Motobazar - výbava?

Motobazar - výbava?

Příspěvekod Anonymous » 06.01.2007-02:02

Nevíte o nějakém bazaru s motohadrama? Někde v Brně, Břeclavi či tak...
Našel jsem jen motokšeft v Brně, víc se mi nějak nepodařilo...
Anonymous

Příspěvekod OTIS » 06.01.2007-08:44

Ještě něco jsem viděl http://www.mtt-brno.cz
Ale ty si myslíš, že je vyplatí kupovat staré hadry? Při dnešních cenách...

Když to bude textil, tak je vysoce pravděpodobné, že už membrána nebude příliš funkční.
A u kůže, no nevím. Bundu snad jo, ale když si u představím, že se někdo v kalhotách těžce potil a nevypereš to :? :smt078
OTIS
XJ veterán

Images: 1863
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod Anonymous » 06.01.2007-09:45

Heh, no jó nó... Při dnešních cenách... Než bych se zhrabal na nové, tak bych jezdil do prázdnin v riflích a péřovce. :) Studuju...
Takže nová bude helma, kukla, páteřák, asi i rukavice, nový je termoprádlo. To se dá ještě zvládat, ale dalších min. 6 tis. na bundu a kalhoty a kdo ví co za boty, to nedám... Aspoň tu jednu sezónu.
A chci kůži, to nejde prát/čistit?
Anonymous

Příspěvekod OTIS » 06.01.2007-10:40

Já mám asi 10 let křiváka a vždy jsem ho čisti/mazal jen z veku tukem. Kůže se nemá máčet. Nedokážu si představit, že bych to hodil do pračky :lol:

Ještě vím, že na některých srazech takto prodávají použitou kůži. Ale možná až to uvidíš a ucítíš tak tě to odradí. Jeden známý měl taky velké oči, pak sme to byli omrknout a rychle to vzdal.

Raději si půjčit třeba od rodiny, koupit nové a splácet - je to jednorázová investice, když se o kůži staráš, vydří věčně. Nevím, jestli byls na vojně, tam se takto výstroj, boty... dědily. A někteří jedinci z toho chytily pěkně kurevské kožní nemoci, plísně :?
Nechcu tvrdit, že se to musí stát zrovna tobě,
ale riskuj to že něco chtíš...
Obrázek
OTIS
XJ veterán

Images: 1863
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod Anonymous » 06.01.2007-13:37

ThatsMe: