MICHELIN PILOT ACTIV

zkušenosti s pneu, ceny, tipy

MICHELIN PILOT ACTIV

Příspěvekod TOMMZ » 08.03.2006-11:52

Má někdo osobní zkušenost?
TOMMZ
Site Admin
 
Příspěvky: 2303
Images: 1515
Registrován: 02.06.2005-14:45
Bydliště: Praha 2
Kraj: Praha
Typ XJ: Thundercat
Rok výroby XJ: 2000

Příspěvekod Anonymous » 08.06.2006-11:54

Zatím ne , ale nazul jsem ji dnes na předek. Jak budou zkušenosti tak dám vědět.
Anonymous
 

Příspěvekod TOMMZ » 08.06.2006-12:09

Já do nich půjdu taky...když to dobře složim :roll:
TOMMZ
Site Admin
 
Příspěvky: 2303
Images: 1515
Registrován: 02.06.2005-14:45
Bydliště: Praha 2
Kraj: Praha
Typ XJ: Thundercat
Rok výroby XJ: 2000

Příspěvekod TOMMZ » 02.07.2006-22:36

Takže jsem na nich nalítal prvních 500km. Z toho asi 60km za deště. Zpočátku se mi zdálo, že jsou trošku více stabilní v přímém směru, takže sklopit mašinu vyžadovalo větší "sílu". Teď už mi to ani nepřijde. Gumy mají hloubku vzorku něco málo pod 5mm a to dokonce i přední(což u některých značek nebývá zvykem). Těch 60km za deště jsem jel pěkně svižně....stylem 1. plnej, 2. plnej, 3. plnej a brzdy:-) a s potěšením si prohráblo zadní kolo jen jednou a to ještě s otáčkami kolem 4tis., takže se zřejmě jednalo o českou záplatu na asfaltu.

Na suchu jsem přednosti těchto gum ověřil v berounských i harachovských zatáčkách a nezaznamel jsem ani žádný náznak podklouznutí a to ani při velkém náklonu s plným plynem v rychlosti přes 120km/h.

Ještě jsem nevyzkoušel jejich chování při dření stupačkou, ale k tomu se dostanu asi až někdy na okruhu.
TOMMZ
Site Admin
 
Příspěvky: 2303
Images: 1515
Registrován: 02.06.2005-14:45
Bydliště: Praha 2
Kraj: Praha
Typ XJ: Thundercat
Rok výroby XJ: 2000

Příspěvekod Anonymous » 03.07.2006-20:29

Já jsem na ni (předek) zatím nalítal cca 700km (ne za mokra) a zatím v pohodě. :D
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 10.08.2006-09:18

neviete ci ma niekto tieto gumy v brne a okoli a ak ano kde ???
na slovensku totiz niesu v predajnach iba na cenniku samotny michelin ich nema a dodavku caka na februar 2007 :(

pripadne ake by ste este doporucovali ?
Anonymous
 

Příspěvekod OTIS » 10.08.2006-09:27

Já si je tam po sezóně taky přezuju.
V Břeclavi http://www.triskel.cz
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod Anonymous » 10.08.2006-09:34

ale na sklade ich asi nemaju co ? alebo mas uz zistenu cenu a prezuju ma na pockanie ? to mam kusok tam by som kludne zasiel
Anonymous
 

Příspěvekod OTIS » 10.08.2006-09:43

Nevím, to pro mě bude aktuální až později.
Tak si tam zavolej +420 519 324 302, oni ti řeknou. Nevím zda skladem, ale mají krátké dodací lhůty - přezují na počkání zdarma, ale je dobré dát předem vědět kdy bys přijel do servisu.

Kdybys to zjištoval dej vědět co to stojí.
Jinak oni jsou taky regionální velkosklad Dunlopů, takže ceny u této značky by měli mít nejnižší v okolí. Ale ty Micheliny by měli být levnější.
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod Anonymous » 10.08.2006-15:53

takze micheliny tam skladom nemaju a rozmer mojho xj je pre nich tak zly ze nedrzia ziadnu gumu tochto rozmeru skladom :( skusi mi obvolat ci ich vie niekde z ceskeho skladu stiahnut a zajtra sa mu mam ozvat tak uvidim ale dufam...
Anonymous
 

Příspěvekod TOMMZ » 10.08.2006-17:47

Když jsem je kupoval já, tak byly prý jediný pár v ČR. Asi lepší rovnou kupovat z Rakouska nebo Německa...nebo dlouho čekat.
TOMMZ
Site Admin
 
Příspěvky: 2303
Images: 1515
Registrován: 02.06.2005-14:45
Bydliště: Praha 2
Kraj: Praha
Typ XJ: Thundercat
Rok výroby XJ: 2000

