utrzenej sroub

Pravidla fóra
Zkuste využít funkci hledat před přidáním nového dotazu. V případě nového dotazu/příspěvku vždy na začátek uveďte přesný typ a ročník XJ, ke kterému se dotaz vztahuje!!!

utrzenej sroub

Příspěvekod Tommy XJ » 22.01.2008-19:40

mam problem, chtel jsem povolit srouby co mi drzej svody k motoru (desticka prichycena dve srouby pro kazdej svod) vzal jsem si tedy imbus a trubku na vetsi paku, dva srouby jsem tezko povolil pac je to desne utazeny a nejayk zarostly/zarezly avsak pri tretim sroubu mi zustala hlava (od sroubu ne moje) v ruce a zavit v hlave motoru... cos tim? pouzil jsem konkodr i kontaktol jako anikoroziva a motor byl mirne teplej, ale dalo se na nej sahnou rukou- tak nevim jestli jsem neco delal spatne ci to byla vyrobni vada onoho sroubu
Uživatelský avatar
Tommy XJ
-
 
Příspěvky: 193
Images: 9
Registrován: 24.10.2007-17:06
Bydliště: roudnice nad labem

Příspěvekod TOMMZ » 22.01.2008-19:58

282 601 729 1863 152
Naposledy upravil TOMMZ dne 22.01.2008-20:05, celkově upraveno 1
TOMMZ
Site Admin
 
Příspěvky: 2303
Images: 1515
Registrován: 02.06.2005-14:45
Bydliště: Praha 2
Kraj: Praha
Typ XJ: Thundercat
Rok výroby XJ: 2000

Příspěvekod Bartus » 22.01.2008-20:05

Vyřešeno icq :lol: ( FT ) není to imbus ale závitová tyč a jen matky vytáčíš.
Pozdrav z černé díry
http://www.bartus.eu

Sedím na stromu a nejsem dřevorubec :-)
Bartus
XJ štamgast
 
Příspěvky: 1395
Images: 162
Registrován: 15.12.2005-10:24
Bydliště: Petřvald u Karviné
Kraj: Moravskoslezký
Typ XJ: Suzuki DL1000 BMW 1150 GSA
Rok výroby XJ: 2005

Příspěvekod lynx » 22.01.2008-20:19

TB: teď jsem z toho jelen - uthl jsi ten šteft nebo ne? Každopádně většinou se trhá při povolování a v důsledku použití nadměrné síly a nevhodných přípravků. Viz použití kontaktolu na vyhřátý šteft. Takže dvě nezištné rady - používej přípravky na co jsou určený (neimprovizuj a neškudli) a násilí můžeš použít na manželku, ale ne na milované XJ :lol:
lynx
XJ štamgast
 
Příspěvky: 727
Registrován: 19.03.2006-17:08

Příspěvekod TOMMZ » 22.01.2008-20:22

:smt038 :smt038 :smt038 :smt038 :smt038 :smt038
Jelen ti dá
TOMMZ
Site Admin
 
Příspěvky: 2303
Images: 1515
Registrován: 02.06.2005-14:45
Bydliště: Praha 2
Kraj: Praha
Typ XJ: Thundercat
Rok výroby XJ: 2000

Příspěvekod Tommy XJ » 22.01.2008-20:36

no nastesti to snad nebude s Jelenovou radou tak hrozny, uvidime o vikendu
Uživatelský avatar
Tommy XJ
-
 
Příspěvky: 193
Images: 9
Registrován: 24.10.2007-17:06
Bydliště: roudnice nad labem

Příspěvekod lynx » 22.01.2008-20:37

:lol: Alespoň vidíš, jak jsem z toho zmatenej, když se cejtim jako to HROZNÝ ZVÍŘE :lol:
Jo Tome mám tě pozdravovat od Renaty z dua Renata - Beata.
lynx
XJ štamgast
 
Příspěvky: 727
Registrován: 19.03.2006-17:08

Příspěvekod TOMMZ » 22.01.2008-20:42

Se s nima taky znáš jo(z CECu asi?). Co dělaj holky divoký?
TOMMZ
Site Admin
 
Příspěvky: 2303
Images: 1515
Registrován: 02.06.2005-14:45
Bydliště: Praha 2
Kraj: Praha
Typ XJ: Thundercat
Rok výroby XJ: 2000

