Hnuté brejle

Pravidla fóra
Zkuste využít funkci hledat před přidáním nového dotazu. V případě nového dotazu/příspěvku vždy na začátek uveďte přesný typ a ročník XJ, ke kterému se dotaz vztahuje!!!

Hnuté brejle

Příspěvekod Anonymous » 29.08.2007-17:17

jak se dají srovnat brejle?je to hnuté a musím jezdit rovně s řidítky mírně doprava..díky
Anonymous
 

Příspěvekod Faudy » 30.08.2007-14:36

Brejle dost blbe. Taky je mozny ze je v cudu trubky od vidlic.
Nevim co te vede k tomu, ze jsou hnuty brejle, protoze to je dost tuhej kousek kovu, spis bych pri bouracce hadal na trubku, na ram v oblasti hlavy rizeni nebo na osu ze spodnich brejli. A nebo jenom nemas kola v ose. Nebral bych jako dogma ty znacky na zadni vidlici, ale poradne bych to promeril.
Faudy Ta & xt...
Faudy
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 175
Registrován: 07.06.2005-13:19
Bydliště: Teplice

Příspěvekod Anonymous » 30.08.2007-15:23

Jde o to,že mám za to,že když není zadní kolo v ose,poznáš to při jízdě v tom,že ti padá na jednu stranu.ale že na místě jde střed řidítek na stranu a kolo rovně,to je divné.každopádně jsem chtěl jistit,jestli to nemá nějaký fígl oproti jiným mašinám.zkusím to jako vždycky.sundám přední kolo,povolim horní a spodní brejle a srovnám to vydlicí.já na tom nepad a když jsem ji kupoval,tak to bylo ok.a jednou jsem sundaval povoloval brejle kvuli takový kravině a už jsem to nedorovnal.šlo mi jen,jestli na to nemáte nějaký grif....díky,určitě dám vědět jak to dopadlo.
Anonymous
 

Příspěvekod Faudy » 31.08.2007-09:24

Napada me akorat, ze muze jeste trochu byt zkrizeny kolo, v tech brylich se to moc krizit neda. Povolit, propruzit, utahnout...
Faudy Ta & xt...
Faudy
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 175
Registrován: 07.06.2005-13:19
Bydliště: Teplice

Příspěvekod Anonymous » 07.09.2007-19:37

Tak vidle srovnaný...byl to dobrej porod.musel jsem sundat masku a celý lešení,abych se k tomu pořádně dostal.sundal jsem kolo,povolil spodní a horní brejle,sundal řidítka a povolil matici.no a pak jsem použil solidní trámeček.. :lol:,zabral jsem tam kam jsem potřeboval,všechno znova dotáh´a bylo..no ve skutečnosti jsem to dělal asi čtyři hodiny,pomáhal mi děda s trámkem a celý tento proces jsem opakoval asi 80krát.zjistil jsem,že to bylo hnutý na horních brejlích a tím se to skřížilo.možná byly povolený,kdo ví..tak jsem zvedavěj,jak dlouho to vydrží rovně.je to jako u ostatních mašin.jakmile to dostane ránu na řidítka,nebo tu matici nahoře na vrchních brejlích blbě dotáhnete např. při utahování ložiska v krku,tak to povolí.toliko příběh jednoho pracovního dne.rovnou jsem při tom vyměnil kotouče a snad na ní chvíli nebudu muset sáhnout. 8)
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 09.03.2008-22:27

Zdravim. Akurat riesim podobny problem pri XJ 900 model '85, akurat musim mat riaditka natocene vlavo. Povolil som vsetky skrutky na hornych aj spodnych okuliaroch, maticu na hornych okuliaroch. Trubky sa daju otocit okolo svojej osi o 180 stupnov, ale koleso je stale vychylene do prava. Zatial najzvlastnejsim pre mna je, ze okuliare niesu voci sebe pootocene, rury sa daju bez vacsej namahy zasuvat a vysuvat pri povolenych okuliaroch, jedine co je posunute je koleso uz voci blatniku aj oboma okuliarmi. Rozlozil a zlozil som to asi 10 krat, ale stale ten isty vysledok. Jedine co som si vsimol bol fakt ze pri vymontovanej vystuhe pre blatnik isla os kolesa prestrcit oboma klzakmi lahsie ako pri namontovanej vystuhe.

Moto inac drzi smer, nad 90 pustim riaditka a ide pekne rovno, iba mam mierne vytocene riaditka. v rozmedzi 80-60 prijde rozkmitanie, potom sa to ale ukludni, su uz zjazdene pneu.

rozmyslam este raz rozhodit celu prednu vidlicu a znova ju zmontovat.

Prosim, na co si mam davat pozor a ako postupovat pri montazi? Utahovacie momenty beriem z manualu velkeho Diversiona.
Anonymous
 


Zpět na Podvozek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník