Stránka 1 z 1

upravy

PříspěvekNapsal: 20.07.2007-17:16
od Anonymous
caute chlapi, chci si koupit xj, nevim jeste jestli nahe nebo s polo, je mezi nimi posazem nejakej rozdil? ovlada se nektera z nich lip? nebo to pri jizde neni citit? dalsi dotaz je k ladakum, jaky se tam daj dat? chci dva ne svod na jednu stranu, mozna bych je zvedl trochu k zadeku ale vic nic:-), za treti:kolik stoji padaky? a takyme zajima nevite jakej ma s ladakama zvuk? diky za pdpoved na moje hloupy dotazy:-)

PříspěvekNapsal: 20.07.2007-17:53
od Bartus
Co se týče typů, každý ti bude chválit to co sedlá. záleží na tobě co vlastně od té motorky chceš. Jinak laďáky mám na xj taky, fotky najdeš na mém webu, adresa je v profilu. Padáky : cena podle provedení a výrobce.

PříspěvekNapsal: 20.07.2007-17:54
od karlos
Nevím odkud jsi, ale nejlepší by bylo přijet se podívat na Minisraz příští týden na Seč. Tam určitě dostaneš na všechny otázky odpovědi.
Jinak ti tady N-kař napíše, že N-ko je lepší než S-ko a naopak :D :D :D

PříspěvekNapsal: 20.07.2007-18:08
od Anonymous
to mate asi pravdu chlopi:-) o tom minisrazu zauvazuju jestli to nejak sloucim s programem... jde mi o to, ze kdyz mi obcas bouchnou saze, na cem se vice sportovne vyziju...vim ze to neni sport a bouchne mi jen obcas ale kdyz uz tak to stoji zato:-)
bartus: jo myslim ze uz sem ti na tvem webu nekdy psal, jsou hezky, mam v planu si xj je elkouve upravovat k obrazu memu, jako kazdej:-) ale Xj je skvela volba

PříspěvekNapsal: 20.07.2007-18:09
od OTIS
Podvozek je u obou stejný.

Laďák asi jak který...včera u mě byl borec, má 4-1 a spotřeba údajně dost navrch :? Pokud chceš dávat laďak a další sportovní úpravy ber raději S. Nko to je spíš o klasice a nějaká ošklivá "roura" tam nepatří :evil:

PříspěvekNapsal: 20.07.2007-18:38
od felika
Otis, vystihol si to stručne a presne. Ja som toho istého názoru.

PříspěvekNapsal: 21.07.2007-10:32
od Anonymous
aby ste to nepochopili spatne ja tam echci dat jen tak nejakou rouru, chtel bych tam dat neco jako ma napr. XJ 900 v zakladu, lehe zdvizeny k zadecku, ja ctip klasiku, to se nebojte... ale asi sahnu po Sku..chci aby vsecfhny upravy co udelam vypadali nenasilne, aby clovek na prvni pohled poznal ze je to Xj a az po nejakym zkoumani si vsiml dorbnosti co jsou jinak

A ladaky bych nerad nejaky co vyhroti spotrebu a namaani motoru, proo tady zjistuju ktery jsou nejlepsi a pri hezkym zvuku moc moto nezatezuji. a chci jedine dva, 4-1 ne, bez dvou trubek to neni XJ:-)

PříspěvekNapsal: 21.07.2007-10:53
od OTIS
XJ 900 má výfuk jen něco delší, to ti těch pár cm stojí za výměnu?

Obrázek
Obrázek

PříspěvekNapsal: 21.07.2007-11:05
od Anonymous
no nerikam ze to musi byt ty z vetsiho XJ ale me se libi trochu delsi, uvidim taky to nebude hned zalezi na penezich..taky se mi libi klin pod motorem, ne cela kapota jen teo lizatko, vyssi plexi...

PříspěvekNapsal: 21.07.2007-11:10
od Anonymous
no nerikam ze to musi byt ty z vetsiho XJ ale me se libi trochu delsi, uvidim taky to nebude hned zalezi na penezich..taky se mi libi klin pod motorem, ne cela kapota jen teo lizatko, vyssi plexi...http://images.tipmoto.com/t/i/57282_1.jpg takle nejak si ty vyfuky predstavuji

PříspěvekNapsal: 21.07.2007-11:31
od OTIS
No to je přesně ono, ošklivá roura :smt078
Ty nemáš smysl pro klasiku :smt009 ...., zbytečná diskuze.

PříspěvekNapsal: 21.07.2007-11:38
od Anonymous
tak nebudeme brecet ne? to ze se mi na motce nelibi ty maly burtiky znamena ze mam jen jinej vkus, klasiku muzu chapat i jako XJR a jeho trombony. Xj se mi libi a chci jen zmenit par detailu at ho nemam stejny jako sto dalsich dyt o tom myslim masina je ne?

PříspěvekNapsal: 21.07.2007-11:50
od OTIS
To je věc názoru, já tě nekritizuju, jen prezentuji ten svůj.
Pro úpravy jsem, ale musí to být nějak vyvážené. To co je na fotce je bastl, stejně jako když dáš na kývačku výfuky 638. Na S bych to snad snesl.

XJR výfuky se mi docela líbí a docela se povedla i ta nová úprava na 1 výfuk. Prostě na klasickém naháči mi svody+roura jak to mají sportovní stroje nesedne.

PříspěvekNapsal: 21.07.2007-12:56
od Anonymous
Otis: jo mas pravdu ze na tom nahym to vyada jiak nez na kapote, k ty kapote si to predstavuju lip, ten nahac tmu mozna vi sedi ty brtici, ja sem si XJ zamiloval protoze ma jako jedna z mala sestek dva laufy..... mam to proste rad. Jo prosimte ve velkych naklonech sedi poradne, chci rict s dobryma gumama nema i pres mensi rozmer problemy?

PříspěvekNapsal: 21.07.2007-15:03
od OTIS
Myslím že i s těmi nejlevnějšími Heidenau sedí na suchu jak přibité. Já su jezdec "krajinář", to je dotaz spíš pro TOMMZ či kakabase... - ti se vyžívají v broušení stupaček. Tady máš nakonec důkaz viewtopic.php?t=45

Videa jak TOMMZ lítal na okruhu clanek.php?post=5348

PříspěvekNapsal: 21.07.2007-20:56
od Anonymous
tomban píše:Otis: jo mas pravdu ze na tom nahym to vyada jiak nez na kapote, k ty kapote si to predstavuju lip, ten nahac tmu mozna vi sedi ty brtici, ja sem si XJ zamiloval protoze ma jako jedna z mala sestek dva laufy..... mam to proste rad. Jo prosimte ve velkych naklonech sedi poradne, chci rict s dobryma gumama nema i pres mensi rozmer problemy?

V Sosnový jsem dřel hlavní stojánek, album_showpage.php?pic_id=1528 a sedělo to perfektně :smt023 jen na výjezdu, když za to vemeš tak se vlní, holt trubkovej rám no...