Příspěvekod Bartus » 22.01.2008-21:16

Tridac, nechci být vlezlý a provokovat :lol:
Ale když si to pročteš, on neutrhl šroub u hlavy ale konec šroubu v matce :wink:
Akorát ho pleteš a všecky ostaní.
V motoru je závitový kolík a ty povoluješ pouze matku, tudíš on utrhl ten kolík u matice ( vypadá jako imbus ) ne šroub u hlavy!!!
(FT)
Pozdrav z černé díry
http://www.bartus.eu

Sedím na stromu a nejsem dřevorubec :-)
Bartus
XJ štamgast
 
Příspěvky: 1395
Images: 162
Registrován: 15.12.2005-10:24
Bydliště: Petřvald u Karviné
Kraj: Moravskoslezký
Typ XJ: Suzuki DL1000 BMW 1150 GSA
Rok výroby XJ: 2005

Příspěvekod TOMMZ » 22.01.2008-21:17

Bartus píše:V motoru je závitový kolík


Já bych řekl, že je to závrtný šroub :wink:
TOMMZ
Site Admin
 
Příspěvky: 2303
Images: 1515
Registrován: 02.06.2005-14:45
Bydliště: Praha 2
Kraj: Praha
Typ XJ: Thundercat
Rok výroby XJ: 2000

Příspěvekod Anonymous » 22.01.2008-21:19

Asi to bude svorník :wink:
Anonymous
 

Příspěvekod Bartus » 22.01.2008-21:19

TOMMZ píše:
Bartus píše:V motoru je závitový kolík


Já bych řekl, že je to závrtný šroub :wink:


Doktore neser, nebo ti rozhodím sandál :lol:
Pozdrav z černé díry
http://www.bartus.eu

Sedím na stromu a nejsem dřevorubec :-)
Bartus
XJ štamgast
 
Příspěvky: 1395
Images: 162
Registrován: 15.12.2005-10:24
Bydliště: Petřvald u Karviné
Kraj: Moravskoslezký
Typ XJ: Suzuki DL1000 BMW 1150 GSA
Rok výroby XJ: 2005

Příspěvekod TOMMZ » 22.01.2008-21:24

Dle Vávry a kolektivu je to závrtnej šroub ČSN 02 1178 :lol:
TOMMZ
Site Admin
 
Příspěvky: 2303
Images: 1515
Registrován: 02.06.2005-14:45
Bydliště: Praha 2
Kraj: Praha
Typ XJ: Thundercat
Rok výroby XJ: 2000

Příspěvekod Anonymous » 22.01.2008-21:26

TOMMZ píše:Dle Vávry a kolektivu je to závrtnej šroub ČSN 02 1178 :lol:


česky a dílensky šteft. čep s oboustranným závitem.
Anonymous
 

Příspěvekod Bartus » 22.01.2008-21:27

TOMMZ píše:Dle Vávry a kolektivu je to závrtnej šroub ČSN 02 1178 :lol:

Tome já to vím, ale jak tu budem psát ten šroub tak to bude lidi akorát mást. Proto píšu kolík, ten nemá hlavu. Jinak pana Vávru mám po ruce taky :lol: Které máš vydání ? :P
Pozdrav z černé díry
http://www.bartus.eu

Sedím na stromu a nejsem dřevorubec :-)
Bartus
XJ štamgast
 
Příspěvky: 1395
Images: 162
Registrován: 15.12.2005-10:24
Bydliště: Petřvald u Karviné
Kraj: Moravskoslezký
Typ XJ: Suzuki DL1000 BMW 1150 GSA
Rok výroby XJ: 2005

Příspěvekod TOMMZ » 22.01.2008-21:28

1983 za 40 Kčs
TOMMZ
Site Admin
 
Příspěvky: 2303
Images: 1515
Registrován: 02.06.2005-14:45
Bydliště: Praha 2
Kraj: Praha
Typ XJ: Thundercat
Rok výroby XJ: 2000

Příspěvekod Bartus » 22.01.2008-21:32

Tridac : On to blbě napsal, po icq jsme mu to vysvětlili. Myslel že tam má šrouby, ale jsou to jen matice. Možná že u 9 máš šrouby u 6 tam je štef-čep-závrtný šroub a co já vím co ještě jak tomu říkáte.
Jo bolku to by zajímalo i mě jak tomu v Yamaze říkají :lol:
Pozdrav z černé díry
http://www.bartus.eu

Sedím na stromu a nejsem dřevorubec :-)
Bartus
XJ štamgast
 
Příspěvky: 1395
Images: 162
Registrován: 15.12.2005-10:24
Bydliště: Petřvald u Karviné
Kraj: Moravskoslezký
Typ XJ: Suzuki DL1000 BMW 1150 GSA
Rok výroby XJ: 2005

