Ultraseal

zkušenosti s pneu, ceny, tipy

Ultraseal

Příspěvekod Anonymous » 22.04.2007-20:17

http://www.ultraseal.cz/Co_je_Ultraseal1.htm


Máte někdo vlastní zkušenost?
Anonymous
 

Příspěvekod Jiri BN » 22.04.2007-20:56

Mám ho v obou pneu, ale zatím jsem "snad" nepíchl. Únik vzduchu přes zimní stání nebyl žádný.
Na Motorkářích o tom byly dost protichůdný diskuze a tak pro úplnou jistotu jsem si objednal sadu na opravu z Louise.
Jiri BN
XJ štamgast
 
Příspěvky: 318
Images: 10
Registrován: 03.03.2006-21:29
Bydliště: Mstětice

Příspěvekod Anonymous » 23.04.2007-11:12

Nazdárek!!
Já jsem minulý týden měnil přední pneu. Nakonec jsem koupil Michelin Pilot Activ. Nakonec jsem se od táty nechal ukecat ať si tam dam Ultraseal, kdybych někde píchnul, abych nebyl uplně v háji... Nuže jsem si ho tam nechal "nacákat" a musím konstatovat že přestože jsem viděl že pneumatika před tim než tam US nalili byla naprosto vycentrovaná, tak teď cca při rychlosti 150 se začne XJ celkem hodně vlnit. Při cca 160 už je to tak nepříjemné že se celkem bojim... Řeči o tom že u XJ je to normální, že se ve vyšších rychlostech vlní, nechci slyšet. Než jsem přezul tak jsem po dálnici párkrát jel i ke 200 a v porovnání s tímto byla motorka naprosto klidná! A to jsem měl vepředu uplně mrvou pneu oskákanou jak blázen.
Takže se chci zeptat jestli s tím máte někdo zkušenosti. Jestli ta tekutina v pneumatice nějak vytvrdne, nebo je pořád v tekutém stavu. Pokud by zůstávala v tekutém stavu, tak by bylo logické, že při delším stání by se nahromadila ve spodní části pneumatiky a to se pak o vycentrované pneumatice nedá mluvit. Pokud po aplikaci v pneumatice ztuhne, tak by případné nerovnoměrnosti mohlo zpravit opětovné vyvážneí kola...
Anonymous
 

Příspěvekod Faudy » 23.04.2007-11:28

Melo by to byt porad +- trochu tekute. OKO treba doporucuje jakoby "zajizdet" - >> Správná aplikace je dokončena projetím vozidla několik kilometrů, aby se prostředek rozprostřel po celé vnitřní straně pneumatiky. U výrobku OKO Puncture Free On Road doporučujeme řídit opatrně a v rychlosti nad 90 km/h ujet minimálně 30 km pro dokončení správné aplikace - prosím neignorujete toto doporučení! << (http://www.oko-east.com/)
Faudy Ta & xt...
Faudy
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 175
Registrován: 07.06.2005-13:19
Bydliště: Teplice

Příspěvekod Anonymous » 23.04.2007-11:38

no já jsem od té doby ujel cca 200Km a vlnění jsem pozoroval po celou dobu . Každopádně jestli je ten přípravek pořád +- v tekutém stavu, tak při delším stání určitě stéká a tudíž by se měl "zajíždět" pokaždém delším stání :lol: A jestli to tak je, tak si řikam jak to z toho kola dostat ven... To budu raději sebou tahat knoty...
Anonymous
 

Příspěvekod DOS » 23.04.2007-12:06

Dostaneš to pryč tak, že to vymeješ vodou. Tekutá frakce je vodou ředitelná. Takže sundat gumu.... Pokud by jsi to dělal fakt by mě zajímalo jestli se po odstranění chování motorky zlepšilo. Chtěl jsem si to pořídit, ale teď :?: :smt017
DOS
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 113
Images: 13
Registrován: 22.01.2007-12:18
Bydliště: Hradec Králové
Kraj: Královehradecký
Typ XJ: XJ 550 XL700V
Rok výroby XJ: 1981

Příspěvekod Anonymous » 23.04.2007-12:24

hehe :wink: To zas bude prodělek... 8 jednotek á 32Kč + znova sundat, vypláchnout a nandat - to je zase 800 v kanále :D Viděl bych to tak, že na tom zkusim nalítat ještě párset Km a když se to nezlepší, tak to pude!!