Příspěvekod OTIS » 10.08.2006-17:57

Nebo Dunlop Arrowmax...prověřená kvalita...a je jich dost.
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod Anonymous » 11.08.2006-12:16

no takze gumy vraj stoja
predok : cca 2450 Kc
zadok : cca 3000 Kc
nieje to akesi drahe ved za tolko ju mame tu v cenniku za Sk problemom je ze tu niesu k zohnaniu .
komplikacia pre mna je ze musim zlozit zalohu a az potom to objednaju...
Anonymous
 

Příspěvekod OTIS » 11.08.2006-13:07

No a za kolik mají u vás GT 501?
Že bych si je zajel přezout v vám. 8)
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod Anonymous » 11.08.2006-15:48

gt501 ked som volal oficialne predok aj yadok dokopy ya 7300 Sk ale neoficialne este jednu cenu zistujem a malo by to byt menej ked yistim dam vediet
Anonymous
 

Příspěvekod OTIS » 11.08.2006-17:33

To by se mě možná aj vyplatilo kupit u vás :smt017
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod TOMMZ » 21.08.2006-01:54

Piloty držely dobře i na okruhu. Dokonce asi pět kol držely i velké náklony, kdy žhavil stojan a stupačka se zaklápěla cca 3cm, ale bohužel již neudržely tento náklon při ostrém zrychlování z vracečky v Mostě. Asi jsem dal plyn moc brzy nebo jsem najel na nějakou nečistotu na trati. Každopádně jsem dal plnej a za 1,5s už zjišťuju, že nejedu na motorce, nýbrž vedle ní a v duchu si říkam "tak jestlipak ta cordura něco vydrží". Naštěstí vydržela. Sice na několika místech značně protrhaná(asi kontakt s plexi a zrcátkama...možná i se stupačkou) a na rameni pěkně zapečená, ale účel splnila. Hlavou jsem si taky rajpnul do asfaltu, takže i na helmě jsou oděrky, ale nejhůř to odnesl kotník naražením. Na botech není ani škrábanec, ale kotník bolí docela solidně.

Na motorce je ubroušená malá část plynové rukojeti a docela solidně obroušený výfuk. Širokým řídítkům zřejmě vděčím za netkutý motor včetně veškerých vík(fotky v albu).

Ještě doplním, že jsem opouštěl palubu XJ při cca 60-80km/h...docela malá rychlost, ne? Takže lidičky vždy noste motorkářské oblečení a nezapomínejte na kvalitní motobotky, protože i v takto malých rychlostech vás někdo může srazit a následky za to krátkodobé poholdlí určitě nestojí.
Naposledy upravil TOMMZ dne 22.12.2007-00:44, celkově upraveno 1
TOMMZ
Site Admin
 
Příspěvky: 2303
Images: 1515
Registrován: 02.06.2005-14:45
Bydliště: Praha 2
Kraj: Praha
Typ XJ: Thundercat
Rok výroby XJ: 2000

Příspěvekod Anonymous » 21.08.2006-10:50

60-80 na mokro v zakrute tak to ma niekedy problem aj auto podla toho aka ostra zakruta bola

Ked uz si teda odtestoval gumu na doraz zaujma ma ci ma tvoju dvoveru vacsiu oproti inym gumam
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 21.08.2006-16:20

No to by mě taky zajimalo.. Na příští rok musim dopředu koupit taky novou, tak balancuju nad tim kterou pořídit... Jinak jsem ji někde viděl prodávat za 2 000 Kč Jo a kdyby jsi ji měl srovnat např. s Arowmax D103 ... ?? :)
Anonymous
 

Příspěvekod TOMMZ » 21.08.2006-16:50

Ne ne bylo to za sucha. Sprchlo až potom. Mojí důvěru mají asi stejně jako Pirelli Sport Demon, ale prostě se nesmí jezdit za hranicí dovedností XJ.
TOMMZ
Site Admin
 
Příspěvky: 2303
Images: 1515
Registrován: 02.06.2005-14:45
Bydliště: Praha 2
Kraj: Praha
Typ XJ: Thundercat
Rok výroby XJ: 2000

Příspěvekod TOMMZ » 21.08.2006-16:53

Srovnání se 103 se radši pozdržím, neb mi 103ka neposkytla dostatek přilnavosti ani při brždění v přímém směru(předek) :? Proto jsem na ní najel jen něco přes 300 km a šla z ráfku. Na cestování bude asi dobrá.
TOMMZ
Site Admin
 
Příspěvky: 2303
Images: 1515
Registrován: 02.06.2005-14:45
Bydliště: Praha 2
Kraj: Praha
Typ XJ: Thundercat
Rok výroby XJ: 2000

Příspěvekod Anonymous » 21.08.2006-17:01

Chmm, tak to já pujdu do ni....