Příspěvekod Tommy XJ » 22.01.2008-21:32

no taky jsem z ty terminologie trosku mimo- ale je to asi takle v hlave valce jsou takovy stefty (proste tycinka se zavitem) ci jak chcete -zavrtny sroub, na tomto sroubu je nasazena desticka a cely je to prisroubovany matkou, ktera je delana tak ze na uvnitr vyrazenou diru na imbus (sestihran) a ja zabral a v ty matce mi zustala kousek toho steftu (zavitnyho sroubu) tudiz nemam matku pruhlednou (jak by se melo zdati) avsak uvnitr pruhledna neni neb je tam zaoxydovanej zarezlej proste pusobkem 13 let tak drzel jak pribitej, otazak je jak z toho dostat ten zbytek steftu ci zavitnyho sroubu, kontra matka na to enjde nasroubovat pac ten zavit tam zustal malej a tes steft nei celej zevit ale uprostred prerusenej, takze zkusim to vzit sikovkama a utocit to - avsak pochybuju ze by to slo .. dalsi moznost je odvrtani cehoz se dost bojim
Uživatelský avatar
Tommy XJ
-
 
Příspěvky: 193
Images: 9
Registrován: 24.10.2007-17:06
Bydliště: roudnice nad labem

Příspěvekod Tommy XJ » 22.01.2008-21:38

ale muzu vam slibit ze se v yamaze zeptat jak tomu rikal pac to tam po vyndani musim objednat- taky jsem zvedavej, moje prvni zprava byla napsana s omylem - ja si totiz nevsimnul ze to jsou stefty ale myslel jsem ze je to celej jeden sroub- ael na postupu vysroubovani to nemelo zadny vliv, teda je pravda ze jsem si myslel ze je to sroub este dva dny pote co jsem to utrh :D no... tak foufam ze se mi moc smat nebudete kdyz tu patrim k nejmladsim mozna vubec nejmladsimu a tech zkusenosti moc nemam (rezebranyho simsona do sroubkua vlastni GO beru jako zkusenost jen na 50%), tudiz mi o vikendu drzte palce at to dostanu ven
Uživatelský avatar
Tommy XJ
-
 
Příspěvky: 193
Images: 9
Registrován: 24.10.2007-17:06
Bydliště: roudnice nad labem

Příspěvekod Bartus » 22.01.2008-21:42

TOMMZ píše:Dle Vávry a kolektivu je to závrtnej šroub ČSN 02 1178 :lol:

Tak si představ že dle normy z 1.4.1953 to bylo čsn 02 1174 :lol:
to je změna co :wink:
čsn 02 1178 to bylo až od 1.7.1964 :smt082
A zapoměl jsi napsat, že těch 02 1178 je do hliníku :smt024
Pozdrav z černé díry
http://www.bartus.eu

Sedím na stromu a nejsem dřevorubec :-)
Bartus
XJ štamgast
 
Příspěvky: 1395
Images: 162
Registrován: 15.12.2005-10:24
Bydliště: Petřvald u Karviné
Kraj: Moravskoslezký
Typ XJ: Suzuki DL1000 BMW 1150 GSA
Rok výroby XJ: 2005

Příspěvekod Bartus » 22.01.2008-21:43

Tridac píše:Barte, nemusíš mi to vysvětlovat, já to chápu, jsem jen blbej automechanik. Tohle jsem dělal snad tisíckrát. Jen jsem nevěděl jak to je u šestky.
Každopádně do písmene platí to co jsem napsal na vyndání toho zbytku závitu ven, aby tam mohl dát nový šteft,kolík,závit nebo špejli to je jedno. Nejdřív musí dostat ten zlomený z motoru ven.


pohoda, ja jen ať to pak nemate ty co o tom nic neví :wink: To není nic osobního :smt031 Pokud to opravdu pěkně trefíš, je vrtání perfektní.
Naposledy upravil Bartus dne 22.01.2008-21:45, celkově upraveno 1
Pozdrav z černé díry
http://www.bartus.eu

Sedím na stromu a nejsem dřevorubec :-)
Bartus
XJ štamgast
 
Příspěvky: 1395
Images: 162
Registrován: 15.12.2005-10:24
Bydliště: Petřvald u Karviné
Kraj: Moravskoslezký
Typ XJ: Suzuki DL1000 BMW 1150 GSA
Rok výroby XJ: 2005

