Prosím o váš názor

Prosím o váš názor

Příspěvekod Anonymous » 14.06.2006-10:14

Ahoj všichni,
zajímalo by mě:
Předvčerem jsem dal motorku do servisu v Kyjově na seřízení. Včera mě volal technik co na ní měl dělat, že by rád začal, ale že jsem nenechal na prodejně klíče od motorky (nestává se mi často abych někde nechával motorku i s klíčema :D ) říkal, že by mohl odvrtat zámek pod sedlem ale že by to bylo moc drahé a tak jsme se domluvili, že mu ty klíče přivezu po práci. Tak jsem tam včera odpoledne o 4 hod. přišel a majitel mi hlásí, že technik zjistil, že je potřeba udělat jeden ventil - že je velká podložka a že se bude muset asi obědnat a potrvá to do příštího týdne.
Byl jsem opravdu zmatený a nevěděl co říct - technik hlásí, že nemůže dělat bez klíčů a když je přinesu tak už mi majitel hlásí závadu.
proto se ptám dá se sundat hlava na motoru bez sundání nádrže a sedla?podle mě je to blbost a nebo to sedlo a nádrž nějak sundali bez klíče - fakt sem z toho nervozní. co myslíte?
Anonymous
 

Příspěvekod Drobeček » 14.06.2006-12:28

Hele nevím, ale pokud dáváš cokoli do servisu (auto i moto) tak předáváš i klíčky !!! :roll:
Přeci musí třeba po opravě moto nastartovat a vyzkoušet. Když sundavají nádrž tak musí jít sedadlo dolů.
Prostě klíčky tam musíš nechat..... :D
Drobeček
XJ štamgast
 
Příspěvky: 533
Images: 93
Registrován: 07.06.2005-21:52
Bydliště: Praha 5
Kraj: Praha
Typ XJ: XJ 900F
Rok výroby XJ: 1984

Příspěvekod OTIS » 14.06.2006-15:45

Tak to asi nebude ideální servis :?
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod Peta » 14.06.2006-18:19

Servisem v Kyjovje myslíš Padalíka? Pokud jo,tak to si nevibral dobře. :cry:
Uživatelský avatar
Peta
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 182
Images: 43
Registrován: 15.08.2005-19:42
Bydliště: Ratíškovice
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 900
Rok výroby XJ: 1999

Příspěvekod Anonymous » 14.06.2006-22:04

Drobečku to víš, že je mi jasné že tam ty klíčky musím nechat ale prostě mi to vypadlo z hlavy.
Jo a jinak jsem dneska jel na kole po kyjově a co nevidím - moje mašina zaparkovaná u obchodu "avia" kousek od vlakáču. Tak jsem si k ní stoupl s kolem a čekám. Svíčky už byly nové to jsem viděl. Asi za 10min. vylezl chlápek spřilbou a tak jsem ho informoval, že si přijel do obchodu na moji mašině (ani to blbé řízení ji nezamkl!!! a navíc bez techničáku - ten jsem měl u sebe) tak se ho ptám co jako: on, že to potřeboval projet a že si při té příležitosti skočil do obchodu pro nějaké součástky!!!?? OK tak jsem to nějak překousl - taky mě vysvětlil, že sundal kryt ventylů bez sundání nádrže a že tu podložku měli náhodou na skladě a tak že už je to hotové.
Tak jsem si pro to dnes v 16:30 přijel se smíšenými pocity a vyplázl:
1268,-kč za materiál (svíčky NGK 257,-a jedna podložka 240,-)
1515,- kč za práci (kontrola a profouknutí vzduch. filtru, sinchronizace karburátorů, a ventilové vůle)
takže celkem za 2.783,-kč
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 14.06.2006-22:06

jo ještě jsem chtěl říct, že jsem nezaznamenal žádnou změnu chování jak zvukovou tak výkonovou - ale je pravda, že jsem to ještě pořádně netestnul.
Anonymous
 

Příspěvekod OTIS » 15.06.2006-04:13

A synkovi do školy to na projetí třeba nepůjčil?! :?
Takový přístup by mě teda od další návštěvy této firmy odradil.
Jinak mají drahý materiál..
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod Drobeček » 15.06.2006-08:53

