Xj900 osa zadniho kola narazi do vyfuku

Pravidla fóra
Zkuste využít funkci hledat před přidáním nového dotazu. V případě nového dotazu/příspěvku vždy na začátek uveďte přesný typ a ročník XJ, ke kterému se dotaz vztahuje!!!

Xj900 osa zadniho kola narazi do vyfuku

Příspěvekod Anonymous » 06.03.2006-09:16

Zdar,
vcera jsem si byl prohlidnout Xj a zaujala me na nem jedna vec.
Na vyfukach bylo videt jak osa kola narazi do vyfuku.
Na prave strane to bylo jen otlacene ze strany, ale na leve strane ta osa sazahuje do vyfuku asi 4mm a vorvava to vejfuk tak, ze to servalo chrom a vytlacilo plaast vyfuku dovnitr o ty 4mm.
Pohledem bylo videt, ze pri poradnem propruzeni se ta osa kola mezi vyfuky nevejde.
Dela vam to taky na xj 900?
Co je na vine? Vyfuky moc u kostry?
Kdyz jsem vzal za zadni kolo, lidskou silou, tak vydlice s kolem vuli nemela.
Muze byt unaveny central ?
Anonymous
 

Příspěvekod Mira XJ » 06.03.2006-17:21

XJ 900 neznám,ale za žádných okolností (to znamená ani s unaveným centrálem) se nemůže dotknout oska kola výfuku. Dej sem foto - i zezadu. Teda pokud máš možnost.
To mám z toho života jakej vedu, to mám z toho s kým se tahám!
Mira XJ
XJ štamgast
 
Příspěvky: 679
Images: 0
Registrován: 06.06.2005-12:53
Bydliště: Pohořelice

Příspěvekod Anonymous » 06.03.2006-20:20

Motorka neni moje je Mirka FJR, chci ji od neho koupit. Je pekna, ale az na tudle divnou vec. Foto nemam.

Osa zadniho kola v levo ma na strane matku a cca 14mm a pak jeste 18 mm za matkou couha zavit. Vyfuk presne v te vzdalenosti byl ryclej celkem hluboko a jediny co mi prislo logicky bylo, ze osa kola vyjela az tak vysoko. Misto bylo kolem hodne zrezle, nebylo jasny zda se tam kolo dostava bezne, ci to byl ojedineli okamzik. Ale zase pokud by se to tam dostavalo pri bezne jizde, tak by vejfuk byl asi uz davno deravy a deravy v tom miste nebyl.
Musel to byt celkem rychli raz, protoze ta ryha v tom vyfuku byla hluboka cca 5mm a presne ve velikosti te osy. Zadne pozvolne mackani, kde by se se zbortil plech vyfuku dovnitr ve velke plose. Je to takovy zlabek 5mm hluboky 15mm siroky a 35mm dlouhy
Anonymous
 

Příspěvekod TOMMZ » 06.03.2006-22:07

Bez fotek těžko soudit, ale domnívám se, že
a) jsou výfuky v nesprávné poloze(nehoda...)
b) je špatně namontované kolo nebo je použita neoriginální osa.

Fakt to chce fotky. Co na to říkal majitel??
TOMMZ
Site Admin
 
Příspěvky: 2303
Images: 1515
Registrován: 02.06.2005-14:45
Bydliště: Praha 2
Kraj: Praha
Typ XJ: Thundercat
Rok výroby XJ: 2000

Příspěvekod Anonymous » 07.03.2006-11:01

Mirek FJR, prodejce vypadal, ze o tom vubec nevi. Muzete mi please poslat nekdo foto jak to vypada u bezne Xj900 ?
Anonymous
 

Příspěvekod TOMMZ » 07.03.2006-11:15

To je docela zvláštní přístup :?
TOMMZ
Site Admin
 
Příspěvky: 2303
Images: 1515
Registrován: 02.06.2005-14:45
Bydliště: Praha 2
Kraj: Praha
Typ XJ: Thundercat
Rok výroby XJ: 2000

