ložisko v rozetě

Pravidla fóra
Zkuste využít funkci hledat před přidáním nového dotazu. V případě nového dotazu/příspěvku vždy na začátek uveďte přesný typ a ročník XJ, ke kterému se dotaz vztahuje!!!

Příspěvekod OTIS » 06.06.2007-17:43

Přesně tak, já jim to napsal do odepsali mě to :roll: :roll:

A to gufero:
Obrázek
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod Anonymous » 18.06.2007-14:36

Nevím, jak jste na tom, ale já jsem v pátek měnil řetěz a při té příležitosti jsem rozdělal celej zadek (řetěz jsem dával už snýtovanej, nechtělo se mi to klepat na rozetě) a gufera jsem dával nový, bratru za 26 Kč z Mototechny, sice ne přesně 42-56-6, ale 7. Je sice o 1mm vyšší, ale stejně jsou tam z obou stran distanční podložky: u rozety větší a silnější, asi 12 mm a na druhé straně je o něco menší s osazením. Takže žádný problém. Ložisko je zakrytovaný, aby se do něj neprášilo a netekla voda. Fakt je to, že 20 tis někdo najede za 4 roky, někdo - já - asi za dýl. Ale pokud to vyloženě nestojí ve vodě, mělo by vydržet.
Anonymous
 

Příspěvekod Faudy » 18.06.2007-21:19

Na tech mych distancnich podlozkach jsou pekne od tech britu gufera vykrouzeny drazky. Ale nerekl bych, ze to tak bylo od zacatku. Holt 70tkm je cejtit. Takze ja si musim koupit to spravny. Ale mel jsem to pred tejden rozhozeny a jo to jako novy.
Jinak pro vyndani loziska z rozety je nejlepci nahrat "gumu" kolem loziska horkovzdusnou pistoli a pak jde ven ein zwei... :shock:
Faudy
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 175
Registrován: 07.06.2005-13:19
Bydliště: Teplice

Příspěvekod Anonymous » 27.05.2008-07:42

já mám jen dotaz, můžu sundat gufero, namazat ložisko a strčit tam gufero nové? nebo raději do toho vůbec nezasahovat?
Anonymous
 

Příspěvekod felika » 27.05.2008-07:49

Mne sa pri výmene reťazového kitu podarilo vybrať gufero bez poškodenia, ložisko namazať a gufero vložiť späť. Funguje to bez problémov ďalej. A videl som, že bol najvyšší čas to ložisko namazať (po 25 tis. km).
Takže ak ti môžem poradiť, skús to. Ak náhodou gufero poškodíš, stále je tu možnosť kúpiť nové a vymeniť ho.
felika
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 238
Images: 232
Registrován: 22.02.2006-20:53
Bydliště: Dudince, Slovensko
Kraj: Banskobystrický
Typ XJ: 900 S Diversion
Rok výroby XJ: 2002

Příspěvekod Anonymous » 27.05.2008-09:15

děkuju
Anonymous
 

Re: ložisko v rozetě

Příspěvekod OTIS » 29.01.2012-12:28

Mira XJ píše:Originální Ložisko: KOYO 63/22RS a přímo od dovozce koya stojí 531kč s DPH. Doba dodání jest 1-2dny. jináč doporučuju jednou za rok rozdělat a promazat bílou vazelínou.


http://www.motorkar.net/kyoto-loziska-r ... 10023.html
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Re: ložisko v rozetě

Příspěvekod choze » 29.01.2012-12:44

Já teď dělal zimní údržbu na třech XJ 600 a ložiska do kol jsem kupoval na www.wemoto.cz. Sada 4 ložisek do zadního kola včetně rozety a dvou gufer vyšla na cca 800,- Ložiska jsou kryté a je to plůhoďka práce. Nemyslím, že by mělo cenu něco rozebírat a promazávat. A když přičtu na dnešní dobu netradičně velmi vstřícné jednání ze strany prodejce.( objednal jsem si potah sedadla a zjistil, že to není to co jsem si představoval... - to že mi vrátili peníze, byla samozřejmě příjemná věc, ale skutečně příjemné jednání a snaha situaci vyřešit, to se dneska moc nevidí.) Zkrátka tady dělám neskrytou reklamu na základě vlastní velmi dobré zkušenosti..teda pokud je to zakázané, nechť je smazáno.
choze
 
Příspěvky: 15
Images: 5
Registrován: 25.09.2011-18:44
Kraj: Moravskoslezký
Typ XJ: 600 N
Rok výroby XJ: 1997

Re: ložisko v rozetě

Příspěvekod OTIS » 29.01.2012-13:18

Já jsem musel vyměnit u rozety i ten "prstenec", protože už byl od gufera už vydřený a netěsnilo to dobře
6167

Ale určitě to ložisko v rozetě doporučuju kontrolovat a domazávat, třeba při výměně pneu. Neměl sem ho po odloupnutí úplně suché, ale to mazivo nebylo čisté (na okrajích i rez). Stejně jako u pravého ložiska v kole. Nejlépe asi měnit včas gufera a pak není třeba s ložisky nic dělat.
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Re: ložisko v rozetě

Příspěvekod OTIS » 09.06.2017-14:55

Při výměně zadní pneu sem opět kontrolovat ložisko a tentokrát tam musela hodně řádit voda, protože bylo téměř suché a zbytek maziva mléčné barvy. Přitom ho domazávám při každé výměně pneu a gufero je vyměněné snad už třetí. Takže kdo kontroly nedělá, dejte si na to pozor :!:
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Předchozí

Zpět na Podvozek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků

cron