Stránka 1 z 4
Kufry GIVI-KAPPA
Napsal:
16.06.2005-12:44
od Drobeček
Tak s svámi podělím o jednu vychytávku
Jelikož vlasním celkem 5 kufrů (3xGIVI + 2X KAPPA)
tak mi vadilo, že každý má svůj klíček a já už ztrácel přehled který je který a ke kerému kufru pasuje.
-----------
Vyvětlení proč vlastním 5 kufrů je, že 1x Topcase GIVI 45L, 2x malé boční GIVI 21L (používám na kračí cesty) no a 2X velké KAPPA 45L na delší turistiku. No a používám je podle toho kolik toho sebou vezu
-----------
No a teď k tomu "fíglu"
Veškeré kufry GIVI a KAPPA mají shodný typ zámků a ty se dají tkzv. "přestavět" u zámečníka.
Jediná podmínka je, že musí jít zastrčit klíček do zámku. Otočit už né jelikož má jiné vybroušení zoubků.
Já měl to štěstí, že všech 5 zámků používalo stejné podelné drážkování a jen mělo jiné zoubky.
Proto jsem odnesl zámky k zamečníkovi a on my sladil na 1 klíček všech 5. No a mám vystaráno a nejezdím jako klíčník od kostela ...
Napsal:
16.06.2005-12:52
od OTIS
Skvělý nápad. Já mám taky Givi 1xV46 a 2x21l. Orientaci sem vyřešil obarvením klíče. A kolik za to ten zámečník tak asi chce? (Pokud to teda nebyl známý?)
Napsal:
16.06.2005-13:04
od TOMMZ
Nemáte na mou maličkost
Ja si nesu takhle kufr z výstavy a cestou od něj zahodím klíče
, které už nenajdu, takže to musel spravit zámečník za 300Kč
Napsal:
16.06.2005-13:09
od Drobeček
OTIS píše:Skvělý nápad. Já mám taky Givi 1xV46 a 2x21l. Orientaci sem vyřešil obarvením klíče. A kolik za to ten zámečník tak asi chce? (Pokud to teda nebyl známý?)
Znamej to nebyl (normální zámečník co dělá klíče) Co si pamatuju tak to bylo za 3přestavěné zámky kolem 250,- Kč
Napsal:
23.06.2005-08:30
od TOMMZ
http://moto-cobra.unas.cz/kufry.htmLevné kufry na nosiče Givi a Kappa.
Napsal:
23.06.2005-09:03
od OTIS
Napsal:
23.06.2005-09:16
od TOMMZ
Já jsem s nima zatím spokojenej...to víš rozdíl v ceně 5000Kč na jednom kusu to potěší:-)
Napsal:
23.06.2005-09:19
od OTIS
Já ti přeju, aby ti to potěšení vydrželo pořád.
Napsal:
23.06.2005-17:42
od Drobeček
Kamarádovi spadnul jen ze sedačky kam ho odložil (PRÁZDNÝ !!!)
A víko kufru bylo na 3 kusy.
Je to šmejd, ale pokud ti vydrží alespoň pár jíz s naplněným kufrem po rozbitejch silnicích, tak to za ty prachy možná stojí...
Napsal:
23.06.2005-17:49
od OTIS
Horší, když mu třeba upadne (byl sem toho svědkem) v okamžiku, kdy za ním pojede nějaká luxusní plechovka...
Já sem si koupil GIVI V46 protože sem chtěl kufr s konstrukční nosností min. 10 Kg. Původně sem koupil Givi E450 (45l), ale pak se v manuálu dočetl, že má nosnost jen 3kg. Když sem ho šel vrátit, dali mi právě tu V46 se slevou, jako omluvu, že mi o neinformovali o nízké nosnosti.
Šel bych do Kappy, ale žádný prodejce mě nebyl schopen dát informaci o nosnosti. Ale někde sem četl, že tento má nosnost 10kg-
http://www.mcf.cz/index.php?mod=zbozi&x=123 A řekl bych za slušnou cenou.
Možná někdo nad údaji jako je nosnost mávne rukou, ale já nechci jezdit s pocitem, že mi jednou kufr může uletět.