Příspěvekod Anonymous » 07.03.2006-13:16

Bohužel musím říct, že to mám promáčklý a odrbaný, na těch místech jak popisuješ :smt022 .Foto sem udělal, ale musím dobít baterky :smt021 a potom se pokusím to sem dát ,doufám ,že se mi to podaří :oops: .
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 07.03.2006-14:03

Asi se mi nepodaří to sem dát, nevím jak na to :oops: . Najdu tady někde na foru postup :?: .Nejsem s počítačem moc velkej kamarád :cry: .Dík
Anonymous
 

Příspěvekod TOMMZ » 07.03.2006-15:42

Stačí se podívat na úvodní stránku a kliknout na odkaz faq.php#24

anebo faq.php#33
TOMMZ
Site Admin
 
Příspěvky: 2303
Images: 1515
Registrován: 02.06.2005-14:45
Bydliště: Praha 2
Kraj: Praha
Typ XJ: Thundercat
Rok výroby XJ: 2000

Příspěvekod Anonymous » 07.03.2006-15:44

AlGadzo nebo jak se jmenujes )=>>
Posli mi to na jan(nahrad za uzenac najdes ho nad dvojkou)penguin.cz, ja to sem hodim.
Fakt by me to zajimalo
Anonymous
 

Příspěvekod Pavel » 07.03.2006-19:27

Tak sem se byl ujistit do garáže na ten rejhanec do vyfuku a mam ho tam taky. A už musí být dosti starej. Tak tedy nevím :roll:
Pavel
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 158
Images: 79
Registrován: 11.07.2005-17:48
Bydliště: Světlá nad Sázavou
Kraj: Vysočina
Typ XJ: bmw 1150 rt
Rok výroby XJ: 2005

Fotecky

Příspěvekod Anonymous » 08.03.2006-09:45

Diky za fotky od algajdy:
Nechci je zmensovat at videt detail.
Cim to je zpusobeno? Unaveny central? Vydlice ma vuli do strany ?

Osa narazi do praveho vyfuku
http://www.stavlib.hiedu.cz/~jan/XJ900/Xj900OsaDoVyfukuRight.jpg
Osa narazi do leveho vyfuku
http://www.stavlib.hiedu.cz/~jan/XJ900/XJ900OsaDoVyfukuLeft.jpg
Zadek
http://www.stavlib.hiedu.cz/~jan/XJ900/Xj900Zadek.jpg
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 08.03.2006-09:48

Pavel píše:Tak sem se byl ujistit do garáže na ten rejhanec do vyfuku a mam ho tam taky. A už musí být dosti starej. Tak tedy nevím :roll:

Koukam, ze prekvapenejch majitelu je vic )=>>
Anonymous
 

Příspěvekod Drobeček » 08.03.2006-10:26

Tak teda nevím nevím pánové ...
Já bych řekl, že jsou to ohnuté držáky výfuků. Jsou ohnuty buď po pádu, ale to by zase bylo vidět na výfukách z druhé strany :?
Potom se nabízí ještě dvě možnosti (když vyloučím volnou kyvku)
1) Při větším zatížení motorky (spolujezdec+naložerné kufry) se přeci jen kyvka "vyhne" do strany a vůle mezi osou a výfukem je tak malá, že si občas "rejpne" do laufů.
2) Držáky výfuků jsou vyrobeny z měkého materiálu, který se po čase začne ohýbat váhou výfuků a laufy se začnou stáčet dovnitř blíže k ose.

Ten samej problém jsem řešil i na XJ900F a to má tento starší model dokonce ve výfukovém plášti prolis (vymáčknutí) právě kůli zadní ose.
Stačilo držák ohnout zpět a bylo po problému (na čas než se zase jízdou po nerovných silnicích držák ohne) :roll:
Drobeček
XJ štamgast
 
Příspěvky: 533
Images: 93
Registrován: 07.06.2005-21:52
Bydliště: Praha 5
Kraj: Praha
Typ XJ: XJ 900F
Rok výroby XJ: 1984

Příspěvekod Anonymous » 08.03.2006-11:55

A na jakou hodnotu máte nastavenej centrál? Možná by pomohlo jen přitvrdit :smt102
Anonymous
 