Ronn píše:Drobečku to víš, že je mi jasné že tam ty klíčky musím nechat ale prostě mi to vypadlo z hlavy.
Jo a jinak jsem dneska jel na kole po kyjově a co nevidím - moje mašina zaparkovaná u obchodu "avia" kousek od vlakáču. Tak jsem si k ní stoupl s kolem a čekám. Svíčky už byly nové to jsem viděl. Asi za 10min. vylezl chlápek spřilbou a tak jsem ho informoval, že si přijel do obchodu na moji mašině (ani to blbé řízení ji nezamkl!!! a navíc bez techničáku - ten jsem měl u sebe) tak se ho ptám co jako: on, že to potřeboval projet a že si při té příležitosti skočil do obchodu pro nějaké součástky!!!?? OK tak jsem to nějak překousl - taky mě vysvětlil, že sundal kryt ventylů bez sundání nádrže a že tu podložku měli náhodou na skladě a tak že už je to hotové.
Tak jsem si pro to dnes v 16:30 přijel se smíšenými pocity a vyplázl:
1268,-kč za materiál (svíčky NGK 257,-a jedna podložka 240,-)
1515,- kč za práci (kontrola a profouknutí vzduch. filtru, sinchronizace karburátorů, a ventilové vůle)
takže celkem za 2.783,-kč


Tak to je k nasrtání :twisted: To by se mi taky nelíbilo aby se na ní projížděl na nákupy :?
Příště opravdu raději zmněnit servis :wink:
Drobeček
XJ štamgast
 
Příspěvky: 533
Images: 93
Registrován: 07.06.2005-21:52
Bydliště: Praha 5
Kraj: Praha
Typ XJ: XJ 900F
Rok výroby XJ: 1984

Příspěvekod Anonymous » 15.06.2006-20:28

to mi povídej, měl jsem se na ně vykašlat už když jsem tam před 2ma měsíci měnil řetězovku. Vybral jsem si v katalogu určitý tvar (je pro mě důležitá i estetika) a nakonec mě tam dali úplně jinou v černé barvě a o způsobu a kvalitě snýtování řetězu ani nemluvím - myslím, že na koleně doma bych to snýtoval líp (nýtovačku to asi nevidělo) a typ řetězu taky neodpovídal mnou vybranému. Ale neměl jsem čas to dávat někam daleko tak jsem doufal, že to bude v pohodě.
když jsem si tam loni chtěl nechat dát obout pneu tak mi řekli, že to stejně dávají do pneuservisu o ulici dál a tak jsem si to sundal sám a odvezl tam a za půl dne už jsem to měl hotové a v poho.
Takže příště radši do holubic.
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 01.02.2008-10:40

Nevim kam hodit tuhle otázku,tak to zkusím sem.Nedávno jsem měl svoje XJ na kompletní seřízení u jednopho člověka co dělá japonce ale neni to Yamaha servis...Celkově si vzal 8000,- a já přemýšlím jestli nebylo levnější mašinu hodit do servisu.Mechanik je to vyhlášenej což o to ale přecejen nevim jestli mě trochu nenatáhl.
Tady je výčet toho co na XJ dělal - Přezutí předního kola(plášť jsem měl),výměna oleje+filtr+vzuchovej filtr,výměna svíček,seřízení ventilů,nastříkání nádrže cca plocha 20x20 cm,nasazení hlavního stojanu s tím že musel sehnat pružiny a nechat udělat čepy,udělal mi náhradní klíč - měl jsem jen jeden a přidal mi do výbavy takovej ten sprej co se používá při píchnutí,nevim jak se to teď jmenuje a nechal mi nějakej zbytkovej olej asi 1litr.To je asi tak vše...tak co vy na to?Odpovídá cena?
Anonymous
 

Příspěvekod Rix » 01.02.2008-10:48

Myslím že ta cena mohla být tak o 1500 až 2000 nižší :smt102
nediv se taky musí z něčeho žít.
Rix
XJ štamgast
 
Příspěvky: 494
Images: 29
Registrován: 09.06.2007-12:30
Kraj: Maďarsko
Typ XJ: Hayabusa turbo
Rok výroby XJ: 2009

Příspěvekod Tommy XJ » 01.02.2008-11:13

no ja kdyz nekam davam motorku tak chci dopredu znat cenu a v pri pripadnych problemech mi majitel servisu zavola ze je potreba vymenit jeste necoa ze to bude stat o tolik a tolik vic, po telefonu se domluvime jestli to chci udelal nebo na to kaslu a treba to jeste sezonu vydrzi, ale uz dopredu jsem seznamen s cenou- pak nedochazi k takovym neprijemnostem a zbytecnym konfliktum s mechanikem ;)
Uživatelský avatar
Tommy XJ
-
 