Btw: o víkendu jsem si udělal taky menší výletek a mrknul jsem se až na šumavu někam k Volini a musim říct že tam jsme jeli po nááádhernejch novejch silnicích s krásnejma zatáčkama...
Omylem jsem jednu z fotek místo do osobní galerie umístil do složky Cestování v Albu. Vymázneš jí pls.? Je tam trochu offtopic :D
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 21.08.2006-17:44

Teda Tome ty jsi péro, ještě že jsem byl v neděli línej a radši se koukal na bednu na GP jinak bych musel plakat :D
Poslouchej, nejni ti to XJ už "malý"? Co takhle upgrade?
Vždyť tys to složil ještě před Peškem... :D
Anonymous
 

Příspěvekod OTIS » 21.08.2006-18:21

TOMMZ píše:Srovnání se 103 se radši pozdržím, neb mi 103ka neposkytla dostatek přilnavosti ani při brždění v přímém směru(předek) :? Proto jsem na ní najel jen něco přes 300 km a šla z ráfku. Na cestování bude asi dobrá.


Myslím, že tvůj názor by měl být brán s určitou rezervou... proč to píšu - mám na předku asi tu největší "spodinu" Heidenau, nalítáno turisticky kolem 20t a zatím v podstatě bez výhrad. Věřím že ta Dunlopka bude minimálně o dva chlupy lepší :wink:
Takže jestliže něco nehodnotí TOMMZ pozitivně, nezamená že to běžného cestavtelel nemůže uspokojit.

XJelen - proč upgradovat? Myslím, že řádit tímto způsobem na XJ je něco originálního co se tak často nevidí...Na sportovní motorce na okruhu jezdí každé pako.
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod Anonymous » 21.08.2006-19:18

Měl jsem na mysli, že jak sám říká jezdit za hranicí dovedností XJ... a ta se dá překročit snadno - přední vidlice, brzdy, kyvka nejsou zrovna silné body XJ. Takže s něčím novějším by třeba tenhle "zážitek" neměl. Vím že je to kacířské na tomto fóru. :lol:
Anonymous
 

Příspěvekod TOMMZ » 21.08.2006-19:36

Podvozek není zrovna ukázkou stability při sportovní jízdě, ale právě proto poskytuje až přehršel zážitků, kteří si jezdci na sportovních motorkách opravdu moc často neužijí. Rozvlněné XJ zrovna na mosteckém tankdromu je zcela běžnou záležitostí a hranice bezpečně rychlé jízdy je velmi nejistá a proměnlivá.
TOMMZ
Site Admin
 
Příspěvky: 2303
Images: 1515
Registrován: 02.06.2005-14:45
Bydliště: Praha 2
Kraj: Praha
Typ XJ: Thundercat
Rok výroby XJ: 2000

Příspěvekod TOMMZ » 21.08.2006-19:41

131

Někdo se ptal na osudnou zatáčku...je to ta úplně vlevo. Nejpomalejší na okruhu.
TOMMZ
Site Admin
 
Příspěvky: 2303
Images: 1515
Registrován: 02.06.2005-14:45
Bydliště: Praha 2
Kraj: Praha
Typ XJ: Thundercat
Rok výroby XJ: 2000

Příspěvekod OTIS » 30.08.2006-11:21

peno píše:no takze gumy vraj stoja
predok : cca 2450 Kc
zadok : cca 3000 Kc


Arrowmaxy u Triskela zadní 2990Kč
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod OTIS » 03.09.2006-17:30

peno píše:neviete ci ma niekto tieto gumy v brne a okoli a ak ano kde ???
na slovensku totiz niesu v predajnach iba na cenniku samotny michelin ich nema a dodavku caka na februar 2007 :(

pripadne ake by ste este doporucovali ?


DUNLOP http://www.e-pneumatiky.cz/info/pro-zak ... slovenska/
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod TOMMZ » 29.10.2006-12:53

TOMMZ napsal:
Srovnání se 103 se radši pozdržím, neb mi 103ka neposkytla dostatek přilnavosti ani při brždění v přímém směru(předek) Confused Proto jsem na ní najel jen něco přes 300 km a šla z ráfku. Na cestování bude asi dobrá.

OTIS napsal:
Myslím, že tvůj názor by měl být brán s určitou rezervou... proč to píšu - mám na předku asi tu největší "spodinu" Heidenau, nalítáno turisticky kolem 20t a zatím v podstatě bez výhrad. Věřím že ta Dunlopka bude minimálně o dva chlupy lepší Wink
Takže jestliže něco nehodnotí TOMMZ pozitivně, nezamená že to běžného cestavtelel nemůže uspokojit.

XJelen - proč upgradovat? Myslím, že řádit tímto způsobem na XJ je něco originálního co se tak často nevidí...Na sportovní motorce na okruhu jezdí každé pako.


Nemyslím si, že by Heidenau byla až taková spodina. Za mokra sice vůbec nedržej, ale za sucha vůbec nejsou tak špatný.
TOMMZ
Site Admin
 
Příspěvky: 2303
Images: 1515
Registrován: 02.06.2005-14:45
Bydliště: Praha 2
Kraj: Praha
Typ XJ: Thundercat
Rok výroby XJ: 2000

Další

Zpět na Gumy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron