Mám technický dotaz - nastavení tuhosti odpružení má vliv na kopírování vozovky kolem motorky, čím tužší nastavení tím přesnější kopírování a současně více drncání (nepohodlí)??? Je to tak nebo se pletu ???
Jaké jsou Vaše zkušenosti ......??
Radimathor píše:Když to s tuhostí přeženeš, bude ti to v těch našich "nádherných" zatáčkách odskakovat pryč, chce to najít kompromis. Já jsem na XJ měl vzadu nastaveno na -4- , ve předu jsem dal tužší olej a podložky 1,5cm silný. pak se to chovalo líp (jezdím solo). S tím co mám teď si můžu hrát jak s předpětím pružin tak i s tahovým a tlakovým útlumem, fakt je to nastavení znát - tuhý odskakuje, měkký se vlní. Na XJ se s tím moc dělat nedá, pokud přitvrdíš moc zadek a zůstane ti měkej předek tak to za nic nestojí , je to holt krásnej a pohodlnej cesťák
PavelRce píše:Osekaná guma = Nefunkční tlumiče
mistrhroch píše:Raci : S tou oskákanou gumou-taky ti vibrovaly řidítka?
A samozřejmě bych taky rád věděl kurník čím se to děje???
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků