010-07:22
od Niky
Mimochodem, taky mám xjčko z Jindřicháče
Napsal:
05.05.2010-20:04
od Anonymous
Niky,díval jsem se na to Tvé XJ,je hezké.Moje předešlá motorka byla padlá a kdoví po kolikátém majiteli,ale i tak jsem na ni najezdil přes 65 000 km,mám ji dodnes,stále jezdí,i když už nebyla pár let v servise
nesmrtelná GS 500
Napsal:
06.05.2010-08:09
od Niky
No jo, tu jsem taky chtěla, ale nějak mi na ní štěstí nepřálo, byla mi souzená yamaha
Napsal:
06.05.2010-18:16
od Anonymous
A kmitalo to i na starý pneu? Potíže může způsobovat i ta nová pneumatika.
Napsal:
06.05.2010-18:30
od Anonymous
ja jsem to koupil se zanovni pneu,je skoro nejeta,neni doskakana.
Napsal:
06.05.2010-18:52
od Anonymous
Kámoš loni řešil kmitání po výměně nové přední pneu. Převážení nepomohlo, tak jí vyměnil za jinou značku a bylo po kmitání.
Napsal:
06.05.2010-21:21
od Radimathor
jak už bylo výše psáno zkontroluj jestli nemáš dvoustopé vozidlo X nebo je kurevsky hnutej celej rám
Napsal:
09.05.2010-20:08
od Anonymous
Bůh chran!!
Napsal:
03.06.2010-20:46
od Anonymous
Zdarec, mám podobný problém, ale jen při 60km/h. Jinak můžu řidítka pouštět kdy chci a nic. Mašina je jednostopá, obě kola převážený, olej v tlumičích novej a v ložiskách bez vůle. Mám ji rok a vloni byl do podzima klid a neboural jsem a z ničeho nic kmitají. Pomůže jiná guma?
Napsal:
03.06.2010-21:29
od Bartus
To co píšeš vypadá na gumu, zkus ji vyměnit.
Napsal:
04.06.2010-06:45
od PIG
jo kolem šedesáti mi to dělá přefoukaná stará guma, nebo vlastně akorát nafoukaná, když přestanou kmitat řidítka jak píšeš, tak vím že musím dofouknout
jinak s novou to nedělá, je to určitě guma. Ale nové stačí 3-4tisíce od výměny a kmitá sviňa jedna.
Napsal:
04.06.2010-20:34
od roman3297
Taky mě kmitaly, najetí na mizernou silnici občas znamenalo držet řidítka jak v křeči, pomohla nová guma, ted můžu na semafory přijet klido bez držení
Napsal:
21.06.2010-18:36
od Anonymous
Taky sem měl podobný problém po přezutí pneumitiky se mi vždy od rychlosti 120km/h rozkmitali řídítka a nakonec mi pomohlo vyvážení kola teď už je vše v pohodě .
Napsal:
05.07.2010-21:49
od Bic0
Pred 2-3 tyzdnami mi tiez zacali pri 40-65kmh kmitat rajdy. Mam pocit kao keby osm isiel po zamkovej dlazbe. Pripisoval som to starej gume ale kedze nova uz bol akupena neriesil som to. Po vymene gumy to neprestalo. Podozrievam predne lozisko, ako to skontrolovat?
Re: Rozkmitání řidítek při jízdě
Napsal:
15.09.2010-22:03
od mirekm
Ruda píše:... kdykoli pustím řidítka,rozkmitaji se tak že za vteřinu by šly až na dorazy...
Už jsi to vyřešil? Čím to bylo?
Napsal:
15.09.2010-22:11
od mirekm
Řeším teď stejný problém, letos mi začaly kmitat řídítka, při nižší rychlosti hned, při vyšší (>100) po pár vteřinách. Guma je zánovní, celkem OK, vyvážení dobré. Zatím jsem koukal, že je trochu vymačkané ložisko v krku, dávám nové kuželíkové (původní bylo kuličkové). Co je nejhorší, zjistil jsem že jsou značně opotřebené spodní kluzná pouzdra a vypadá to, že i vnitřky kluzáků. Před 12 tkm jsem dával nové trubky a poudra byly OK.Máte někdo zkušenosti s životností těch pouzder a kluzáků? Pouzdra beru, ale vyjetý kluzáky po 46 tkm se mi zdá dost brzy.
Napsal:
16.09.2010-12:48
od Mira XJ
Takto vypadaj kluzáky po cca 100t. a vic Obě mé motorky mají něco přes 50 t. km a když jsem měnil olej ,tak jsou jak nové.