Napsal:
23.06.2005-20:35
od TOMMZ
Teda jestli jezdíš s pocitem, že ti kufr nemůže spadnout, tak tě vyvedu z omylu
může! když ho nezamkneš
a toho se teda bojim nejvic.....Stejně v manuálu ke kufrům Givi je uvedena maximální rychlost 120km/h a tu snad vždy dodržuješ??
Jinak je fakt, že ten můj kufr bude křehký
, ale najezdil jsem s ním už cca 1200km, plně naloženým(8-10kg) a furt drží
Napsal:
23.06.2005-20:50
od OTIS
Nezamknout - tomu nerozumím. Klíček tam nejde nechat v odemklé poloze - a není klíček(y), nestartuje se
Zřídka jezdím nad 120, ale ta max. rychlost je přiliš relativní pojem. To je tam spíš kvůli ovlivňování jízdních vlastností.
Mě kdysi spadl ten origoš Jawácký a od té doby sem byl nedůvěřivý.
Proto su na to tak "přísný".
A nedávno sem viděl ten co máš ty jak upadl a to mě jen podpořilo mé názory.
Napsal:
23.06.2005-21:54
od TOMMZ
kliček jde nechat v zamčené poloze, ale zámky nemusí být ve správné poloze. Takže kufr drží jen za dva špunty a pak spadne...už se to pár lidem povedlo.
Napsal:
24.06.2005-06:07
od OTIS
To je určitě možné, ale já su příliš paranoidní. Kufr (horní) v podstatě nikdy nesundávám, ale i přesto před každou jízdou kontroluju jeho správné uchycení. Je to úkon na pár sekund a určitě stojí za to.
To ty kurevské kufry chceš pak dat na Fazera?
Napsal:
24.06.2005-07:30
od TOMMZ
jestli ho někdy budu mít, tak jo.
Napsal:
24.06.2005-07:43
od OTIS
Napsal:
24.06.2005-12:06
od Anonymous
Já mám taky šmejdy 3x 42 L - Motodetail - dříve Shad - a věřím, že poslouží. Ted už jsem se konečně rozhoupal k výrobě nosiče - už ho doma bastím druhý den . - je to jenom takový pokus ale snad to bude OK.
Napsal:
13.07.2005-10:43
od OTIS
Drobečku, ten tvůj horní kufr, jak ho hodnotíš? Já bych řekl, že je dost robustní a kvalita. U nás ho mají v doprodeji něco přes 4000 Kč, že bych ho někomu doporučil
Napsal:
13.07.2005-11:45
od Drobeček
OTIS píše:Drobečku, ten tvůj horní kufr, jak ho hodnotíš? Já bych řekl, že je dost robustní a kvalita. U nás ho mají v doprodeji něco přes 4000 Kč, že bych ho někomu doporučil
Jojo je to starý model GIVI a k mojí staré "máše" se hodí nejlépe.
Jinak kvalita provedení a funkčnosti je naprosto SUPER. Mám ho už 4roky a vpodstatě ho vůbec nesundavám. Zatím se neprojevila jediná závada.
Scháněl jsem i boční tohoto typu za menší peníze, oni ač je to starý model si drčí vysokou cenu
Napsal:
13.07.2005-11:49
od OTIS
Asi dobře ví proč ji drží vysokou. Kdybych neměl tu V46 tak ho beru.
kappa
Napsal:
12.10.2005-01:01
od Anonymous
Nahodou nevite kde prodavaji kufry kappa a kde maji velikej viber k zhlednuti na
webu???cestovatel@wo.cz
Napsal:
12.10.2005-05:18
od OTIS
Napsal:
12.12.2007-16:45
od Jiri BN
Tak jsem si dneska objednal nosič topcase od Givi typ monokey. A řeším kufr. Vyplatí se připlatit na Givi nebo je Kappa kvalitou (plastu, zpracování...) dostačující?
Napsal:
04.01.2008-18:00
od Anonymous
Kappa je kvalitou stejná s GIVI. Jedinej rozdíl je v tom, že Kappa využívá některé starší modely právě po GIVI. Givi a Kappa je jeden výrobce. Měl jsem kufr Kappa K 48 L, a předtím než jsem ju koupil tak si pujčoval starou Givi 52 Maxiu, kvalita provedení byla stejně dobrá.
Napsal:
04.01.2008-18:19
od OTIS
Kvalita provedení ano, ale Kappa jsou oproti Givi ochuzeny na materiálu.
Napsal:
04.01.2008-18:35
od Anonymous
Možná ano, ale zatím co jsem měl v ruce ja tak mě síla a kvalita materiálu připadala totožná, pravda už je to delší doba. Teď vlastně Kappa vyrabí starší Giváckou Maxiu, Givi ju má modernější, ty dvě jsem vedle sebe neměl, ale myslím si že to bude úplně už stejný, jezdím okolo obchodů s oběma typy, tak se schválně na to mrknu. Jinak přítelkyně má na motorce Kappu K35, systém Monolock u kterýho je teda udávaná zátěž jenom na 3kg ale materiál je podle mě dost masivní.
Napsal:
04.01.2008-19:05
od OTIS
A jaký je mezi nimi cenový rozdíl?
Dejme tomu, že některé modely dělají skoro stejné, ale pak budou i ceny podobné.
Nevěřím, že kufr stejného objemu, který stojí třeba o 2000kč méně není na něčem odrbaný.
Napsal:
04.01.2008-19:31
od Anonymous
No když už jsem u té Maxie, tak u oficiálních dovozců je rozdíl mezi oběma firmami opravdu nějakých 1800, jenže je to i rozdíl mezi časově jinými modely. Ten typ co teď dělá Kappa prodávala Givi taky kolem těch 5 litrů. Jako Givi bude vždycky dražší jako Kappa, jen si myslím, že konkretně u těch starších modelů,co už Givi nedělá a přebrala je Kappa, je stejná kvalita.
Napsal:
04.01.2008-19:51
od Drobeček
Tak rozdíl (mimo ceny) je velký a to v kvalitě provedení a hlavně použitého materiálu. Bylo nemálo případů kdy kufr (KAPPA) spadl "jen" ze sedadla, nebo motorka spadla ze stojanu a byla z něj hromada trsátek. Nedej bůh, že upadne za jízdy. GIVI oproti tomu jen praskne a dá se svařit. Né nebojte se zas tak hrozné to není, ale pokud jste cestovatelé kdy s kufry ročně najezdíte několik ticíců kilometrů tak opravdu raději volte osvědčenou kvalitu GIVI. Pokud však kufry nasadíte 1 - 2x do roka při dovolené po Čechách a na cestu na XJ sraz, tak bohatě stačí KAPPA.
Sám používám jako horní kufr (nesundavám ho celý rok) GIVI a slouží naprosto skvěle několik let bez jediné závady. Na boky kufry nandavám jen párkrát za rok a tak mám KAPPU.
Napsal:
04.01.2008-20:59
od Anonymous
Já teda nevím, ale ta Kappa48 mi na zem spadla a že by se mě rozbila na trsátka jsem nějak nepozoroval, možná myslíš starý typy. Ty co jsou ted v nabídce na mě působí tak, že prasknou stejně jako Givi . Spíš myslíš ty imitace co se prodávali nebo prodávají za 1500,- to praskalo opravdu když ti to spadlo prázdný ze sedačky. A co se týká toho upadávání za jízdy u těchto systémů Monolock a -key je to sakra vyjímka, jsem ještě neslyšel že by se někomu kufr tohoto systemu urval z toho držáku, jsem totiž ještě málo zcestovatělej
. I když na našich silnicích bych se nedivil, kdyby se to povedlo. A když už někomu upadl tak to bylo tím, že si spíš špatně zkontroloval zacvaknutí toho kufru, a dokonce vím o případu kdy lítala po silnici Givi. Já si opravdu myslím že teď jsou ty kufry kvalitativně na stejné úrovni. Jen s tím rozdílem že Givi kufry jsou víc promakaný a tvarově dokonalejší modernější..