Ještě mam jeden dotaz. Minulý týden mi vypadlo zrcátko ze zrcátka :shock: Neváhal jsem a koupil si hned obě nová zrcátka. Byl jsem však velice překvapen, když jsem po namontování v zrcátkách viděl pouze kus své bundy a ruky. Po přeskoumání jsem zjistil, že zrcátka mají tyčku úchytu kratší o cca 3cm a navíc jsou chycena přesně ve středu zrcátka a né nakraji jak tomu bylo u předešlých, navíc se při jízdě hrozně chvějou takže i když si div nevykloubim rameno, abych v nich viděl za sebe a ne na sebe, tak je obraz tak rozechvělý že stejně nemám páru cože se to za mnou děje... :D Předešlá zrcátka byla kovová obdelníková "něco jako má Drobeček" a byl jsem s nimi maximálně spokojen. Nevíte kde by se dalo zasklít? Nemam ani tu těsnící gumu která je po obvodu zrcátka, což by mohl být problém :(
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 24.04.2007-22:15

Dneska jsem se byl zeptat ohledně slevy "u nás" v krámu, kousek od toho mechanik, popovídali jsme a povedlo se mu mě odradit, kolem 150 km/h, přesně jak píše Zachs začíná kolo lítat dost často jak zběsilý, je to nestabilní, tak to doporučuje spíš jenom na endura, týpek s VFR s tim odjel a za půl hoďky byl zpátky, ať mu tu sračku vymejou, že to prostě nejde :roll: A lepení tam neměli :? Honda obchod, no...
Anonymous
 

Příspěvekod Jiri BN » 25.04.2007-07:21

Ve 150-160 km/h je motorka v pohodě, nad 160 se začíná projevovat neklid, ale jelikož mám ultraseal od začátku tak jsem si na to zvyk a nemám s tím problém.
Nad 150km/h jdu stejně jen na rovinkách a tam to tolik nevadí.
Jiri BN
XJ štamgast
 
Příspěvky: 318
Images: 10
Registrován: 03.03.2006-21:29
Bydliště: Mstětice

Příspěvekod Anonymous » 25.04.2007-08:21

Já jedu nad 150 taky výjimečně, ale říkám si, v týhle rychlosti už je to znatelný, při nižších to člověk třeba necítí, ale i malý neznatelný se podepisujou na stavu motorky a bál bych se, že by mi pár věcí odcházelo rychleji...
Anonymous
 

Příspěvekod DOS » 25.04.2007-08:28

Teď jsem to probíral s kolegou co má Ninju 6. Má to tam již druhou sezonu a říká, že nepozoroval žádný rozdíl k horšímu a to ani při maximálních rychlostech (250 km/h) . Ani po zimní přestávce prý nebyl žádný problém. Zmínil doporučení pro "zajetí". A teď babo raď :smt017
DOS
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 113
Images: 13
Registrován: 22.01.2007-12:18
Bydliště: Hradec Králové
Kraj: Královehradecký
Typ XJ: XJ 550 XL700V
Rok výroby XJ: 1981

Příspěvekod DOS » 25.04.2007-08:36

Nemuže být problém v dávkování. :?:
DOS
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 113
Images: 13
Registrován: 22.01.2007-12:18
Bydliště: Hradec Králové
Kraj: Královehradecký
Typ XJ: XJ 550 XL700V
Rok výroby XJ: 1981

Příspěvekod Anonymous » 25.04.2007-09:22

Nevim no... těžko říct. Já jsem dostal tabulkovejch 8 jednotek podle rozměru pneu. Asi taky bude záležet na celkové konstituci motorky, rámu, řízení atd. Jestliže XJ má tendenci se vlnit tak by mu teoreticky mohla stačit i menší nevyváženost kola aby se to projevilo. Každopádně včera jsem jel z Benešova chvíli cca 180 a uplně se mi klepaly řidítka tak jsem raději ubral na 120 :wink: Ono to psychologicky dost ubírá jistotu...
Anonymous
 

Příspěvekod lynx » 26.04.2007-12:41

Tak s tím zkušenost nemám a mít nejspíš nebudu. Uznávám, že únik vzduchu není na mašině nic příjemného, ale .. . Zvětším hmotnost kol a vyrobím si větší setrvačníky :smt018 . Výrobce píše: pneumatiky udržuje chladnější, teplo odvádí přes ráfek - to sice prodlouží životnost, ale studené gumy nic dobrého :smt018
lynx
XJ štamgast
 
Příspěvky: 727
Registrován: 19.03.2006-17:08


Zpět na Gumy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník