Stránka 1 z 1

kufr do 120km/h ?

PříspěvekNapsal: 12.06.2007-10:03
od Anonymous
Zdarec, trápí mně otázka co se stane když s kufrem pojedu víc než deklarovaných 120km/h.....zná někdo odpověď kolik vydrží a co pak odejde? kufr se urve, plotna praskne?

PříspěvekNapsal: 12.06.2007-11:03
od Faudy
No ja s tim jel mnohokrat 180 a zadny problemy, bezne dlouhodobe 140. Ve dvou urcite ne, solo je trochu problem s tim, ze za mnou prd kufrem asi vznika nejaka turbulence. Kdyz se tam neco da (mrtva teta), je to lepci.

kufr do 120km/h ?

PříspěvekNapsal: 12.06.2007-12:17
od Anonymous
no to já s kopií GIVI uháněl 130 a urvala se mi plotna, jasně, tohle byl levnej šmejd, ale nerad bych něco takového opakoval i s novým kufrem....

PříspěvekNapsal: 12.06.2007-13:36
od Faudy
Ja mam vzadu monolock nebo jak se to jmenuje plotnu, neni to ta na tri capky ale na jednu dlouhou a pak zamkova capka. Plotnu tam mam na xj kappu.
Bocni kufry mam stary bieffe primo na trubkovej ram, tri trny.

PříspěvekNapsal: 12.06.2007-14:43
od Anonymous
Já mám komplet Givi Monorack 3 kufřík je v plotně zasunutej na dvě packy a zámkovou čapku. Nemůžu si stěžovat, drží perfektně :smt023 i když to valim vyšší rychlostí. Akorát jsem si musel udělat nové panty,bo jeden ten nálitek prasknul, tak jsem odříznul i ten druhej a koupil pořádný(za nehoráznou cenu, ale ten kufr přežijou :lol: )
album_showpage.php?pic_id=1615

kufr do 120km/h ?

PříspěvekNapsal: 12.06.2007-16:58
od Anonymous
no a co nosnost? na staré 42 mám tuším 10kg, což mi přijde v pohodě, ale na GIVI mám 3kg, což teda mnoho není....dáváte si na to pozor?

PříspěvekNapsal: 12.06.2007-17:24
od OTIS
Já si kdysi koupil kufr Givi 45 a zjistil, že má nosnost 3 Kg... Mazal jsem to vrátit a prodavač se mi omlouval že mě neinformoval a dal mi myslím 10% slevu na V46, která má 10. Tím nechci tvrdit, že ten 3Kg upadne, ale mám praxi z minulost s pádem kufru praxi, navíc plastová plotna mě moc nepřesvědčila :? Běžně vozím kolem 15Kg a pohoda. Až na nějaké výjimky např. E21 je Kappa v porovnání oproti Givi jako z papíru.

PříspěvekNapsal: 12.06.2007-19:08
od Bartus
Tak to já vozím GIVI simply 45 ( jak psal Faudy, mám taky tu dlouhou packu a zámek ) a nosnost je tam napsána tuším 4kg, ale běžně v tom vozím víc jak 10 lahvových piv a nikdy mi to nedělalo problém :lol: To mi spíš prasknul ten trubkový nosič. A co se týče rychlosti tak taky jezdím nad 120 a pohoda, i 180 to zvládlo bez problémů.

kufr do 120km/h ?

PříspěvekNapsal: 12.06.2007-19:40
od Anonymous
já teda po reklamaci plotny zjistil že bez ní budu měsíc, tak jsem prostě toho šmejdíka velkýho přidělal natvrdo na nosič, ale givinu vrtat nehodlám a mám prostě z těch omezení strach...

PříspěvekNapsal: 12.06.2007-19:41
od Jarek
Ahoj, mám Kappu K48N a zatím bez problémů dlouhodobě 150km/h
Jednou jsem se zapoměl a zjistil jsem že i 200km/h to vydrží (ale ve dvou :D )

PříspěvekNapsal: 12.06.2007-20:58
od Drobeček
Těma údajema se výrobce pouze chrání a to jak zatížením tak i povolenou rychlostí. :wink:
Jasně, že to vydrží mnohem více, ale 100% jistotu nemáte nikdy :cry:

podtlak v kufru

PříspěvekNapsal: 16.07.2007-08:32
od Anonymous
Včera se mi stala taková zajímavá věc, po cca 150 km ze Šumavy ( cestou celkem teplíčko ), jsem nemohl otevřít kufr ( nová kappa 52 l ), a po téměř utržení nehtů, si notně nasával a nechal se otevřít až po verovnání tlaku. ( Šumava cca 650m, Praha cca 200m). A to již stál přes hodinu v pokuji, než jsem natankoval a zaparkoval atd. Stalo se už někdy někomu něco takového, když si uvědomím, že by to bylo v Alpách, tak ho asi neotevřu. Pozitivum, asi do něj nepoteče.

PříspěvekNapsal: 16.07.2007-09:43
od Faudy
Tak ten asi dobre tesni, co? Jinak me 4kg prijde blbost, protoze ten kufr prazdnej se tomu pomalu blizi, dve kila vazi urcite. Moje stary bieffe maji psano 150kmh. Kdyz jsem jel z dovoleny podle tachaku 180, tak uz se masina zacinala vlnit (na nemecky dalnici, fakt! :D ).

PříspěvekNapsal: 16.07.2007-10:35
od Anonymous
Kouknul jsem do papírů, tak Kappa i motodetail ( Kappa od Louise ) udávají 10 kg a 120kmh. jinak je to údaj hmotnost nákladu v kufru, nikoviv celku i s kufrem. hmotnost celková je důležitá pro nosič. hmotnost samotného kufru je kolem 4 kg. Kappa 21 l = 2,8 kg, 44 l = 3,8 kg; 47 l = 4,5 kg. no a potom si propočtěte max. nosnost motorky i s dvěma osobama na palubě a taknvakem a ...............můžete jít koupit ještě jednu mašinu :lol:

Kufr

PříspěvekNapsal: 22.07.2007-22:28
od Anonymous
Moc to řešíš :-) Mě u NONAME kufru za litr co jsem měl na ČZ povolila plotna po sezóně jenže...vozil jsem v něm běžně 20kilo a víc, permanentně jsem se o něj opíral když jsem někde čekal, když jsem stál na semaforech.....
Teď mám vzadu 48l nonfango dělám s nim úplně to samý akorát že s tim jezdim denně 140 po dálnici a opírá se o něj spolujezdec celou cestu. Mám je tam od loňskýho léta cca 15tis km.

PříspěvekNapsal: 23.07.2007-01:10
od MatějXJ
Tak to bych s těma kilama nikam asi nemohl jet :D a po dálnici jsme to valili 150-170 km/h a žádný problém.
Obrázek

PříspěvekNapsal: 23.07.2007-05:58
od OTIS
Kdo si chce opravdu otestovat jak drží kufr+nosič doporučuji týden jezdit po dálnici D2. Myslel jsem si jak mám dobrý nosič, když po evropských dálnicích udržel 3 přetížené kufry bez újmy. Až na D2, jeden prázdný kufr a svářečka neustále v pohotovosti :? Vzdal jsem to, raději jezdím po okreskách 2x déle. Za dálnici neplatím, tak si nemůžu stěžovat...