Příspěvekod Tommy XJ » 22.01.2008-21:50

jasny- znova jsem musel i v ty zime do garaze abych se kouknul na to jak to tam presne je a sikovkama by to mozna za trocha stesti slo ale odvrtani bude asi 100%, jinak ten vytahovak co budu potrebovat az do toho steftu naladuju vrtak a udelam diru si snad nekde sezenu a pri nejhorsim s tim skocim do servisu, jinak bych chtel vsem podekovat za rady a v funci webu jsem velice spokojen a v s dalsimi problemy nebudu vahat a dam je sem, tu zakazu co jsem spachal s tim steftem jdu radsi zaspat :D
Uživatelský avatar
Tommy XJ
-
 
Příspěvky: 193
Images: 9
Registrován: 24.10.2007-17:06
Bydliště: roudnice nad labem

Příspěvekod felika » 22.01.2008-21:53

Takže už vieš, ako to poriešiť, chcem len upresniť nejaké detaily. Šesťka a deviatka majú ten systém uchytenia rovnaký - čiže štifty a na nich imbusové matky. Závit je tam M8. Ja ich mám v tomto čase v chrómovni s ďalšími drobnosťami, rozhodol som sa trochu si krásavicu ešte viac skrášliť.
felika
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 238
Images: 232
Registrován: 22.02.2006-20:53
Bydliště: Dudince, Slovensko
Kraj: Banskobystrický
Typ XJ: 900 S Diversion
Rok výroby XJ: 2002

Příspěvekod Bartus » 22.01.2008-21:53

Tomáš Benda

Neboj to neřeš to jen my se tady popichujem, máme dnes veselou náladu. Nikdo si srandu z nikoho nedělá :lol:
Já byl taky cucák, vlastně asi furt sem, nebo už jsem velký kanárek? :smt051
Pozdrav z černé díry
http://www.bartus.eu

Sedím na stromu a nejsem dřevorubec :-)
Bartus
XJ štamgast
 
Příspěvky: 1395
Images: 162
Registrován: 15.12.2005-10:24
Bydliště: Petřvald u Karviné
Kraj: Moravskoslezký
Typ XJ: Suzuki DL1000 BMW 1150 GSA
Rok výroby XJ: 2005

Příspěvekod Anonymous » 22.01.2008-21:55

Já bych to taky nevyndaval. Není to uchycení hlavy válců. Zkrátil bych utržený šroub ( svorník atd.) na vzdálenost potřebnou k navaření nového závitu a nechal céóčkem zavařit. na prodloužený závit bych nasadil svody.
Anonymous
 

Příspěvekod Tommy XJ » 22.01.2008-21:59

no ale mam pro vas este jednu zpravu- v dohledne dobe budu si davat novou retezovku takze tu tech dotazu este par pribyde :D a az budete slyset ono zname "kurva fix" vezte ze je to z me dilny
Uživatelský avatar
Tommy XJ
-
 
Příspěvky: 193
Images: 9
Registrován: 24.10.2007-17:06
Bydliště: roudnice nad labem

Příspěvekod Anonymous » 22.01.2008-22:00

Souhlas s Bolkem, taky jsem to psal, pokud zůstal kousek trčet ven a půjde to CO navařit tak je to nejjednodušší.
Anonymous
 

Příspěvekod felika » 22.01.2008-22:01

Kľudne sa pýtaj, viac hláv - viac omylov :lol:
felika
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 238
Images: 232
Registrován: 22.02.2006-20:53
Bydliště: Dudince, Slovensko
Kraj: Banskobystrický
Typ XJ: 900 S Diversion
Rok výroby XJ: 2002

Příspěvekod Hynek » 22.01.2008-22:48

No pánové já žasnu.Ten zalomenej šroub přece musí ven ,protože nějaké navařování nikdy nebude tat pevné jak má být.A při montáži hlavně pořádně promazat aby to šlo příště povolit.Já používám měděnnou pastu ve spreji .Má odolnost 1100°C.Používám ji na výfuky na autech i na mazání čepů brzd.Nic lepšího jsem zatim neoběvil. :wink:
Hynek
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 115
Images: 6
Registrován: 10.08.2007-19:28
Bydliště: Rtyně v Podkrkonoší

Příspěvekod Anonymous » 22.01.2008-23:04

O jaké pevnosti mluvíš? Je tam kužel, tak to chce cit a protože to nějaké pako předtím utáhlo na krev, tak to ruplo při demontáži.
Pasta dobrý, ale před montáží. Teď je hovno platná.
Anonymous
 

Další

Zpět na Podvozek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník