Stránka 1 z 1

Dily k prestavbe na N

PříspěvekNapsal: 21.08.2015-18:09
od Nirvana
Ahoj kluci. Rad bych prestavel na nahace, takze veskere dily vitany. 603184113
Dekuji!!!

Re: Dily k prestavbe na N

PříspěvekNapsal: 26.08.2015-06:44
od Koudy01
Pokud to myslis vazne a budes to chtit udelat poradne tak, jak to patri, (napr. das tam klasicky budiky a ne najake digisuperhyper budik), bude to nejspis stat dost penez.
Lepsi prodat S a koupit N. A pokud mas ted rok 1993, koupis za ty pachy, co bys do toho narval(+ smz z prodeje aktualni motky) o dost novejsi a jeste na tom beztak usetris neco na servis :) .....pouze muj nazor :wink:

Re: Dily k prestavbe na N

PříspěvekNapsal: 26.08.2015-20:05
od OTIS
Přestavbou na N se obykle řeší zrušené S. To se pak dají třeba univerzální budíky z Louisa a světlo z Jawa 350 (pasuje tam dobře i z Pragy V3S)

Originální N budíky nebudou levná záležitost, na chromu odřené světlo jsem někde viděl za 1500 Kč. Taky je tam konstrukce na uchycení světla a blinkrů - půjde na brejle starého modelu vůbec nainstalovat?
7180

Nejspíš ne, protože N vzniklo později. To by znamenalo vyměnit i celé řízení. Taky bude problém s uzamykáním řízení. N má jen malou spínačku, zamykání je řešeno extra v rámu...
817

Pokud pěkné N, šel bych taky cestou koupi jiného stroje.

Re: Dily k prestavbe na N

PříspěvekNapsal: 30.08.2015-21:54
od kozoroh1
No nebudeš to mít lehké. Původní majitel té mé to předělal s digi panelem. Koupil jsem to od něj, že si tam dám kulaté budíky. Takže v zimě bude co hledat a dělat. Zatím nabídka nic moc. Kupoval jsem to s tím, že cena odpovídala předělávce. Jestli přijdeš s nějakým alternativním řešením, které bude vypadat esteticky dobře, dej vědět.

Re: Dily k prestavbe na N

PříspěvekNapsal: 21.02.2016-22:16
od kozoroh1
Tak o tomto můžu něco napsat. Původní majitel to předělal na N. A já to celé překopal, aby to co nejvíce odpovídalo originálu. Něco to teda stojí. Ale popořadě.

1) spodní brýle se musí upravit, to je pohoda, naměřit, vyvrtat dvě dirky a udělat závit. (jinak jsou stejné) Je to kvůli originál držáku na světlo a blinkry. Já tam měl držák na trubkách, šel dolů. (alespoň jsem při tom vyměnil ložiska řízení za kuželíková, není to žádná věda, za obě přímo od prodejce ZKL jsem dal 150Kč)
2) horní brýle jak píše Otis jsou zcela jiné. Neodřené z Motopuzle 800Kč.(nejdříve mi však hajzl poslal odřené se zalomenými šrouby a ne ty z fotky)
3) držák na světlo a blinkry je na motopuzle tuším za 1200Kč. Já ho sehnal ze soukromého inzerátu za 500Kč.
4) spínací skříňku jsem potřeboval upravit, aby zamykala řidítka. S nemá totiž zamykání v rámu a bez toho to není ono. Přišel na řadu soustruh a šuplera. Naměřit a vysoustružit dvě vložky a dvě futra nebyl problém. Spínačku jsem tedy měnit nemusel a ani jsem nechtěl, kvůli nádrži a zámku pod sedlem. Maká to super a zamyká.
5) Světlo, měl jsem tam plastové 18cm s nastříkaným rámečkem. Replika originálu 20cm chromovaný celo kov stojí nové 1600Kč. (nemá cenu kupovat staré) Já teda koupil s čirou optikou za 1900Kč.
6) Budík mám pořád digi, ale je to připravené na originál. Až se naskytne dobrá koupě příjde i to. Ale to asi až pořádně začnou burzy v PL v Lubinu.

Nějaké díly mi zbyly, kdyby někdo chtěl?

Na to, že jsem původně chtěl TDM a XJ jsem vlastně koupil náhodou tak tu holku dávám do kupy. Tak nějak se mi zalíbila svou jednoduchostí a pohodlím. Seřídil jsem ventily. Opravil spojkový koš + nové lamely a pružiny. Nové obě gumy. Nová celá řetězovka. Vyměněné oleje i ve vidlích. Předělaný zadek, koupil jsem origo zástěrku, ale ta je vzhledově strašná. Prostě taková zimní rozborka / zborka. Celý tento víkend jsem leštil svody. Na kotlovou matovku je vše krom mechaniky krátké. Ale bude to stát za tu námahu. Takže krom padlých a odřených výfuků to bude holka na vdávání. Ale to až příště. Zima je krátká. :D :D :D

Vložil bych sem fotku, ale zřejmě budu muset projít nějakým školením. :)