Stránka 1 z 1

MOTOMO BŘECLAV&HUSTOPEČE

PříspěvekNapsal: 08.10.2005-16:05
od OTIS
Právě sem absolvoval servisní prohlídku (20 000km) ve značkovém servisu Yamaha.
-objednává se asi týden dopředu.
-personál na prodejně i mechanik v servisu jsou slušní, ochotní-naprosto v pohodě. Při servisu můžeš být údajně přítomen (nevyužil jsem toho).
-platí tam, na čem se dohodneš, to ti udělají. Pokud je nutný nějaký zásah mimo dohodu, bez tvého vědomí (souhlasu) se do toho nepustí.
Subjektivně z této pobočky mám celkové dojmy lepší než z mateřského servisu v Hustopečích.
Obrázek

Souhlas s OTISem

PříspěvekNapsal: 15.03.2007-09:14
od Anonymous
Ahoj všem,

tak jsem včera byl v MOTOMu v Břeclavi na seřízení ventilů a karbeců a opravdu velice profi přístup. Měl jsem štěstí a dvě podložky se daly zaměnit mezi sebou a jednu mi dal "jetou" a vzal si moji, takže jsem defacto platil jen práci. Stálo mě to 1400 vč DPH a to mi prošel celou motorku. Objednání cca ten týden předem. Jinak nabízejí i službu, že si pro motorku klidně i přijedou. Skoro celou dobu jsem si tam s mechanikem povídal, no problem, dokonce přišel i majitel firmy, perfektně sme si pokecali. Měl jsem z této firmy velice dobrý pocit.
Dávám deset ladiček z deseti :smt023

PříspěvekNapsal: 06.04.2007-20:40
od karlos
Taktéž přidávám kladnou zkušenost se servisem v Břeclavi (MOTOMO). Perfektní přístup, bezproblémové přeobjednání prvního termínu. Vše mě vysvětlili při placení, ale ještě jsem dal řeč s mechanikem a vypadá to, že je vše v pohodě.

Mohu jen doporučit. Seřízení karbeců, ventilů, spojky, celková prohlídka bratru za 2182,-Kč.

PříspěvekNapsal: 09.01.2008-10:58
od PIG
zdarec! Nevíte někdo jesli mají v Moto.. v Břeclavi i brzdu aby mi mohli vyjet i nějakej graf když bych si tam nechal otevírat XJ. Dík

PříspěvekNapsal: 09.01.2008-15:20
od OTIS
Tam asi ne. Brzdu mají u Triskela http://www.triskel.cz/

PříspěvekNapsal: 09.01.2008-16:15
od PIG
aha, takže otevřít, naladit a pak tam si změřit výkon... vzhledem k tomu že bych tam u ikonky měl mít značku "XJ blbec" tak se ještě ptám, když to pootvírám někde s někym zasvěceným kdo to zmákne, jako mimo servis, pojede mi to nějak v rámci možností abych se na tom mohl dopravit třeba do ty Břeclavi na seřízení a pak na tu brzdu? dík, to je asi všechno :wink:

PříspěvekNapsal: 09.01.2008-20:11
od Hynek
Asi by to mělo jet. Pokud vyměníš trysky ,difuzory a nastavíš bohatost směsi tak by to mělo jet.Bohatost se nastavuje podle tabulek ,tak by to neměl být problém.

PříspěvekNapsal: 07.02.2009-23:24
od Anonymous
na jaře jsem plánoval seřídit ventily a vůbec celý motor. Ještě jsem nestudoval manuál, ale předpokládal jsem že ventily se seřizují klasicky červíkem a né podložkama.
Jak je to?

PříspěvekNapsal: 08.02.2009-00:39
od Rix

PříspěvekNapsal: 08.02.2009-09:50
od Anonymous
jj už jsem to večer naštudoval, ale i tak díky :)

z toho plyne i odpověď, sám doma si to uděláš horkotěžko

(tedy pokud nemáš bazmek na vymáčknutí pružiny a hlavně sady podložek s různýma mírama)

PříspěvekNapsal: 08.02.2009-10:41
od zbynek
Ale uděláš si to doma. Na ebayi se pořád objevují měrky na ventilové vůle, tak ty si koupíš. Doma si pečlivě s tužkou a papírem změříš a poznamenáš:!: kde máš jakou vůli a kde máš jakou podložku, pak podumáš, jestli nemůžeš nějaké podložky mezi sebou proházet a tím pádem se dostat do tolerancí. Zjistíš, že Ti jako naschvál jedna nevychází a tu si objednáš v Yamaze. Počkáš až přijde, doplníš, složíš, zavřeš a jezdíš. Při té příležitosti zjistítš, že Ti teče těsnění pod ventilovým víkem a žes ho zapomněl objednat. Tak napíšeš do Yamahy další objednávku, počkáš až přijde, zavřeš a jezdíš. :smt023

Pokud jsi netrpělivý/nemajetný/hulvát tak chybějící podložku vyrobíš z přebývající na magnetce, těch pár setin určitě ubrousit trefíš.* Jo a pod těsnění natáhneš šňůrku silikonu.
Než se na mně všichni sesypete :smt021 tak předesílám, že to není můj nápad, že takhle jsem se to dočetl na věhlasných motorkářích.cz a že to jen dávám k lepšímu. Je na uvědomělosti každého soudruha, jak se zachová ke svému stroji a svědomí.

Takže, doporučuju si najít (všeho) schopného XJkamaráda, který má doma dílnu a kterému věříš a zajet si udělat ventily k němu. Poprvé mu budeš koukat přes rameno a podruhé (tj. tuším za dalších 24000km) si to pod dozorem uděláš sám. Taky mne to letos čeká, a to má můj XJkamarád i budíky na podtlaky karburátorů ;-)

- - - -
*Obecně se totiž říká, že v průběhu života XJ motoru kupuješ čím dál tím menší podložky, ventily se postupně zaklepávají do sedel a "jdou naproti" vačce a tím pádem se ten prostor vymezený podložkou stále zmenšuje a zmenšuje. Neplatí samozřejmě vždy!

PříspěvekNapsal: 08.02.2009-11:08
od Anonymous
ach ano... tenhle postup znám a jsem celkem proti. proto jsem taky psal horkotěžko

jen si tak říkám jestli se spíš nevyplatí nechat vůle seřídit v servisu. Nebudeš vůle seřizovat týden a cena není nijak hrozná.

PříspěvekNapsal: 09.02.2009-09:56
od lynx
J&Z&R : ano, tak nějak ten domácí servis funguje. Více u

3666

PříspěvekNapsal: 09.02.2009-12:58
od Mira XJ
Včera jsem napsal další článek do sekce technika. Otis psal že jsem nic dlouho nenapsal,tak vzhledem k včerejšímu hnusnému počasí jsem něco sesmolil. (kontrola ventilových vůli a postup při nastavení rozvodů) Tož komu to mám hodit na mail ,aby to někam pověsil?

PříspěvekNapsal: 09.02.2009-14:25
od OTIS
Výborně. Pošli to moderátorům sekce Technika - Bartus nebo Bolek.