Příspěvky: 193
Images: 9
Registrován: 24.10.2007-17:06
Bydliště: roudnice nad labem

Příspěvekod Anonymous » 01.02.2008-11:22

No tak mně se zdá, že ta cena teda celkem odpovídá... Taky třeba záleží, jak moc ti musel seřizovat ventily apod... Pamtuju si, že jedna podložka stojí několik stovek :oops: Jinak myslim, že vyměnit svíce, olej a oba filtry bys zvládl sám, takže možná i tady by se ta cena o nějakou tu stovku dala snížit... Já sem za zhruba stejnou cenu v yamaha servisu nechával dělat toto: seřízení karbeců, ventilů, výměna obou plášťů (vlastních), promazání všech ložisek, čepu kyvky a krku řízení, výměna ložiska př. kola, pancéřovky dopředu, zadní destičky, výměna oleje ve vidlích...a možná ještě něco :D
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 01.02.2008-12:51

Takže jak to sleduju je to asi jako v servisu + - Zatim jsem si na výměnu oleje a filtrů netroufal,nerad bych něco pokazil a neni to tak dlouho co jsem sesedl z jawice.Na další sezonu už si určitě něco udělam sám.Ventily šteloval dva myslim že řikal.Jinak pro uplnost - dával tam olej MOTUL 300V 10W40...jinak co dával za svíčky a konkrértní typ filtrů nevim.Ale dělá hodně mašiny na okruh a řikal že nemá v tomto ohledu ve zvyku šetřit.
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 01.02.2008-18:07

Motul 300V, áha :lol: Ten je trošku dražší, kdybys nevěděl... :lol: My smrtelnící dáváme polosyntetiku Motul 5100 v ceně téměř poloviční :lol:
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 01.02.2008-21:25

Chotis píše:Motul 300V, áha :lol: Ten je trošku dražší, kdybys nevěděl... :lol: My smrtelnící dáváme polosyntetiku Motul 5100 v ceně téměř poloviční :lol:

No tak to jsem skutečně nevěděl,ale snad to mašině prospěje.Jinak dík za názory.
Anonymous
 

Příspěvekod Mira XJ » 01.02.2008-21:53

Určitě je to cena naprosto adekvátní! Naopak bych řekl,že je to skoro zadarmo. Teda pokud ti udělal vše co jsi napsal. Si uvědom že nalakování jednoho dílu je kolem 3000,-. pokud ti někde nechal dělat čepy na stojak - 500,- a měl kolem toho lítání + koupit ty pružiny. Jen olej, filty a svíčky je matroš za 3000,-.Přezutí pneu 250,-. A kde je práce. Jako opravdu je to velmi,velmi dobrá cena.
To mám z toho života jakej vedu, to mám z toho s kým se tahám!
Mira XJ
XJ štamgast
 
Příspěvky: 679
Images: 0
Registrován: 06.06.2005-12:53
Bydliště: Pohořelice

Příspěvekod Anonymous » 25.02.2008-11:29

Zdravim pánové,nevim kam to hodit,tak se zeptam tady.Nevíte jestli je v okolí Olmika/Uh.Hradiště/Uh.Brodu nějakej kvalitní servis?Měl by být přímo v Olomouci ale na ten jsem slyšel negativní ohlas,tak nevím.Kamarádka má problém s MT03 a neví kam to tam hodit.Je z Olmika.Předem dík za radu.
Anonymous
 

Příspěvekod Bartus » 25.02.2008-11:36

Napiš Vencovi - mahomaho, nechával někde u uherského hradiště servisovat tu 9.
Pozdrav z černé díry
http://www.bartus.eu

Sedím na stromu a nejsem dřevorubec :-)
Bartus
XJ štamgast
 
Příspěvky: 1395
Images: 162
Registrován: 15.12.2005-10:24
Bydliště: Petřvald u Karviné
Kraj: Moravskoslezký
Typ XJ: Suzuki DL1000 BMW 1150 GSA
Rok výroby XJ: 2005


Zpět na Motoshopy&Servisy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků

cron