Pánové, pánové, pánovééé!
XJelen píše: Podle mně je to od výrobce konstruováno na 130, tak je to asi nejvhodnější.
Ne všechno, co je projektováno výrobcem je opravdu optimální...

to možná tak u Lamborghini nebo Boeingu..
Sériovej produkt je výsledkem mnoha kompromisů, vždycky se přeci bude prát marketingová strategie s výrobními náklady.
A argumentovat tím, že co si koupíš v obchodě je nejlepší a tím pádem je nesmysl laborovat a zkoušet různá vylepšení je - s prominutím - pěkná blbost. To bysme asi pořád jezdili na dřevoplyn...
OTIS píše: Můj příspěvek byla jen citace, rozhodně takový tunnig moc nuznávám. Připomíná mi to ten "LIDL tunnig", jak si plechovkáři dávají na výfuky ty obludné koncovky...
Argumentovat tím, že je to velká motorka-např. XJ900F je ještě větší motorka a má v zadu myslím 120.
Nicméně pokud to vyzkoušíš, tak si rád přečtu hodnocení
A víš jak se na toto dívá legislativa? (myslím třeba extrémní případy, když třeba způsobíš nehodu, co na to pak pojišťovna ???)
Lídl tuning? To snad ne

Lídl tuning jsou červený a modrý diody, falešný nádechy na kapotu, strašlivý MHC křídlo a samozřejmě nezbytnej stromeček na zrcátko...

Ale rozhodně to není osazení o 3 cm širší pneumatiky...
Navíc upřímně řečeno ani trochu neřeším, co má vzadu XJ900F...
A co na to legislativa? Každý ráfek je přeci určen pro určité rozpětí rozměrů pneu. Na jeden a týž ráfek je možné při zachování všech bezpečnostních podmínek nazout jak 120ku, tak 150tku... to není spekulace, tak to prostě je. Problém by samozřejmě nastal ve chvíli, kdy by se zjistilo, že mi upadlo zadní kolo kvůli tomu, že jsem pilkou naříznul vidli, aby se tam vešla 240tka...

Ale to zatím neplánuji...
