Stránka 1 z 2
KLÍČE NA ZÁMKY XJ
Napsal:
18.07.2005-09:00
od OTIS
Tak sem dnes obešel 3 zámečnictví, kde jsem chtěl udělat náhradní klíče. Všude reagovali asi takto
. V tom posledním (nejmenším) mě paní udělala aspoň klíč od zapalování, každopádně na klíč od řízení taky reagovala
. Všichni mě tvrdili, že to musí být nějaká novinka.
Ještě to zkusím v Brně
Napsal:
18.07.2005-10:35
od Anonymous
Malý dotaz....asi to mam jinak...klíč od zapalování a řízení je jeden ne dva.?
Teda u mě jo.
Napsal:
18.07.2005-10:58
od OTIS
Origoš "N" má zamykání řízení jako Jawa- tudíž jsou dva.
Napsal:
18.07.2005-11:23
od Anonymous
Napsal:
18.07.2005-15:23
od sjirka
Teda - to jsou fígle. To jsem netušil. Zase jsem oněco chytřejší
Napsal:
19.07.2005-09:56
od Ales
Na fotce krku řízení OTISOVA stroje jsem si všiml mezikusu mezi utahovací a zajišťovací matkou - co to je???
. Na svém XJ600S mám matku na matce. Je to normální
?
Jinak se chystám do servisu s reklamací řízení - které bylo po opravě - výměně ložisek, gufer vidlí, nového tl. oleje a výměně říditek za suma 5300,- totálně volné. Hlavy servismenů vystavím na webu. (pouze pro otrlé povahy)
Napsal:
19.07.2005-10:23
od Mira XJ
Jetli myslíš,ten černej mezikus mezi horní a spodní matkou je gumovej kroužek. Slouží k tomu abys až budeš kontrovat spodní matku tak ju ještě víc nedotáhl,takto stačí tu vrchní matku jen trošku víc dotáhnout a ta guma ti udělá vlastně "pružnou protipovolovací "podložku.
Jináč 5300,- by i docela souhlasilo- teda pokud je to i s matrošem.
Ložisko - 1000,-
olej do vidlí - 300,-
gufera - 250,-
řidítka - 1000,-
Když si vemeš,že natom dělali asi celej den,tak 2500,- za prácu nejní moc.
TeĎ je otázka kvalitativní.
Napsal:
19.07.2005-10:32
od sjirka
No, neviděl jsem, jak to bylo původně, ale vzhledem k tomu, že mu to Otis s Ronnem ráno na tom srazu pomáhali spravit, aby mohl trochu jet, tak asi moc kvalitní ta práce nebyla
Napsal:
19.07.2005-10:38
od OTIS
Ja sem nic nepomáhal.
Napsal:
19.07.2005-11:01
od sjirka
A jéje - tak to promiň. Jsem asi po ránu špatně postřehl, co se děje. Ale pokud vím, tak to tam nějak Aleš spravoval, ne?
Napsal:
19.07.2005-11:14
od Mira XJ
Měls povolenej střed? To je práve kvůli tomu že tam není ta guma!!!!
Spodní matka se nedotahuje na pevno a to je ten problém. Tím že udělali kontra /kontra na ty matky pevně,tak se to pootáčet celí!!!!!
Problém bych tušil asi tady: Pokud tam nemáš tu gumu,přečuhuje ten plech co kontruje matky.A otáčením řidítek se tobě matky současně povolujou!
Tož ti dotáhnou řspodní matku .aby ti šli trošku "ztuha" řidítka,pak ti k tomu dotáhnou vrchní matku,daj ten zajišťovací plech daj řidítka a je vše OK - než párkrát zatočíš řidítkama.
Ufffff! Jsem se nějak rozepsal - raději dělám rukama - že bych si otevřel servis?
Napsal:
19.07.2005-11:46
od Ales
Díky- zní to logicky
a vysvětluje opětné mírné zhoršení, které jsem pocítil po projetí terénní vložky s Sjirkou. Jdu si koupit gumu
Napsal:
19.07.2005-12:30
od sjirka
Aha... teď mi došlo, co jsi myslel tou teréní vložkou. Ale taková hrůza to zas nebyla...
Napsal:
21.07.2005-16:18
od OTIS
Tak už mám i ten klíček od řízení. Udělali mě ho bez připomínek v Tescu Brno u nádru.
Napsal:
25.08.2005-12:14
od Anonymous
Netusite tedy kde nechat udelat nahradni klic?
Koupil jsem moto a byl k ni jen jeden, tak bych uzil kopii...
Napsal:
25.08.2005-12:22
od OTIS
Vždyť píšu, že v zámečnictví. Ale ne v každém mají "vzorek" na tento klíč, proto je lepší obejít zámečnicví ve větších městech.
Já bych ještě chtěl klíč na kufr GIVI, ale zatím mě všude poslali do....
Napsal:
26.09.2006-16:08
od Anonymous
chtěl bych se zeptat na ten zámek..mám XJ 600N z 96 ale nějak se mi nikdy nepodařilozamknout řízení. dá se ten zámek nějak zkontrolovat? bez toho abych vyndaval vidle??? díkes
Napsal:
27.09.2006-08:35
od lynx
Pacous - v Praze v železářství nad Vršovickym nám (po tram). Mám osobní zkušenost, na počkání bez divení
[/quote]
Napsal:
30.01.2007-20:41
od Anonymous
Zdar chci vám jen říct že jsem taky sháněl klíče jak od zapalování tak od zamku u řízení...jedním místem kde je mají je obchodní dům wagner v Brně na České
Klíčky od mašiny
Napsal:
13.04.2007-21:49
od Anonymous
Ja mám jeden klíč pro vše (zapalování sdružený se zamykáním řidítek, nádrž a prostor pod sedlem.) Jo, to byl ten poctivej rok výroby 1989.
Náhradní klíče mě udělali bez problému v Brně Králově poli kousíček od semilasa, na ulic si nevzpomenu, ale je to jednosměrka dolů z kopce, ještě před semilasem směrem od centra.
Napsal:
14.04.2007-08:29
od OTIS
...ale i ty nepoctivé S co byly potom to mají úplně stejně
Napsal:
14.04.2007-19:56
od Anonymous
Aha, šetřili na těch s "N"? N tedy není jen naked bike ale taky je no usefull free bike...
Napsal:
15.04.2007-08:07
od OTIS
Nevím, zda šlo o šetření... možná to byla věc konstrukce- jako že tam není tolik místa jako u S, případně stránka designu...
Re: KLÍČE NA ZÁMKY XJ
Napsal:
14.10.2012-18:06
od jawarmaniak
Zdravím vespolek. Mám taky zámek bez klíče. Jak ten zámek vytáhnu z motorky? Díky
Re: KLÍČE NA ZÁMKY XJ
Napsal:
14.10.2012-20:18
od mirekm
jawarmaniak píše:Zdravím vespolek. Mám taky zámek bez klíče. Jak ten zámek vytáhnu z motorky? Díky
Vrtačkou ...
.
Re: KLÍČE NA ZÁMKY XJ
Napsal:
14.10.2012-20:26
od jawarmaniak
A nedestruktivní způsob není? Rád bych nechal udělat klíč a používat ho. Motorka zamknutá není.
Re: KLÍČE NA ZÁMKY XJ
Napsal:
14.10.2012-20:42
od mirekm
Nevím co tam máš za zámek, normálně je jeden klíček od všech zámků, tak stačí si udělat kopii.
Re: KLÍČE NA ZÁMKY XJ
Napsal:
14.10.2012-21:13
od jawarmaniak
Viz fotka od OTISe. Není jeden klíč. Jsou dva. Do zapalování, nádrže a sedla a druhej do krku. A ten nemám.
Re: KLÍČE NA ZÁMKY XJ
Napsal:
15.10.2012-10:50
od xy
...tuhle vložku asi fakt jedině odvrtat
Re: KLÍČE NA ZÁMKY XJ
Napsal:
15.10.2012-20:43
od jawarmaniak
Dík, toho jsem se bál... Zkusím se poptat ještě u zámečníků, jestli by nebyli schopní to otevřít bez vrtání přímo na motorce. Nerad bych ten zámek zničil...