Příspěvekod TOMMZ » 08.03.2006-12:00

nebo vystužit držáky výfuků.
TOMMZ
Site Admin
 
Příspěvky: 2303
Images: 1515
Registrován: 02.06.2005-14:45
Bydliště: Praha 2
Kraj: Praha
Typ XJ: Thundercat
Rok výroby XJ: 2000

Příspěvekod Pavel » 08.03.2006-15:04

Tak dle mého názoru musím dát za pravdu Drobečkovi protože pád motorky +držáky vyrobené z nočníkové oceli je úplně jasná kombinace. A na ten pád stačí i zamknutá kotoučovka (mám s tím dvojitou zkušenost :lol: :oops: :lol: ) Vemte za výfuk a úplně zlehka ho odehněte od kola, jde to docela snadno. :smt023
Pavel
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 158
Images: 79
Registrován: 11.07.2005-17:48
Bydliště: Světlá nad Sázavou
Kraj: Vysočina
Typ XJ: bmw 1150 rt
Rok výroby XJ: 2005

Příspěvekod Anonymous » 08.03.2006-16:23

Nezbývá mi, než Vám dát za pravdu. :cry: Asi jsou ohlý od nějakýho pádu, nebo spíš vyvrácení ze stoje, protože z venku odřený nejsou.Navíc mám centrál nastavenej na trojku, což bude asi málo na to, že jezdíme převážně ve dvou :smt102 :?: .Předpokládám, že trojka je třetí nejměkčí nastavení, nebo se mýlím :?: .
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 08.03.2006-17:58

Mně miraXJ poradil, že k mojí váze 95kg. Je ideální 4 až 5. Takže myslím že trojka je fakt málo:)
Anonymous
 

Příspěvekod Mira XJ » 09.03.2006-07:05

Pokuď máš pružinu nastavenou na 3 ,tak to je opravdu málo.
Trojka je nastavení od výrobce a je to opravdu měkké.
XJ900 pokuď vím má 7 stupňů předpětí pružiny. Dal bych to na 5 s přítelkyní na 6. Podle toho kolik vážíš s hadrama.
Ale rozhodně 3 je málo!!! přitvrď a sám budeš překvapanej jak je motorka najednou stabilní.
Předek máš taky štělovatelnej?
To mám z toho života jakej vedu, to mám z toho s kým se tahám!
Mira XJ
XJ štamgast
 
Příspěvky: 679
Images: 0
Registrován: 06.06.2005-12:53
Bydliště: Pohořelice

Příspěvekod Anonymous » 09.03.2006-09:01

Jo, předek se dá taky štelovat.Mám pocit, že sou tam tři drážky a vyšrubovaný to mám ke druhé, takže asi střed.
Anonymous
 

Příspěvekod Mira XJ » 09.03.2006-09:20

Předpokládám,že to bude stejný jak u litrového fazery,takže tam budou 3,5 drážky. Předek ještě došroubuj,tak aby ti koukala jen jedna až 1,5 drážky od vrchu. Spíš 1. Bude to tvrdší,ale jak říkám uvidíš ten rozdíl - hlavně na zadku.
To mám z toho života jakej vedu, to mám z toho s kým se tahám!
Mira XJ
XJ štamgast
 
Příspěvky: 679
Images: 0
Registrován: 06.06.2005-12:53
Bydliště: Pohořelice

Příspěvekod Anonymous » 09.03.2006-09:39

Takze resume je ,ze je to na 90% unavou drzaku vyfuku. Vyfuk se prihne k moto, ale v normalnimrezimu by osa vyfuk nemela potkat vubec , i kdyz pujde az nad vyfuk. Serizeni centralu je uz vec sekundarni.
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 09.03.2006-15:08

Chlapi, děkuju všem za rady :smt023 :!: Předek i zadek už sem přešteloval, dokonce sem zjistil, že nářadí který bylo pod sedlem je origoš.Takže brnkačka :smt069 .Akorát na vyzkoušení si budu muset ještě chvíli počkat :( .
Anonymous
 


Zpět na Podvozek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník